visitor analyticsvisitor analytics

O KAZA ÜLKE GÜNDEMİNDE!

O KAZA ÜLKE GÜNDEMİNDE!
12 Nisan 2016 Salı 11:00

Eski Belediye Başkanı Hasan Balaman'ın öldüğü kaza sonrası Karayolları'nın yaptığı çalışma tartışma konusu oldu. Dubaların sonradan konduğu iddiasını haber sonrası telefonla merkezimizi arayan çok sayıda kişi doğruladı. Haber bugün Hürriyet'te manşet oldu. Akşam Kanal D ana haber bülteninde yer aldı.

Kazaya karışan otobüs firması yöneticisinin ortaya attığı 'Dubalar yoktu' iddiasını haber sonrası çok sayıda kişi doğruladı. Bomba32,Haber Merkezini arayan vatandaşlar 'Aynı yolu kazadan önce biz de kullandık.Otobüs yetkilileri doğru söylüyor o dubalar kazadan önce yoktu' açıklamasında bulundular.

DHA Muhabirleri Mehmet Erçakır ve Ali Çevikbaş'ın haberi bugün Hürriyet'te manşet oldu. Kanal D ana haber bültenine girdi. Karayolları kazanın ihmalden değil hatalı sollamadan olduğunu duyurdu. Olayla ilgili gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

Trafik kurallarına uyalım

serdar
12 Nisan 2016 Salı 20:13

Allah rahmet eylesin,dubalar ilk zamanlarda vardı sonra o yolu kullanan Şöförlerimiz tarafından birer ikişer yok edildi,ama kazanın oluş nedeni hatalı sollama ve sürattir ,Olay gündüz meydana gelmiş olup hiç bir ölüm nedensiz değildir

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak Adalet

Ispartalı_LAR !!!
12 Nisan 2016 Salı 20:08

Kalan 40 Kişi Sağ mı Sağlığı Sıhhati Yerinde mi Gençler Önemli Olan Budur Yahuu

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mükaterat.

YALNIZ KURT
12 Nisan 2016 Salı 18:59

Otobüste yaralanan kırk kişiyede acil şifalar dilerim. suç kimdeydi bu kırk kişinin hakkı hukuku ne oldu, olacak.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalannnnnnnnnnnn.

Akkentli
12 Nisan 2016 Salı 17:15

Ben akkent mahallesinde ikamet ediyorum. Kusura bakmayın arkadaşlar otobüs firmasının yöneticileri tarafından K**** 32 ve yerel basındaki açıklamaları yalandır. Ben o yolun daha ilk günden itibaren uyarı levhaları ve dubaların olduğuna şahidim. Şimdi birileri bu kazanın sorumlusu ve suçlusu olarak işi müteahhit firmaya yıkmanın peşinde ve iddialar tamamen asıl ve mesnetsizdir. Kaldı ki otobüsün kameraları kontrol edildiğinde bu yalan ortaya çıkacaktır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Her şey açık

Objektif
12 Nisan 2016 Salı 16:36

Kaza yapan otobüs firmasının tüm otobüslerinde kameralar bu kameralar hem şoförü hemde yolu sürekli kaydediyor. Kaza yapan otobüsünde kamera görüntülerinde kaza esnasında yolda dubalar varmı? yokmu? Hatalı sollama varmı? yokmu? herşey var hiç düşünmeyin arkadaşlar her şey açık.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kırk kişi ne oldu

kırk kişi
12 Nisan 2016 Salı 11:53

Otobüste yaralanan kırk kişiyede acil şifalar dilerim. suç kimdeydi bu kırk kişinin hakkı hukuku ne oldu, olacak.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ooooooo

Alaybey
12 Nisan 2016 Salı 11:13

Isparta kamuoyu hala bu soruya cevap arıyorsanız yandık pardon öldük.sav yolu.üniversite yolu .çevre yolunda bu yol yapımı esnasında kaç vatandaşımız öldü açın eski haberlerini bakın .firma sahibi hangi bakanın arkadaşı sağır sultan biliyor.bir sizmi bilmiyorsunuz.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhmal

İlhan
12 Nisan 2016 Salı 11:05

Sıradan bir vatandaş o yolda ölseydi ve yolda karayollarının ihmali var deseydi karayollarını ya da devleti Nasıl savunacağınızı bilemezdiniz kanaatimce .. Mesele zarar kimseye dokunmadan o haberi yapmaktır. Gazetecilikte budur.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla