visitor analyticsvisitor analytics

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!
14 Temmuz 2016 Perşembe 09:49

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

ISPARTA Gülkent Devlet Hastanesi kavşağında gün geçmiyor ki kaza meydana gelmesin. Işıklandırma sisteminin şart olduğu bu kavşakta sürekli kazalar meydana geliyor. Bu sabah saatlerinde iki otomobil yine aynı kavşakta çarpıştı. Kazada şans eseri yaralanan olmazken, bu yola acil bir çözüm bulunması gerekiyor.



ŞÖFOR YOK Kİ

MEVLÜT ÇELİK
21 Temmuz 2016 Perşembe 11:17

ARKADAŞLAR ISPARTAYA YENİ TAŞINDIM ANTALYADAN FAKAT BURADAKİ TRAFİK SIKINTISI KADAR ANTALYADA TRAFİK SIKINTISI YOK NE DÜZENLİ BİR ŞEHİRLEŞME NE DE KURALLARA UYGUN ARAÇ ŞÖDÖRÜ VAR BAZEN DÜŞÜNÜYORUM ACABA BURADAKİ HERKES TEK BİR KİŞİDEN Mİ ARABA SÜRMEYİ ÖĞRENDİ ADAM GİBİ ARABA KULLANMAYI BİLEN HİÇ KİMSE YOK AYRICA HANGİ YÜZYILDA YAŞIYORUZ BÖYLE SOKAK LAR DAR KÜÇÜK ÇIKMAZ SOKAK MI KALDI ARTIK MEMLEKETTE ACİLEN VE YENİDEN DÜZENLİ VE PLANLI BİR MODERN ŞEHİRLEŞME PLANI YAPILMALI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetersiz bilgi

ön yargı
15 Temmuz 2016 Cuma 13:51

site kaza hakkında yetersiz bilgi verince herkes kafasına göre yorum yapıyor. kazaya sebeb olan yolun ortasında yapa paça kavga eden kavga ettiği kişilerden kaçmak için yola hiç bakmadan hızla dalıp yoldan geçen arabaya çarpan magandaların hiçmi suçu yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Topu tut

Ali
14 Temmuz 2016 Perşembe 23:55

Hala kasisle kazaları emgelleyebılecegnı düşünenler de var ya bravo! Yul olmuş 2016 , mıllet marsı bırak jupıterde gezıyo! Bız hala egıtım ve kulturel gelişmişlıkte neden ılerleyemıyoruz demek yerıne neyi konuşuyoruz! Gıdn avrupada kasıs madis var mı bı bakın! Beyın yoksa duvar örsen nafıle! Mıllet hoplaya zıplaya yıne gecıyor o kasıslerden. Ne kendıne ne başkasına ne de arabasına gram deger vermeyen eğitımsız sürüsü oldukça bj işler zor bee.....!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAY KUŞ

HAKAN
14 Temmuz 2016 Perşembe 14:50

HER SAATTE KAZA OLSA ISPARTALI YETKİLİLERİ UYANDIRAMAZSINIZ.SIKLIKLA KAZA OLAN YERLERE KASİS YAPSANIZ KAZALARI %90 AZALTIRSINIZ AMA YETKİLİLER BOŞ VERMİŞ.AY SONU GELSİN PARAMIZI ALALIM DERDİNDELER

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat...

adamınbiri
14 Temmuz 2016 Perşembe 12:32

insanların dikkatli olmasına gerek yok 20 mt. bir ışık gerekli dimi...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şart hocamm

Eğitım
14 Temmuz 2016 Perşembe 12:26

Ispartayı dısco topu gıbı ışıklandırsan ne olur, her yerde magandalar! Bit kadar şehıre bu kadar ev yaparsan, bıyle bozuk şehırleşme ve cadde duzenı yaparsan ve uzerıne de bu kadar egıtımsız ınsan yaşarsa olacagı budur!!!!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol hakkını gözetmek ve yol vermek kültürü ???

vatandaş rıza
14 Temmuz 2016 Perşembe 10:43

Isparta da trafikte yayalara yol verilmiyor ki araçlara yol verilsin ??? yaya geçidinden geçen yayaların üzerine araba süren bir trafik zihniyeti var. yayaya yol veriyoruz arkadan gelen araba sağdan soldan geçip yayaya çarpıyor. Lütfen biraz daha saygılı olalım. diğer insanların da haklarını gözetelim Allah rızası için duyarlı olalım. Yollar kimsenin babasının malı değil.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla