visitor analyticsvisitor analytics

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!
03 Mart 2016 Perşembe 17:24

O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

Gülkent Devlet Hastanesi kavşağında yine kaza meydana geldi.5 kişinin hafif yaralandığı kazada felaketten dönüldü.

Sürücüsü henüz belirlenemeyen 32 FS 959 plakalı otomobilsürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle virajı alamayarak devrildi.Kazada araçta bulunan 5 kişi yaralandı. Neredeyse sürekli kazaların meydanageldiği bu kavşakta halen daha bir önlem alınamadı. Her trafik kazasındagündeme getirdiğimiz bu kavşağa bir önlem alınmalıdır




DUYARSIZ YETKİLİLER

BAYKUŞ
04 Mart 2016 Cuma 14:53

SİZ YOLDAKİ KASİSLERİ KALDIRIRSANIZ KAZALAR OLMAYA DEVAM EDECEK.İNŞ SİZİNDE BAŞINIZA GELİR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwerty

qwerty
04 Mart 2016 Cuma 13:48

yapılacak olan bu kavşağın kapatılmasıdır.bu kadar sık kavşak olmaz....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kavşak

Mustafa
04 Mart 2016 Cuma 11:41

o kavşağa neden ışık koymuyorlar anlamıyorum.İllaki birilerinin ölmesi mi gerekir,ışık konulması için.Her sabah dört polis o kavşağa gelip görev yapıyorlar ışık konulsa daha iyi olmamz mı acaba.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

girilmez tabelaları kayboluyor sanki

GolgeBaskan
04 Mart 2016 Cuma 11:39

1706. sokak. tek yönlü ama hiç takan yok. 1527. sokak. tek yönlü ama sürekli tersten gelenler var. Tabelalar eksik çünkü. 131. cadde: tek yönlü ama yine aynı şekilde takan yok.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapatılsın

spadır amca
04 Mart 2016 Cuma 10:37

mimarsinan caddesi haftanın belli günleri trafiğe kapatılsın vatandaş rahat rahat gezsin bence

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çare: Sürücülerin Eğitilmesi

Şevki Hoca
04 Mart 2016 Cuma 10:34

Sürücüler şunu bilecek ! Kavşaklarda yavaşlamayı, yayalara yol vermeyi, kavşaklarda hızlanmamayı, yeşil ışık yansa dahi kavşaklardan yavaş geçmeyi ve de kırmızı ışığa yakalanmamak için hızlanmamayı.Yoksa kazalar kaçınılmaz oluyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaza

hasaaan
04 Mart 2016 Cuma 07:01

orada aynı gün aksam 4,30 tekrar kaza oldu

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sifir

vatandas
04 Mart 2016 Cuma 05:11

İsparta Belediyesi kavsaklarda ve şehir içindeki trafik hizmetleri sıfır. ...duy bunu başkanım duy....

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yirmi kisi olurse

Eeeee
04 Mart 2016 Cuma 05:00

Luzumsuz islere bakiyor belediye trafik isareti olmayan sehirde yasiyor ispartali kimsede bilmiyor bunu yaziklar olsun sizi okutan ogretmenlere o ogretmenler belediyeye oturma eylemi yapmiyor ya trafik isareti niye yok diye onlarda bilmiyor zatenI

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik

Hüseyin kaya
04 Mart 2016 Cuma 03:57

Nasıl bi önlem alınabilir bi kaç kez kaza oldu mu hemen ışık koyalım oldu. Trafiğin akışı kavşağın yığılması ne olacak. Varsa yoksa önlem ya zihinlere önlem alan yok kavşağa gelince yavaşlamak gibi bi huy hiç yok canım ispaartam

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mimar sinan caddesine.

radar konulsun.
03 Mart 2016 Perşembe 22:54

mimar sinan caddesinde sürücüler çok hızlı gidiyor,yayalar ise karşıdan karşıya geçmekte çok güçlük çekiyorlar ve zaman zaman kazalar oluyor.Bu caddede radar uygulaması olsun ve araçların hız limiti 30km. yi geçmesin.Bir de bu cadde de yolun sağ tarafına araçların park etmesi yasaklansın.böylece trafik akışı rahatlar ve kazalar olmaz.Bir de Cumhuriyet Caddesinde yolun sağ tarafına araç sürücüleri tek sıra park yapmaları yolu zaten daraltıyor,bu yetmiyormuş gibi 2.sıraya araç park ediyorlar.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakkaldan ehliyet almışlar!

şahan.
03 Mart 2016 Perşembe 22:40

2014 yılına kadar Isparta merkez deki sürücü kurslarından alınan ehliyetler çok kolayca alındı,sanki bakkaldan ehliyet alır gibi ehliyet verildi.İşte bu sürücüler trafik kurallarına hiç uymuyorlar.Ehliyetler eskiden olduğu gibi emniyet müdürlüklerinden alınsaydı bu kadar çok vasıfsız sürücü ve bu kadar çok kaza olmazdı....

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafık kazaları

vatandaş
03 Mart 2016 Perşembe 22:33

kırmızı ışık ihlali,sinyal vermeden sağa veya sola aniden dönmek,aşırı hızla gitmek,hız limitine uymamak, ısparta merkezdeki sürücülerin yaptığı hatalar maalesef!Bu hataları araç sürücüleri sürekli yapıyor.Bir de yedişehitler Mah. Cuma Pazarı'nın olduğu ışıklı kavşaklarda, belediye elemanları Cuma günleri araçlar kaza yapsın diye kontrollü kırmızı ışıkları yakıyor ve çok kaza oluyor...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tırtafik

Olcay
03 Mart 2016 Perşembe 21:41

Polisin işi doğa ve ted kolejinin önünde pusu kurup, koleje çocuk bırakmaya gelenlerin özel korumalığını yapmak oldu!! Kırmızı da geçenlerin cezasını vatandaş mı versin? Bu saçma sapan kavşakların ve yol düzenini çözebilicek zekaya sahip bir tane şehir planlamacısı ve trafik şube de aklı eren bir insan yok mu yaw? Nijeryada bile bu kadar saçmalık yoktur!!!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla