visitor analyticsvisitor analytics

O KAVŞAĞA IŞIK ŞART

O KAVŞAĞA IŞIK ŞART
24 Mart 2016 Perşembe 23:14

Halıkent (Ayazmana) yolu üzerinde A 101 market kavşağında yine kaza meydana geldi. Daha öncede ölümlü kazaların meydana geldiği o kavşağa trafik ışık levhası olması gerekiyor.

Halıkent (Ayazmana) yolu üzerinde A 101 market kavşağında ana yoldan gelen otomobil ile ara yoldan ana yola çıkan otomobil çarpıştı. Kaza sonrası olay yerine ambulans ekipleri sevk edildi. Kazada hafif yaralılara olay yerinde müdahale edilirken, daha sonra hastanede tedavi altına alındılar.

O KAVŞAK TEHLİKELİ

O kavşakta meydana gelen kazalar üzücü sonuçlara ulaşabiliyor. Yetkililerin bir an önce o kavşağa bir trafik ışık konulması gerekiyor. 



Kasis nasıl yapılır

İlber hocanız
25 Mart 2016 Cuma 22:27

http://www.osmaniye-bld.gov.tr/index.php/tr/basin-yayin/bizden-haberler/1842-belediyenin-yeni-kasis-calismalari-standartlara-gore-yapiliyor adresinde kasis nasıl yapılır görün. Amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok. Adam tek tek fotoğraflamış. avuç kadar kasis yaparsan kavşağın ağzına bir işe yaramaz ustacım. yapacan standarta göre millette alkışlayacak. Ne arabalar zarar görecek ne başkası

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat!

DİKKAT !
25 Mart 2016 Cuma 19:33

ıspartada çok m*l araba kullananlar var. halkın %65 i araba kullanmasını bilmiyor. ayrıca Kaldırımda motorsiklet sürülebilen tek il ısparta heralde.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

oldu

aaa
25 Mart 2016 Cuma 12:18

oldu her koşe basına her ara yola trafık ısıgı yapalım uzaydan dısko gıbı goruelım ya da ucaktan.. onune gelene ehlıyet vermeyelım demıyelım de .. herkes kafasına gore araba kullanıyor demeyelım de lambaya devam..elektrıklı motorlara napıcaz..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetkisizler

durmaz
25 Mart 2016 Cuma 11:27

YETKİLİLER YOLDAKİ TÜMSEKLERİ KALDIRINCA MİLLET ŞEHİR İÇİDE 120 KM HIZLA GİDİYOR.BUNU GÖREMİYECEK KADAR ACİZLER

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Işık Yapılması Makul ve Olumludur.

vatandaş
25 Mart 2016 Cuma 08:55

Yaz ayları geliyor gençlerin altında elektrikli bisikletler trafiğe karışacak geçmişte aynı yerde bir çocuk ölümü gerçekleşti. Ölümcül vakaların önüne geçmek için. Trafik Lambası Takalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isbaata

Pala dayı
25 Mart 2016 Cuma 03:54

Işık şart değil. Kavşağa gelince yavaşlasini bilen nesiller yetiştirmek lazım. Yoksa her Kavşağa ışık koy bitsin sorun de mi

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ışık olsa ne yazar

vatandaş
25 Mart 2016 Cuma 00:08

millet kırmızı ışıkta geçtikten sonra her kavşağa ışık koysan ne olacak. önemli olan milletin bilinçli ve daha dikkatli araç kullanması.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla