visitor analyticsvisitor analytics

O KADINA BU KEZ OTOMOBİL ÇARPTI

O KADINA BU KEZ OTOMOBİL ÇARPTI
07 Mart 2016 Pazartesi 09:26

O KADINA BU KEZ OTOMOBİL ÇARPTI

Isparta'da geçen yıl meydana gelen trafik kazaları ve ilginç olaylar MOBESE kameraları tarafından kaydedildi. Görüntülere yansıyan bir olayda, trafiğin yoğun olduğu İstanbul Caddesi'ndeki kavşakta bir kadının trafik akışının tersine, yolun ortasından yürüdüğü görülüyor. Karşısından gelen araçlara aldırmayan kadın bir süre yolun ortasından yürüdükten sonra araçların geçmesini bekliyor, ardından yolun karşısına geçerek gözden kayboluyor.

AYNI KADINA BU KEZ OTOMOBİL ÇARPTI

Yolun ortasından yürüyerek trafiği tehlikeye sokan aynı kadına bu kez ters istikametten yürürken kavşakta otomobil çarptı. Görüntülerde bu kez elinde bastonu ile yürüyen kadına kavşağa geldiğinde bir otomobil çarpıyor.

s

r
08 Mart 2016 Salı 02:27

Teyzenin yaşlı olmasını göz önünde bulundurarak yorum yapalım. Sonuçta arabada kavşak dönüyor ve yavaş etrafına daha dikkatli olup kocaman belkide akli sağlığı yerinde olmayan teyzeye çarpmaya bilirdi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik kurallari

vatandas
07 Mart 2016 Pazartesi 23:57

Almanyada ehliyette trafik kurallarindan 1. haklarin cogu yayalarindir, öyleki yasli veya cocuk yolun ortasina aniden cikabilir hatta yolun ortasindan geride dönebilir, bunu sürücü hesaplamak zorundadir! 2.hak bisikletlilerindirki, bisikletli kisiyi sollarken arac sürücüleri bisikletlinin 1,5m genislik mesafe birakarak sollamasi gerekiyor (bisikletlinin yana düsebilecegi hesaplanmis) 3.arkadan vuran her zaman suclu!(öndeki aracin stop edebilecegini hesapliyarak gerekli mesafeyi birakacak)!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

salaklık

vatandaş
07 Mart 2016 Pazartesi 19:21

o gaı kim la

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
07 Mart 2016 Pazartesi 15:54

Arabadaki masrafı ödetin ona

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwerty

qwerty
07 Mart 2016 Pazartesi 11:31

orada yaya geçidi ve ışık varken bodoslama yolu karşıya geçersen ezilirsin. Arabadaki hasaı da ödemesi gerekir.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla