visitor analyticsvisitor analytics

O İLDE ISPARTA BAĞLANTILI BOMBA YÜKLÜ TIR ELE GEÇİRİLDİ

O İlde Isparta Bağlantılı Bomba Yüklü Tır Ele Geçirildi
09 Eylül 2015 Çarşamba 16:26

O İlde Isparta Bağlantılı Bomba Yüklü Tır Ele Geçirildi

Şanlıurfa'da düzenlenen operasyonda 32 DG ... Plakalı  bir TIR'ın içinde 5.5 ton patlayıcı elegeçirildi.

SOĞAN ÇUVALLARI ARASINDA ÇIKTI

Durdurulan TIR'da yapılan aramada soğan çuvalları arasına gizlenmiş 5.5 ton patlayıcı madde bulundu.

2 KİŞİ GÖZALTINDA

Olayla ilgili Y.K. ve H.T. isimli şahıslar gözaltına alındı.Zanlıların örgüt bağlantısı araştırılıyor

Operasyonla ele geçirilen tır Isparta plakalı!

Dün gece saat 01.30 sıralarında Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü'nce yapılan bir çalışma neticesi 32 DG ... Plakalı bir TIR'ın içerisinde soğan çuvalları arasına gizlenmiş 5.5 ton patlayıcı madde ele geçirildi.


ıspartada böyle adamlar barınamaz

bu adam ıspartalıysa ıspartalılara yazıklar olsun
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:44

eyyy ıspartalı acemi askerleri soydunuz, memuru soydunuz,üniversite öğrencilerini apartlarınızla halen soyuyorsunuz da neyinize yetmedi para bomba taşımaya başladınız. yarın o bombalar yaptığınız apartların yanında patlarsa vayyy halinize... fakir ve dürüst insanlar alınmasın. herşeyin para olduğunu zanneden paraya tapan insanlar üstüne alınsın. suriyede 1 milyon dolarlık dairelerde şimdi işidin elemanları yatıp kalkıyor. vurdumduymaz olmayın sıra size gelebilir....

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bomba

ısparta lı vatandaş
11 Eylül 2015 Cuma 09:09

50 kilosu bir stadyumu alt üst ediyormuş 5.5 ton bomba ısparta yı yok ederdi bence

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

scv safdggn

dfghjklş
11 Eylül 2015 Cuma 01:14

şöförüyle beraber kandile atılmalı dag taş yerle bir olsun..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı

Kim taşıyorsa
09 Eylül 2015 Çarşamba 23:43

5.5 ton azda değil.Kim bilir ne canlar yakacaktı.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salim

Of of
09 Eylül 2015 Çarşamba 23:42

O kadar patlayıcı nereye gidiyordu acaba.ne işi verdı orda.araştırılması lazım.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEN DİKKAT ET....

ARASLI...
09 Eylül 2015 Çarşamba 21:11

Azıcık dikkat edin adlı yorumcuya....32 AG 550 yazan plaka dorse diye adlandırılan kasa arka kısımdır. 32 DG ... plakalı ise çekicidir,yani KAMYONDUR. Kamyon plakası ayrı,çekici plakası ayrıdır. Tırlarda iki adet ruhsat bulunur,biri kamyonun çekicinin, diğeri ise dorsenin kasanındır.Yanlışını yüzüne vurmak için değil,sadece bilgilendirmek için açıklamalı yazdım.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Azıcık dikkat edin

Isp32
09 Eylül 2015 Çarşamba 19:27

Yahu ne 32 DG si video da kocaman görünüyor plaka 32 AG 550 diye.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartaya almayın

emre can
09 Eylül 2015 Çarşamba 19:00

aracın plaksı görüntülerde var

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
09 Eylül 2015 Çarşamba 18:54

AKP Ispartada nasıl 2 vekil çıkarıyor cevabı yorumları okuyunca anlıyorsun. Tırın sahibini sokmıyacaksın lafa bak belki yeni satış. Yada teröre meyilli ısp plakalı araç alamazmı vs. Ama bu beyinler seçmen bu ülkede hatta evleniyorlar.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla