visitor analyticsvisitor analytics

O HABERE AÇIKLAMA GELDİ !

O HABERE AÇIKLAMA GELDİ !
02 Aralık 2016 Cuma 19:34

O HABER AÇIKLAMA GELDİ !

Karayolları Bölge Müdürlüğü’nden açıklama geldi.

Basında çıkan Eğirdir-Köprübaşı mevkiine giderken Eğirdir-Merkezistikametine gelen yol üzerindeki asfalt çöktü haberlerine açıklama geldi.

İŞTE O AÇIKLAMA:

Söz konusu haberde geçen yol yapım çalışmaları BölgeMüdürlüğümüz denetiminde yüklenici Ek-Pet İnş. San. Taah. Ve Tic. Ltd. Şti’nintaahhüdü altında yapım çalışmaları devam eden Isparta-Eğirdir Yolu (EğirdirGeçişi ve Kuleönü Varyantı Dahil) Toprak İşleri, Sanat Yapıları ve BSKYapılması İnşaatı İşidir. Yapılan incelemede yolun 37+280 kilometresindebölünmüş yolun bir bandında Bitümlü sıcak karışım çalışmalarının binderseviyesinde tamamlanan kesiminde lokal bir oturmanın olduğu, oturmanın geçmişyıllarda hidrolik amaçlı olarak konulan ancak şu an itibariyle havza şartlarınıtaşımadığı için iptal edilen ve yol dolgusu içerisinde kalan PVC büzün birbölümünün deforme olması nedeniyle kısmi bir oturma meydana geldiği tespitedilmiştir. Havza şartlarını sağlayan ve DSİ yetkililerinin de isteği ile iptaledilen bu PVC büzün yerine yolun 37+100 kilometresinde 2x2 m ebatlarındabetonarme bir kutu menfez yapılmıştır.

Yolun 37+280 kilometresinde iptal edilen ve yol gövdesiiçerisinde kalan PVC esaslı büzün deformasyonu nedeniyle oluşan kısmi oturmaile ilgili gerekli işaretlemeler yapılarak; yol trafiğe kapatılıp, en kısazamanda gerekli iyileştirme çalışmalarının yapılması için yüklenici firmayatalimat verilmiştir.

bizim yorumlar

ali
03 Aralık 2016 Cumartesi 20:46

bizim yorumlar ne oldu aacaba

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mühendis

Onur
03 Aralık 2016 Cumartesi 11:43

Dünyanın en kaliteli malzemesi kullanılarak yol yapılsa bile zeminin değişkenlik gösteren özelliklerine göre işlem yapılmadıkça bu tür manzaralar sürekli karşımıza çıkar. Ülkemizde herkes mütahit ama mühendis yok. Mühendislik bakımından dünyanın çok gerisindeyiz.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇİLE BÜLBÜLÜM ÇİLE

gürkan
03 Aralık 2016 Cumartesi 02:14

bu firma MİGROS kavağınıda yapacak Şehir hastaneside yakında açılacak 5000 personel 10000 hasta ve yakını hergün bu yolu kullanacak şuanda bile sanayi trafiği gülpetek sanayi trafiğini çevre yolu trafiğini kaldırmayan bu yol KAVŞAK inşatı başlayınca ISPARTA trafiğinin felç olacağı şimdiden gözüküyor.eğirdir yolu gibi kısa mesafede düz yolu yıllardır bitiremeyen firmaya bu kavşak yapımını vermek ilginç .kavşak yapımı başlayınca BOMBA32 ye hergün Bol bol yeni haber çıkacağı gözüküyor

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUM YAPMA İŞİNİ YAP

PİVİSİ MİVİSİ
03 Aralık 2016 Cumartesi 01:53

bu yol yapımında ne canlar gitti ne kadar yaralanmalar oldu birde yapılan yolun kalitesi çökmesi yolda giderken asfaltın yapısından arabanın içinde uğultu şeklinde sesler gelmesi görevli olan yolu denetleyen kişilerin yaptığı yorumlar MASALLAR MASALLAR

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çökücü
02 Aralık 2016 Cuma 23:51

Bahane uretme! Yapamadık deyın, rahatlayın! Her yspılan yol aynı, sankı bır tek burası çöktü!!

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla