visitor analyticsvisitor analytics

O GÖRÜŞMENİN DETAYLARINI ANLATTI

O GÖRÜŞMENİN DETAYLARINI ANLATTI
08 Kasım 2016 Salı 17:26

O GÖRÜŞMENİN DETAYLARINI ANLATTI

MHP İl Başkanı İsa Yalçın’ın ‘Başkanlık sistemine hayır’açıklaması yapan 5’li grup içerisinde yer alan Isparta Milletvekili NuriOkutan’ı istifaya davet etmesinin ardından MHP’li İl Genel Meclis üyeleriMilletvekili Okutan ile meclis grup toplantı salonunda bir araya gelmişti.

Gündeme bomba gibi düşen bu görüşmenin ardından MHP GrupSözcüsü Kerem Araz bir açıklama yayınladı. Araz; “MHP milletvekillerinin, MHPİl Genel Meclis üyelerini ziyareti kadar normal ve doğal bir olay olamaz. Buziyaretin zamanlaması tamamen tesadüf olup, il başkanımızın beyanatı ilemilletvekilimizin ziyareti arasında herhangi bir bağ kurmak yanlıştır. MHP’liİl Genel Meclis Üyelerinin MHP dışında kimseye kucak açma veya kapama gibi nebir görevi, nede bir misyonu bulunmamaktadır. Kaldıki milletvekilimizleyaptığımız toplantıda, il başkanımızın beyanatı ile ilgili tek bir cümle dahigeçmemiştir. Ayrıca bu ziyaret planlı olmayıp anlık gelişen bir ziyaretti”dedi.

Bir kaşık suda fırtına koparmak

Vekil
09 Kasım 2016 Çarşamba 17:12

Okutan hala MHP milletvekili, Mhp li komisyon üyeleriyle görüşmesi kadar olağan bir şey olamaz. HDP lilerle mi görüşmüş de haber oluyor.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aydin.
09 Kasım 2016 Çarşamba 14:24

15 Temmuz öncesi Meral ciydin. Vekille gorusmen normal. Her ikiside padasutle inip secildiler..

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

MERALCİ BUNLAR

AA
09 Kasım 2016 Çarşamba 10:18

Daha 17 temmuz öncesine kadar meral meral diye ölüyorlardı bunlar millet bunu unutmaz, bahçeliyi sattınız hepiniz, yurtta sulhçu hainler.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimle Görüşecekler Ya

Halk
09 Kasım 2016 Çarşamba 07:32

Sayın Milletvekili kendi partisine ait olmayan Meclis üyeleri ile görüşse yada MHP Meclis üyeleri başka parti Mecli üyeleri ile görüşse daha mı makul ve mantıklı olcaktı, Be hey gafill ve salaklar

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

il encümeni olmak

yalnız kurt
08 Kasım 2016 Salı 20:55

il encümeni olmak ?? patiyin tabanından gelmeyen şahısları il encümeni vs makam sahibi yaparsan olacağı bu ??

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
08 Kasım 2016 Salı 17:52

hadiyaaah çok inandık geç bunları hocamm.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla