visitor analyticsvisitor analytics

O GELİYOR!

O GELİYOR!
20 Kasım 2014 Perşembe 15:07

O GELİYOR!

Görevden alınan BAKA Genel Sekreterinin yerine atanacak yeniGenel Sekreterin ismi belli oldu.

BAKA Genel Sekreteri Tuncay Engin görevden alındı. Yerineise yıllarca devletin çeşitli kademelerinde hizmet etmiş, bilgi ve tecrübesiile büyük başarılara imza atmış bir isim geliyor.

O İSMİ  BOMBA 32 HABER SİTESİ OLARAK AÇIKLADIK  İŞTE O İSİM  HABERİ İÇİN TIKLAYIN 

ısparta da bir çalışma var ama Erkan MUMCU nun başka çalışması var

anketör
21 Kasım 2014 Cuma 21:53

Tuncay ENGİN ile alakası yok. Tuncay bey hala kamu görevlisidir ve kaymakamlık veya vali yardımcısı olacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şebeke

mumcu tayfası
21 Kasım 2014 Cuma 13:46

sayın ak parti yöneticileri erkan mumcu tayfasıyla çaliştıgınızı ankara biliyormu tabi tuncay bey buna engel oldu

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadert mi salaklıkmı

kabakc cumhuriyeti
21 Kasım 2014 Cuma 13:43

burada kabak yetşir tuncay bey bunu iyi bil sen tutmüşun kredi kalkınma zenginlik kardeşim işin mi yok senın biz zaten çok zenginiz bizim ilk okul mezunu ileri gelenlerimiz var hacı hocalarımız var biz damadları çok severız neden bize yabancınıki mis mis gibi gelir sevin dostum gidiyorum diye bir millet vekşli hem ak partinin hem de ıspatra nın kaderiyle ancak boyle oynar belediye secimlerin dede aynysı oldu önümüzdeki secimler de de aynısı olacak ama allah buyuk bunları yakaında cumhur başlanına iletecegim .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TARIM

SELÇUK
21 Kasım 2014 Cuma 13:12

TARIM KENTİ OLAN ISPARTA VE BURDUR'UN BAKA PROJELERİNDEN MAHRUM BIRAKAN TUNCAY ENGİN İÇİN BENCE YAPILAN DOĞRUDUR. ELMANIN, GÜLÜN, KİRAZIN,HAYVANCILIĞIN ISPARTA İÇİN 1. ÖNCELİĞİ VAR İKEN TUNCAY ENGİN BU PROJELERDEN ISPARTAYI MAHRUM BIRAKMIŞTI. KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDERİZ ARTIK. ÇOK İYİ OLDU BENCE.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GURURLANIN

AK PARTİLİ
21 Kasım 2014 Cuma 09:10

Valla söylenecek o kadar laf var ama söylemeyeceğim artık. Kurulduğundan bu yana hep Ak Partiye oy verdim. Ama bundan sonra hdp ye vereceğim. Nüfusumu da doğudaki bir ile kaydıracağım. Belki o zaman işimi görürler.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YABANCILAŞMA YOLUNDA

ISP.
21 Kasım 2014 Cuma 09:04

ISPARTA BÜROKRATININ TAMAMINA YAKINI YABANCI. BU GÖREVLERİ YAPACAK YA ISPARTALI YOK YADA ISPARTALIYA VE ISPARTAYA SAHİP ÇIKACAK SİYASİ İRADE YOK. ISPATAYA VE ISPARTALILARA YAZIK EDİLİYOR. UNUTULMAMALIDIR Kİ HAYATIMIZIN HER AŞAMASINDA ISPARTALILAR OLACAK YABANCILAR DEĞİL (DOĞUMUNDAN ÖLÜMÜNE KADAR).YAZIK OLUYOR YAZIK....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

karekter var mı işte
20 Kasım 2014 Perşembe 23:01

Mevla neylerse güzel eyler. Bizi üzen düşmanların saldırıları değil dostların sessizliğidir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AÇI BİR TAPLO

antalyalı
20 Kasım 2014 Perşembe 17:42

ISPARTALIYA NEZAMAN SAHİP ÇIKACAK SAYIN BİLGİÇ BİR HEMSERİNİZE SAHİP CIKAMADINIZ OKUDUĞUM KADARIYLA TUNCAY BEYİN ONDABİRİ DEĞİL?????????????????

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

ircep
20 Kasım 2014 Perşembe 17:13

Başarılı bir bürokratın hangi gerekçe ile alındığını bilmiyorum ama yazık bunu yapanlar bu yaptıkları yanına kalmayacaktır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

32
20 Kasım 2014 Perşembe 16:44

yeni eleman ıspartalı değil.bu il bu kadar mı aciz, bu kadar mı muhtaç.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erkanın ayak sesleri

Erkan MUMCU
20 Kasım 2014 Perşembe 16:15

Yeni gelen sekreter Erkan Mumcu ekibinden. Atama Abdurrahman Çelik eliyle yapılıyor. Anlaşılan Efkan ALa vasıtasıyla Ispartada AK PARTİ Erkan Mumcu ekibi tarafından kuşatılmış durumda. Zaten bir süredir ErKanın adamları Akarlar Çakarlar vs RECEP AGA vasıtasıyla piyasada arz-ı endam ediyorlardı. EYYY ISPARTA UYU UYU!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla