visitor analyticsvisitor analytics

O GELDİĞİNDEN BUYANA İŞLER DEĞİŞTİ

O GELDİĞİNDEN BUYANA İŞLER DEĞİŞTİ
10 Ekim 2014 Cuma 15:01

O GELDİĞİNDEN BUYANA İŞLER DEĞİŞTİ

ISPARTA Devlet Hastanesi, Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ve Yalvaç Devlet Hastanesi'nin otomasyon ihalesinde kamunun zarara uğratıldığı ve ihaleye fesat karıştırıldığı iddiasıyla emniyet ekipleri tarafından hastanelere operasyon düzenlenmişti. Oysaki bu şikayet geçen yıldan bu yana yapılıyor. Göreve yeni atanan Emniyet Müdürü Caner Tayfur, hemen takibe alarak, operasyonu gerçekleştirdi. 

Suçlulara göz açtırmayan ve sürekli emniyet teşkilatının tüm çalışmalarını takip eden Emniyet Müdürü Caner Tayfur, göreve geldiği günden buyana binlerce aranan şahıs ve suçlunun yakalanması için yoğun çaba sarf etti. Asayişi tam anlamıyla ele alan Müdür Tayfur, işlenen suçların zanlılarının yakalanmasına kadar sıkı bir şekilde çalışmalar yaptırıyor. 

BİRAZ ARAŞTIRINDA YAZIN

Salih
12 Ekim 2014 Pazar 02:33

İhalelerde veya başka suç içeren işlemlerde her şikayette polis kafasına göre operasyon yapamaz.Geçen yıl şikayet edildiğine göre takibe alınmış olabilir, yeni sonuçlanmıştır yada ihaleyi inceleyen müfettişler suç unsuru bulmuşsa savcılığa suç duyurusu yapmıştır, yada direkt savcılık mahkeme kararıyla incelenmesini istemiştir. Ortada suçüstü bir rüşvet-tehdit yoksa polis ihaleye karışamaz.Bu konuda müdürüde gereksiz yere tartışılır hale getiriyorsunuz. Öveceğiz derken madara edeceksiniz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geçen yıl kime şikayet yapılmış

Halk
12 Ekim 2014 Pazar 00:18

Lütfen bu şikayetler geçen yıl kime yapılmış onu da belirten.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilgisayarların imajı

Vatandaş
12 Ekim 2014 Pazar 00:09

Bilgisayarların imajı alınmış gözaltına alınan yok,tutuklama yok,kim yönetimde ona cıvık cıvık yağ.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SART

DEĞİŞİM
11 Ekim 2014 Cumartesi 23:14

EMNİYETİN ÇEVİRME VE RADAR UYGULAMALARINDA BARİZ BİR ARTIŞ VAR VE BU BİZİM İÇİN HIZ SINIRI NE KADAR YOLLARA GÖRE AZ OLSADA KURAL BUYSA UYULMALI VE ISPARTALI ARTIK ESKİSİ GİBİ KÖKLEYEMİYOR GAZI EN AZINDAN BELLİ YERLERDE KEŞKE EĞİRDİR EMNİYETİDE ÇALIŞSADA MİLLET 90 100 LE ŞEHİR İÇİNDE GİTMESE KONYA YOLU DİYE

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şikayet

araştırın
10 Ekim 2014 Cuma 16:51

Bu sen başlayan işin şikayetinin geçen yıl yapılması da ilginç.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla