visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 07:50

O ECZANE SAHİBİ SERBEST BIRAKILDI

O ECZANE SAHİBİ SERBEST BIRAKILDI
26 Kasım 2014 Çarşamba 13:49

O ECZANE SAHİBİ SERBEST BIRAKILDI

ISPARTA'DA polisin düzenlediği operasyon ile gözaltına alınan 5 doktor serbest bırakıldı. Doktorlara düzenlenen operasyon ile gözaltına alınan bir diğer isim Fatih Eczanesi Sahibi E.U'da tutuklama talebi ile gönderildiği mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Fatih Eczanesi Sahibi E.U'nun da gözaltına alındığı operasyonda tutuklama çıkmadı. Ancak eczane sahibi E.U. adli kontrol ile serbest bırakıldı. E.U. mahkeme süreci boyunca hergün karakola giderek imza atacak.

HABER

TARANTINO
28 Kasım 2014 Cuma 17:03

HABER YAPMAYIMI BİLMİYORSUNUZDETAYDAN MI KACIYORSUNUZ BU HABERE BAKILIRSA ORTADA BİR DAVA VAR YAKALAMA BIRAKMA VAR AMA NEDEN OLDUĞUNU KİMSE ÖGRENEMEDİ ADAM GİBİ HABER YAPACAKSANIZ BUYRUN YOSA HABER YAPMAYIN BUNUN GİBİ HABERLERLE SÜREKLİ KARŞILAŞIYORUZ

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

plan

faruk birdal
28 Kasım 2014 Cuma 14:12

değerli basın lütfen bu eczane ve ocağın palanlarını haber yapınız. bu durum aynı işi yapacak diğer insanlara yaşama hakkı tamıyor.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tekelcilik

faruk birdal
28 Kasım 2014 Cuma 14:10

lütfen bu eczane ve sağlık ocağının durumuna bir bakın. tamamen bi emmi dayı ilişkisiyle o bölgede tekelleşmek, her ikisinin kapıları birbirlerine ve sokağa açılıyor. karşı dükkanları boş tutuyor ve kirasını ödüyor. bu kurguyu yapan iddia edilenleride yapabilir.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

rakıf

yazık
28 Kasım 2014 Cuma 12:41

eczacı yırttı neden yukarda dayısı var mış

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dağ fare doğurdu

kazım
26 Kasım 2014 Çarşamba 13:59

bir günlük oskarlık kısa metrajlı çevrilen fillerin kavgası sonucu küçük zayıf halkaların ezildiği ve arada önemli devlet kurumları olan emniyet ve adliyeninde oyuna alet edildiği traji komik bir film izlemiş olduk.

19 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla