visitor analyticsvisitor analytics

O DAVADAN BERAAT ETTİ

O DAVADAN BERAAT ETTİ
14 Aralık 2015 Pazartesi 16:45

ISPARTA Belediyesi eski Başkanı Hasan Balaman, kendisi hakkında açılan davadan beraat etti.

ISBAŞ Bimblok fabrikasını zarar ettirdiği iddiası ile Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın tarafından mahkemeye verilen eski Başkan Hasan Balaman beraat etti. Mahkeme, Balaman'ın ISBAŞ Bimsblok fabrikasını zarara uğratmadığını belirterek beraat kararı verdi.




işte başkan işteadalet

eşref
16 Aralık 2015 Çarşamba 15:36

Hasan balaman, isa yalçın, salih serçe, mehmet ateşgül bu ilin , bu halkın değerleridir. değerlerimize sahip çıkalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP BİRDAHA SEÇİM KAYBEDERSE BU ADAM YÜZÜNDEN OLACAK

E NEOLACAK ŞİMDİ?
15 Aralık 2015 Salı 14:24

KIŞ GELDİ YİNE KUŞ GRİBİ KONUŞUR OLDUK :) YA BU ADAM AFETLERİ TETİKLİYOR. BU DEFA ISPARTA YİNE SALLANIR DA EN UZAK UZAKTAŞ BİLE SEÇİMİ KAYBEDER.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
15 Aralık 2015 Salı 14:15

bana orman ve muzcuyu hatırlatıyor birazda başka ormandan özellikler yani tam bir AKP yüzü.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan buba

İsyanqar32
15 Aralık 2015 Salı 12:27

YAŞASIN SONUNDA BERAAT KARARI HOPPALA VEDE CUBBALA

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

unutulmaz

unutulmaz
15 Aralık 2015 Salı 10:42

vicdanlardan nasıl berat edeceksin acaba.senin yüzünden 2 seçimi kaybettik.memleket 10 sene geriye gitti.sırf egon yüzünden yaptığın zulümlerden millet ak partiden soğudu yerel seçimde.olan millete oldu

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAGIMSIZ TC MAHKEMESİ VE HAKİMİ VARMIKİ?

Yeşim
15 Aralık 2015 Salı 08:32

AKPliler lehine ve baska insanlar aleyhine verilecek her karar güvenilmezdir. Cünkü kararlar bagımsız mahkemelerce verilir peki ortada bagınsız adil karar verecek mahkeme ve hakim kaldı mı? Keyiflerine göre suc uydurup insanların tutuklandığı, itiraz edebileceğin üst mahkemelerin olmadığı, adil karar veren hakimlerin anında sürüldüğü hatta tutklandığı AKP hukuk düzeninde verilecek hicbir karar adil olmayacaktır. Ülke büyük bir felakete gidiyor. Aslında felakatler yasanıyor ama herkes uyuyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla