visitor analyticsvisitor analytics

O CAMİNİN ELEKTİRİKLERİ AÇILDI.!

O CAMİNİN ELEKTİRİKLERİ AÇILDI.!
01 Mayıs 2014 Perşembe 00:59

Öğle saatlerinde Sümer HalI Camiinin elektriklerinin kesildiği ile ilgili yaptığımız haberin ardından sesimizi duyan yetkililerin caminin elektirklerini tekrar açıkları öğrenildi.

Akdeniz Elektrik Dağıtım AŞ. Tarafından öğle saatlerinde elektriği kesilen Sümer Halı camiinin haberini BOMBA32 sitemizde haber yapmamızın ardından yetkililer harekete geçti. Yetkililerin tekrar gelerek elektrikleri açtıkları öğrenildi. Esnaflar ise duruma gösterdiği çabadan dolayı BOMBA32 yönetim ve çalışanalrına teşekkür ettiler. Bizde duyarlılıklarından dolayı hem esnaflara hem de bir mağduriyeti fark ederek duruma müdahele eden yetkililere teşekkür ediyoruz. 

 

 

tedaş madurları
29 Nisan 2014 Salı 23:15

tarkan bey lütfen bu dileğimizi vekillere ilet bir zahmet. tedaş denen kurum, özelleşince insanlara inkence ediyolar. yok aboneliği üzeriniz alacaksınız yok bilmem ne hem abone olurken yatırdığımız teminatıda daha sonra iade edeceklerinde bankalar yaıtırıyorlar ve biz yine madur oluyoruz. banka hes.işletim ücreti kesiyor kalanda bir bk a benzemiyor zaten. birde abone olmayanların elektriklerini kesiyorlar. bizler kiracıyız nereye kadar bu iş böyle devam edecek. ama zenginler dokunamıyorlar doğudakilere dokunamıyorlar. kör tuttuğun ... hesabı bunlarda bizleri denkgetiriyolar. lütfen ama lütfen gerekli yerlere iletin. teşekkürler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla