16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

O CADDENİN İSMİ ARTIK DEVLET BAHÇELİ OLDU

O CADDENİN İSMİ ARTIK DEVLET BAHÇELİ OLDU
12 Ağustos 2017 Cumartesi 00:08

O CADDENİN İSMİ ARTIK DEVLET BAHÇELİ OLDU

 ISPARTA Emniyet Müdürlüğü önünden başlayan ve Gökkubbe kavşağına kadar olan 202 caddeye MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin ismi verilmesi için MHP'li Meclis Üyesi Oğuzhan Göker tarafından önerge sunuldu. Komisyona havale edilen önerge Ak partili üyelerin katılmadığı bu günkü mecliste oylamaya sunuldu. Mhp'li üyelerin tamamının oyu ile kabul edildi.

Devletmis bir de bahceli

Devlet Bostan
16 Ağustos 2017 Çarşamba 17:48

Bu adamın ismi bir helaya dahi verilemeyecek kadar pis, yazıklar olsun, isminle o caddeyi de kirlettin, ismini insanlar görsün de hergün sana lanet okusun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

fakir
13 Ağustos 2017 Pazar 14:10

rahmetli prof dr turan yazgan hocamızın adı niye verilmemiş.daha çok yakışırdı

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEĞİŞİR.

Yurttaş
13 Ağustos 2017 Pazar 12:01

Belediye başkanı değiştimi caddenin ismide değişir.Daha önce kimlerin ismi vardı da değişmedi.Ayrıca Isparta ya emeği geçmiş onca insan varken böyle bir ismin verilmesi anlamsız. İlla Bahçeli ismi verilecekse onu da Osmaniyeliler kendi yaşam alanlarına versin.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hacı
13 Ağustos 2017 Pazar 00:57

Daha önce nerdeydin Oğuzhan

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kahraman
12 Ağustos 2017 Cumartesi 16:13

Nesli yok ya caddede ismi bulunsun

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
12 Ağustos 2017 Cumartesi 13:33

Aklın sıra beni seçimde aday göstersin diye hiçbir mhp'linin mhp 'nin başında görmek istemediği adamın adını ısparta nın mahalleleriyle caddeleriyle kullancek delik arıyor allah bilir büyük sehir oluncada köylen adınıda devlet bahçeli mahallesi diye değiştirir gali

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamıyorum bu işleri

ahmet
12 Ağustos 2017 Cumartesi 12:09

arkadaş birebir konuşmalarda bahçeliye atıp tutuyorsun???bu ne iş ya?

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 Temmuz Şehitler Meydanı

Meslektaş
12 Ağustos 2017 Cumartesi 10:46

Isparta valiliği Sayın Cumhurbaşkanı' nın ziyaret programını ilgili yerlere göndermiş. Ve adı: "15 Temmuz Şehitler Meydanı" olarak değiştirilmiş bulunan Valilik Önündeki meydan için adlandırma da yine "Hükumet Meydanı"meydanı adıyla programa geçirmişler. Bu büyük yanlışlık değil mi?..

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla