visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:29

O BÜROKRATA BİR ŞOK DAHA!

O BÜROKRATA BİR ŞOK DAHA!
09 Haziran 2016 Perşembe 16:38

Maliye Bakanlığı Müsteşar Yardımcılığı görevini yürüten Ispartalı İsa Coşkun, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararıyla Bakanlık Müşavirliği’ne getirildi.

İSA COŞKUN KİMDİR?

1960 yılında Isparta’da doğdu. 1982 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat ve Maliye Bölümü’nden mezun oldu. 1990-1991 yıllarında İngiltere Sheffield Üniversitesi’nde yüksek lisansını tamamladı. Halen Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’nde doktora çalışmasına devam etmektedir.

1982 yılında Maliye Bakanlığı Hesap Uzman Yardımcılığına,1985 yılında Hesap Uzmanlığına, 1992 yılında Baş Hesap Uzmanlığına atandı.

1992-1994 yılları arasında o zamanki ismiyle Gelirler Genel Müdürlüğü’nde Daire Başkanlığı görevini yürüttü. 1994 yılında Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı Danışmanı ve 1995-2000 yılları arasında Hazine Müsteşarlığı’nda Yabancı Sermaye Genel Müdür Yardımcısı ve Genel Müdür Vekili olarak görev yaptı.

1993-1995 yılları arasında Bilkent Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak çalıştı.

2000-2003 yılları arasında Paris’te OECD Nezdinde Türkiye Daimi Temsilciliği Ekonomi Müşavirliği görevini yürüttü. Fransa’dan dönüşünde,2003-2005 yılları arasında Hazine Müsteşarlığı Müsteşarlık Müşavirliği görevinde bulundu.

2005 yılında Maliye Bakanlığı Müsteşar Yardımcılığına atandı.

11.02.2015 - 31.08.2015 tarihleri arasında Maliye Müsteşarlığını vekaleten yürüttü.

2012'den beri Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK), 2013'den beri Avrupa Konseyi Emeklilik Fonu Yönetim Kurulu Üyeliği görevini yürütmektedir.

Yakışmıyor

Objektif yorum
10 Haziran 2016 Cuma 23:23

Bazı vatandaşların yorumuma hasta oluyorum.Ispartalı bürokratımız kaç kişi kaldı ki.Bazı illerin 40-50 üst düzey bürokratı varken görevden bir şekilde alınan kişileri küçümsemek yakışmıyor.Sahip çıkmak gerekirken ne faydası olmuş ki demek ...yorumu sağ duyulu hemşehrilerimize bırakıyorum.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
10 Haziran 2016 Cuma 21:29

Mevcut Cumhurbaşkanının görevden aldığı yada onayladığı yada Cumhurbaşkanına hakaret davası açılan kişiler davalarına itiraz etsinler çünkü diplaması şüpheli ve geçersiz konumundadır. Makam hukuken boştur.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
10 Haziran 2016 Cuma 21:29

Mevcut Cumhurbaşkanının görevden aldığı yada onayladığı yada Cumhurbaşkanına hakaret davası açılan kişiler davalarına itiraz etsinler çünkü diplaması şüpheli ve geçersiz konumundadır. Makam hukuken boştur.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla