visitor analyticsvisitor analytics

O BİRİNCİLİK KİŞİSEL GÖRÜŞTÜR

O BİRİNCİLİK  KİŞİSEL  GÖRÜŞTÜR
06 Haziran 2016 Pazartesi 22:22

O BİRİNCİLİK KİŞİSEL GÖRÜŞTÜR

Madde bağımlılığına ilişkin aile hekimlerine yönelik geçtiğimiz Cuma günü düzenlenen toplantıda madde bağımlılığının nüfusa oranına bakıldığında Isparta’nın birinci sırada olduğu ifade edilmişti. Büyük yankı uyandıran bu açıklamaya İl Sağlık Müdürlüğü’nden yazılı cevap geldi. Yazıda bakın hangi hususlara dikkat çekildi.

Doğru söyleyeni

Vatandaş
08 Haziran 2016 Çarşamba 10:28

Mehmet Hoca doğru söylemiş. Zamanında Emniyet mensupları adam gibi görevlerini yapsalardı bunlar yaşanmayacaktı. Eskiden paralelci polisler canımıza okuyordu zulmleriyle derdimize derman olacaklarına, şimdi de yerlerini dolduranlar aynı şeyi yapıyor paralelci avlıyoruz diye. Cadı avına döndü. Olan millete oluyor kimin umrunda. Bir genç daha uyuşturucu batağına sağlanmış önemli değil. En büyük görev paralel.

0 Beğendim
57 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çalışıyorsun

Neyi kurtarmaya
08 Haziran 2016 Çarşamba 09:14

Müdür önleyemediğin ya da ilgilenmediğin birşeyi örtbas etmeye çalışma. Bu yıl başında yapılan toplantıda Ispartada 1450 bilinen kullanıcı bildirildi ve çoğu 14 yaşlarında. Bu kadar da bilinmeyen olsa 2900 kullanıcı Isparta nüfusunun %1 i yapar. Sen otur birşey yapmadan orada ama fetö pdy yi silkelemeye başlayan Altam müdürüm uyuşturucu işini çözer sen de yanından geçinirsin

119 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

....
07 Haziran 2016 Salı 14:30

VA..Lİ LER KARARNAMESİ ÇIKTI.SIRA MÜDÜRLERDE BAKALIM.KİMLERİN İSMİ VAR.

187 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

spartalı
07 Haziran 2016 Salı 12:09

Kurumun en iyi çalışan doktorlarından biri hiç şüphesiz Kamil bey. Tek suçu, arı kovanına çomak ****k olmuş. Yazık valla sağlık müdürünün bile arkasında duramayışı.

428 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla