visitor analyticsvisitor analytics

O ARTIK TESCİLLİ

O Artık Tescilli
02 Mart 2016 Çarşamba 16:08

O Artık Tescilli

Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Ünverdi, İlçeye ait yöreselyemek olan Banak’ın tescillini aldı. Banak artık Türk Patent Enstitüsütarafından Uluborlu yemeği olarak tescillenmiş oldu. Ünverdi, bu gelişmeyisosyal medya hesabından "Banak uluborlu ya özgü güzel Yemeğimiz markatescili işlemi tamam..Coğrafi işaret çalışmamız da sona gelindi"paylaşımıyla duyurdu.


banak

banak meselesi
04 Mart 2016 Cuma 23:36

Kendimi Bildim Bileli Banak Uluborlunun Bamya Sengetindir Bunun Tartismasini kimse yapmasin Guru Yarenlige gerek yok Sengedin Yaptigi Banak Haslama Gibi Zaten Artik Tescillendi Artik Hep uluborlunun Senget bosuna Banak Bizimdir Deyip durmasin

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Banak

Ali BİLİR
03 Mart 2016 Perşembe 16:42

BEN BANAĞI SENİRKENTİN BİR YEMEĞİ OLARAK BİLİYORDUM DEMEKKİ DEĞİLMİŞ SENELERDİR BİZİ SENİRKENTİN YEMEĞİ DİYE KANDIRMIŞLAR. YAZIK HEMDE ÇOK YAZIK

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ha o tescil ettirmiş ha sen

Ne fark eder
03 Mart 2016 Perşembe 10:43

İyi de Senirkent de 1952'ye kadar Uluborlu'nun bir kasabası değil mi? Çocuk gibi "bana ne bana ne, banak bizim işte!" demenin ne manası var? Önemli olan yöremizden bir belediyenin bunu tescil ettirmesi. Uluborlu/Senirkent/Büyükkabaca birçok özelliğiyle birbirine benzer ve tepeden bakınca bir bütündür...

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sengendimin Değerleri

gıdde
03 Mart 2016 Perşembe 08:16

Sahip çıkın Sengetliler, Banak SENGET yemeğidir. (nokta)

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bamya

Banakcı
02 Mart 2016 Çarşamba 19:11

Biz çocukluğumuzda,senirkente bamya Uluborlu da banak yerdik.Siz de bamya yı tescillettirin.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

banakda elden gitti

sengetttt
02 Mart 2016 Çarşamba 18:54

uyumaya devam edin sayın belediye başkanı ve ekibi hüseyin baykal neredesin.... yakında inşallah ak parti gelecek mhp ye ders verecek

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gabacalı

banak
02 Mart 2016 Çarşamba 18:53

sayın başkanım çok iyi olmuş tebrik ederim fakat geçenlerde müsafirim geldi uluborluya ****ürdüm kuyruğu sulu yedireyim yada banak varsa yedireyim diye ne banak yapan var ne kuyruğu sulu müsafirimi yemeğe senirkente ****ürdüm belge almış olmak için yapmayın madem uluborluya gelen adama parasıyla adam gibi banak yada kuyruğu sulu yedirin o bel****le karın doymuyor

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

banak

sengetli
02 Mart 2016 Çarşamba 17:21

haberinizdeki resim veya foto.banak yemeğine ait değildir.bu yemek ısparta usulü kapama dır.bilginize.ayrıca banak yemeği senirkenttede meşhurdur.demekki senget belediyesi ve yetkililer uıyumaktadır.yetkilililere önewmle duyrulur.uluborluyada hayırlı olsun.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla