visitor analyticsvisitor analytics

NURİ OKUTAN RESMEN A. ADAYI

Nuri Okutan Resmen A. Adayı
16 Mart 2015 Pazartesi 17:51

Eski vali Nuri Okutan MHP Genel Merkezi’ne giderek 7 Haziran 2015 Seçimleri için milletvekili aday adaylığı başvurusunda bulundu.

Başvuru sonrası kısa bir değerlendirmede bulunan Okutan“Gençlik yıllarımdan beri gönül verdiğim Milliyetçi Hareket Partisi’nden milletvekili olabilmek için aday adaylığı başvurumu gerçekleştirdim. Daha öncede ifade ettiğim gibi mülki idare amirliğim süresince milletime ve devletime eniyi şekilde hizmet etmeye çalıştım. Bu hizmetlerimi siyaset arenasında da MHP milletvekili olarak sürdürmek istiyorum. Hem şahsıma hem de diğer aday adayı arkadaşlarıma çıktığımız bu yolda Cenab-ı Allah’tan yardım diliyorum.” dedi.

Mhp

Hasan Özoğlan
08 Nisan 2015 Çarşamba 21:27

Sayın Vali ile Gönen Öğretmen Lisesin'de beraber sıra arkadaşlığı ettik.2yıl teşkilat başkanlığımızı yaptı.Ne zaman ülkücü oldu diyelere cevabım ''Nuri Okutan 13 yaşından beri ülkücüdür''.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

şimdide MHP

İKBAL
17 Mart 2015 Salı 09:34

AKP nin zamanında vali,Angus ithali haberleri ile ilgili valilikden alındıkdan sonra MHP,Şu anda valilik devam etseydi MHP den aday olunurmuydu?Dr Ramazan okutan AKP döneminde başhekimlik,alındıkdan sonrada MHP li olduysa şaşırmamak lazım.

39 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte buuu

Ülkücü
17 Mart 2015 Salı 08:00

Isparta ve mhp için doğru isim doğru insan hayırlara vesile olsun inşallah

4 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

1.sıra

başkentci
17 Mart 2015 Salı 06:17

Vali diyor

2 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

HATIRLANMAK

NABIZA ŞERBET
17 Mart 2015 Salı 00:36

MHP ye herkes gönül veriyor ne zaman veriyor? bu sürece bakmak lazım.

19 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

AKILLI
16 Mart 2015 Pazartesi 22:21

MHP AKILLI DAVRANIRDA TUNCAY ENGİN YADA SN VALİYİ LİSTENİN BAŞINA ALIRSA EMİNİN MHP NİN ISPARTADAKİ OYU ÇOK ARTACAKTIR.ÜSTELİK BEN MHP Lİ DEĞİLİM.CHP YE OY VERİRİM.

13 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA ADAYINI BULDU...

K.ÇAĞLIYAN
16 Mart 2015 Pazartesi 21:43

Bütün partileri kıskandıran bir aday...Bürokrat kimliği ile Türkiyemizin dört yanında yaptığı hizmetleri inşaallah milletvekili kimliği Ispartamızda yapacaktır...Ülkücü hareket güçlü bir nefer Isparta ise çalışkan bir aday kazanmıştır...HAYIRLI OLSUN.

13 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla