visitor analyticsvisitor analytics

NUHOĞLU, “MHP’DEN ADAY ADAYIYIM”

Nuhoğlu, “MHP’den aday adayıyım”
11 Şubat 2015 Çarşamba 21:32

Nuhoğlu, “MHP’den aday adayıyım”

Çevresinde, partisinde ve halkın içinde hoşgörülü ve alçakgönüllülüğü ile bilinen ve partisine gönül vermiş ve bir nefer gibi çalışmayıazim edinmiş olan ve sevilen bir iş adamı olan, Çevre Yüksek Mühendisi SayınAhmet Ziya Nuhoğlu ile yaptığımız mülakatta, MHP’den aday adayı olduğunuaçıkladı.

 

Nuhoğlu; Isparta’da ön seçim olmasa bile aday adayıolacağını söyleyerek başladığı konuşmasında kendisinin ön seçimden yanaolduğunu çünkü partilerinin tabanının ülkücü camiaya dayandığı ve bunun birgelenek ve temsil olduğunu, aday olacak kişileri de bu camianın belirlemesigerektiğini söyledi. Nuhoğlu; “Ancak şartlar neyi gerektirirse gerektirsinGenel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli ‘nin talimatları bizim istek veifadelerimizden önde gelir” dedi.

Ayrıca Nuhoğlu bu hareketin içinde 30 senedir hizmet neferigibi görev yaptığını belirterek; “Bu hareketin içinde olmaktan her zaman gururduydum, etmeye de devam edeceğim. 30 senedir içinde olduğum ve son 20 senedirde Isparta teşkilatı ile omuz omuza görev yaptığım bu harekette partimiz negörev verdiyse, neyi emrettiyse gereğini en layıkıyla yerine getirdim. Adayolmam konusundaki kararımı davaya gönül vermiş ve yıllardır beraber olduğumuzarkadaşlarımla karar verdim yani benim kararım dava arkadaşlarımın dakararıdır. Biz böyle yetiştik, tarzımız bu. Aldığımız kararları el birliğiylebir ve beraber uygulamak siyasi üslup ve prensibimizdir” dedi.

Nuhoğlu;” Isparta’nın son 10 yıldır genel bütçeden yeterikadar hizmet alamadığını, adeta dışlanmış, kendi kabuğuna, kendi kaderine terkedilmiş bir şehir olarak kalkınmada geri kaldığını ve sadece öğrencinin üç-beşkuruşuna muhtaç hale getirildiği bir memlekete dönüştüğünü” de sözlerineekledi.

hadi ordan bre

hadi ordan
13 Şubat 2015 Cuma 03:38

kardeşim iş güç için degilde sırf makamım olsun diyenlere bu millet geçit vermez eger mhp de veriyorsa yazıklar olsun gerçi mhp nin durumu bellide kendi tarafındakilere ne vermişki halka ne versin hepsi yalan dolan onun için hadi ordan derim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sana heryer tirabzon:)

bilin istedim
12 Şubat 2015 Perşembe 18:57

Ziya nuhoglunu tanimak isteyenlere önsöz: trabzonludur.işadami degil işinin adamıdır.ailesini bile yönetememistir. Özel hayatı karışıktır. Kamu dairesinde bayan kamu personelini darptan ve hakaretten ve tehditten sabıkası vardır.her dönemin adamıdır.dava adamıda degildir.belediye akp yönetimindeyken belediye sirketi çevtemden nemalanmiş duzenli olarak maas almistir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİYASET

ALİ DEĞİRMENCİ
12 Şubat 2015 Perşembe 16:48

ısparta siyasetine bir bakın sürekli ya dışarınadan gelenler yada ısparta da yaşayıpta memleketi başka şehirden olanlar hakim olmuştur.neden gabakcı burda çok ondan fesat vıcır vıcır kaynıyoda ondan

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir mhp li olarak

Mehmet
12 Şubat 2015 Perşembe 13:31

aslen ıspartalı olan birinin seçilmesi taraftarıyım sayın nuhoğluda yıllardır buradadır kendisinin hizmetleri elbet tartışılmaz davanın ıspartası trabzonuda olmaz ama vekillik davadan ibaret değil hizmet getirme ve sorun çözme için şehri iyi tanıyan doğma büyüme ıspartalı bir ülkücü aday gösterilmeli parti sayın nuhoğluda bu konuda anlayış gösterir umarım Şehre iyi bakın iş adamından vekiline kaç tane ıspartalı var biri eski valiyi aday yaptı birisi yıllarca il dışında kalmış bir bürokrat

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

alıştık

mehmet
12 Şubat 2015 Perşembe 11:21

mhp nin kadrolu aday adayı her seçimde görüyoruz alıştık artık mhp de aynı isimlere

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tirabzonnn

Tirabzon
12 Şubat 2015 Perşembe 09:18

Nerden aday adayı? Tirabbzonnnnn mu:)))

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekillik

sengetli
12 Şubat 2015 Perşembe 08:31

kardeşim aday mümkünse ıspartalı.ıspartanın evladı olsun ya.alla alla.ne alaka ya.herkes gitsin kendi memleketinden aday olsun.lütfen.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHÇELİ OLDUKÇA ASLA

BOZKURT
12 Şubat 2015 Perşembe 08:15

BİZ BUGÜNE KADAR MHP İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK AMA BİZİ HALA DÜŞÜNEN BİLE YOK YA KARDEŞİM BALIK BAŞTAN KOKAR DERLER SEN GENEL BAŞKAN OLARAK SEÇİMDEN SEÇİME GELİYORSUN ONU BIRAK SEN İL YÖNETİMİNDE BİLE ARAYAN YOK SEÇİM GELDİMİ YAKLAŞTIMI BİZ ADAM YERİNE KONUYORUZ İL YÖNETİMİ BELEDİYEYE SÖZÜNÜ GEÇİREMİYORKİ ISPARTADA MHP ERİYOR YOK BUSEFER DERS VERME ZAMANI DEVLET BAHÇELİ İLE OLMUYOR.BUNU ÜLKÜCÜ CAMİASI VE SANAYİ ESNAFI DAHİ AYNI ŞEYİ DÜŞÜNÜYOR.BAHÇELİ GİTSİN GÖR BAKALIM YÜZDE 60 LA İKTİDARIZ

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHHHHH

YETER ARTIK
12 Şubat 2015 Perşembe 06:33

YENİLEN VE SEÇİLEMEYEN PEHLİVAN GÜREŞE DOYMAZZZZZZ.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla