visitor analyticsvisitor analytics

NEVZAT KORKMAZ BAŞVURUSUNU YAPTI

Nevzat Korkmaz Başvurusunu Yaptı
13 Mart 2015 Cuma 13:59

Nevzat Korkmaz Başvurusunu Yaptı

MHP Milletvekili Nevzat Korkmaz, 3. dönem için resmimüracaatta bulundu.

 

MHP Isparta Milletvekili Nevzat Korkmaz, bugün genel merkezegiderek 25. Dönem Milletvekilliği için resmi müracaatını yaptı. Daha önce çıkansöylentilerde Korkmaz'ın Isparta dışından aday gösterileceği ileri sürülmüştü.Ancak Korkmaz'ın adaylık için sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşım'Isparta'dan mı aday adayı?' sorusunu akıllara getirdi. Korkmaz pylaşımında"25. Dönem Parlamentosu Milletvekilliği için adaylık müracaatımı yaptım.Ülkemize, Partimize, Ispartamıza hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah'tandiliyorum. Müracaatını yapan kıymetli dava arkadaşlarıma da başarılar dilerim.Allahın izniyle Milliyetçi Hareket iktidar olacaktır" ifadelerini kullandı.

linki tekrar veriyorum

linki tekrar veriyorum
16 Mart 2015 Pazartesi 12:06

http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.bilgi?p_donem=24&p_sicil=6427Nevzat KORKMAZ ın çok çalıştığını iddia edenler için yukarıdaki internet adresine bakınız. kararı halkımız versin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok etkinmiş hakkaten

çok etkinmiş hakkaten
16 Mart 2015 Pazartesi 12:04

ne çalışmış amma

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

etkin vekil

yavuz
14 Mart 2015 Cumartesi 13:51

1.Partide ve Mcliste çok etkin.2.Isparta ve memleketimizin sorunlarını defalarca dile getirdi.3.Türkçemizi mük****l kulanıyor,hitabet yeteneği çok iyi.4.Tavır ve davranışı tam bir beyefendi.5.TSK ve Uzm.Erb.ların sorunları hakındaki meclis konuşması mükemeldi.6.Taşoron işçiler konusuyla ilğili konuşması ve girişimide taktire şayan.7.Vb.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter

hakkı
14 Mart 2015 Cumartesi 12:53

mhp tabanı seni istemiyor sen ancak büyük şehirlerden milletvekili olabilirsin iktidar millet vekilleri devamlı ıspartada sanki sen iktidardasın için rahat ankara mecliste maaşını al yat kalk kardeşim ısparta sana ne kardeşim binde bir ısparta ya gelirsin partiye gelmeden belediye hiç bilmeden il ilçe bilmeden isa izzettin yalvaç ankara Allah muhafaza sıralamaya bile girersen elimizdeki hayali milletvekili de gider ama sen olmazssan mhp nin 2 tane garentisi var taban istemiyor,

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

aslı
14 Mart 2015 Cumartesi 12:00

aday olursa çalışacak teşkilat adamı bulamaz

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler

Kutadgu
14 Mart 2015 Cumartesi 01:40

Nevzat Korkmaz tahlili1. Ankara mecliste MHP için etkin bir isim2. Devlet Bahçeliye yakın teknokrat siyasetçi3.İlçesi Yalvaç ta Belediye kazandı4. ısparta il belediyesi 2 dönemdir kazanıldı5. Şaibe içeren bir isim değilSadece Isparta lı sevmiyor ama Ankara için MHP nin adayı ilk sıra Nevzat.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DERMAN NİYETİNE

DERMAN NİYETİNE
14 Mart 2015 Cumartesi 01:12

http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/milletvekillerimiz_sd.bilgi?p_donem=24&p_sicil=6427BU LİNKTE NEVZAT KORKMAZ IN MECLİSTEKİ CALIŞMALARI VAR. ALLAH RIZASI İÇİN DERMAN NİYETİNE KAYDA DEĞER BİRŞEY VARMI BAKIN. HELE HELEISPARTA İÇİN. ÜLKÜCÜLER OLARAK SENİ TAŞIMAKTAN YORULDUK. İN GARİ.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla