visitor analyticsvisitor analytics

NEVRUZU KUTLADILAR!

NEVRUZU KUTLADILAR!
22 Mart 2015 Pazar 14:51

ISPARTA'DA HDP’liler Nevruzu kutladı.

Modern Evler Mahallesi meydanlığında toplanan yaklaşık bin kişilik grup, pazar meydanında ateş yakarak Nevruzu kutladı. Kısa konuşmalaryapan katılımcıların ardından Nevruz ateşini yakan HDP’liler, sloganlar attı.Ateşin başında toplanan bir grup genç ise marş okudu. Daha sonra meydanda yeniden toplanan HDP’liler halay çekerek, Kürtçe şarkılar söyledi.

Çok sayıda polisin görev aldığı Nevruz kutlamaları olaysız şekilde son buldu.


Ispartalı olarak gurur duydum

Ispartalı
06 Nisan 2015 Pazartesi 21:27

bir ıspartalı ve 3 yıldır da diyarbakır da yaşayan biri olarak gurur duydum onur duydum, ne mutlu insanlık ve kardeşliğe.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

uyan ey millet
03 Nisan 2015 Cuma 02:17

ben şu haberden sonra ıspartalı olduğuma utandım ısparta dediğin yerde böyle birşey olmaz bundan 5 sene önce bunların bitanesi dışarı çıkamazken şimdi sokağa dökülüp kutlama yapabiliyorsa buda ıspartanın ayıbı

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerdeydiniz

bozkurt
26 Mart 2015 Perşembe 14:11

biz geçen ay üniversitede sancak nöbeti tutarken slogan atıcaz dediniz gelemediniz nerdeydiniz sizi o ateşin içinde çevirecektik inemediniz bizi sokağa indirtmeyin

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçeği

newrozcu
23 Mart 2015 Pazartesi 18:18

evet 1000 kişiye yakındık ateş etrafında marş falan okunmadı. programın başında saygı duruşu esnasında çarka şoreşi marşı okundu ve kardeşlik mesajları verildi

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp ye güvenmeye devam edin daha başımıza neler gelecek

gökhan
23 Mart 2015 Pazartesi 14:31

ne oldu bölünmeye başladı herkez ülkücü gençliğe sesleniyor adamsanız siz akp liler birazda siz sahip çıkın vatna

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ateş

alper tunga
23 Mart 2015 Pazartesi 13:40

teneke kebap yapsalardı ateş yakmışken.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyaniklar

sedir32
23 Mart 2015 Pazartesi 10:20

Basiniz dara dusdumu ulkuculer nerede. Soruyorum size ulkuculer devletin guvenlik gorevlisimi.sandiga gidiyorsunuz ulkuculer akliniza hic gelmiyor.****en oncesi ulkuculer cok cekdi.yaxikdegilmi bunlara.siz bunlari baskalarina soyleyin.devletin polisi askeri var.birde onunumuzde secim var.gorelim bakalim ulkuculer nerede diyemlri sevim sonrasi

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİ TÜRKİYE

YENİ TÜRKİYE
23 Mart 2015 Pazartesi 10:00

YENİ TÜRKİYE

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

K...şcu

seget rumuzlu
23 Mart 2015 Pazartesi 08:43

ülkücüler ve MHP Devletin güvenlik gücü ve emniyet mensubu değildir,Ne zaman Türk Milletinin Emniyet ve güvenliğine yardımcı olacağını bilir.Senin gibi düşünen zihniyet pkk paçavralarına meydanları 12 yıldır tahsis etti.kuru üzümün memleketinden senin gibi provokötörler çıkmaz?Yakın tarihe bir bak,Ülkücüler ve MHP Türk Milletini böldürtmedi,sen ve senin gibiler nefes alıyorsa Ülkücülere borçlusun.Kuru söğütten düdük olmaz.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah'ını seven defansa gelsin :)

Ülkücü Hareket Engellenemez
23 Mart 2015 Pazartesi 01:46

Şakalar bir tarafa çok güzel bir gündü keşke tüm Isparta halkı aramızda olsaydı :)

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta li Milliyet çi

harbi
22 Mart 2015 Pazar 23:42

Kardeşim pazar da simit satan ve bazı kişiler dahi pkk li bunu zabıta da biliyor.ama Isparta li yakala bazı esnaf ve bazı insanlar bunlara para kazandırmak tan zevk alıyor.böyle milliyetçilik olmaz...aksama kadar hDP liler den tost ye simit ye çapıt al.sonra bu olanlara Aval Aval bak.bunlara bu memlekette ekmek kazandıran sizsiniz.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun

Atsız
22 Mart 2015 Pazar 19:32

Yazıklar olsun Isparta gibi bir yerde bu da yapıldıysa daha da bişey denilemez. Hani ülkücü hareket herşey lafta mı yazık bu ülkenin şehitlerine. Yazık ülkü uğruna şehit düşenlere !

14 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARDEŞLİK BUDUR

DAVRAZLI
22 Mart 2015 Pazar 19:04

ne güzel artık kan gözyaşı yok kardeşlik var bahar gelmiş memlekeete birbirimize fırsat vermemiz lazım birbirimizi anlamamız lazım bahçeli mhp doğudan da oy alsın gari tilitiliiii

9 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

provokasyon

o
22 Mart 2015 Pazar 18:28

Yorumlara bakıyorum da bazı arkadaşlar bölünmeylen ülkemizi bölmüşler yazık neyi provake ediyorsunuz onların çoğunlukta olduğu illerdede size aynı muamele yapılsa bir düşünün lütfen

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

SenGetLi
22 Mart 2015 Pazar 16:45

biz ıspartalıyız pkk ıspartaya giremez diye her yerde övünüyoruz ama adamlar ıspartada göbek atıyor nerde ülkü ocakları nerde mhp liler nerde ülkeyi böldürtmeyiz diye dün kongrede avaz avaz bağıranlar

11 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

ahmet asar
22 Mart 2015 Pazar 15:17

ulan ısparta mhp nin iktidardaa olduğu burada nasıl bunlara göz actırıyorsunuz anlamıyor . yazık yatanlara yazııkkk.

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla