visitor analyticsvisitor analytics

NEŞTER VURULUYOR!

Neşter vuruluyor!
24 Haziran 2016 Cuma 09:59

Neşter vuruluyor!

Isparta’nın trafik yoğunluğu fazla olan ve sık sık kazaların meydana geldiği Migros, Kolçelik ve Süleyman Demirel Üniversitesi kavşaklarına neşter vuruluyor. Ayrıca Isparta Belediyesi’nin Çünür Mahallesine yapacağı yeni otogar içinde yonca kavşak yapılacak.


Sanayi

Hüseyin çırpıcı
27 Haziran 2016 Pazartesi 16:39

Migros kavşağına sanayiden katılanlar için resmen refüj açılmış vaziyette.. Sırf sanayici memnun olsun diye böyle trafik güvenliği tehlikeye atılıyor.. Böyle olmaz .. Ne olacak yeni kavçak açılana dek orası açık mı duracak ?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumcu

mehmet boyacı
25 Haziran 2016 Cumartesi 16:19

sayın yorumcu sen 142 cade sonsınıfünv ögrencısı olayı ortaokul ögrencıcı aracın capma olayı mıkroz kavşagı haftalık kaza raporuna baktınmı cacaba burada kımsenım mefatı yok amaşüvar 600 800 möıkroz kavşagı rahat layacak duyarlı vadandaş olmaya davet edıyorum iki sanayı kardeş beledıyenın acmış oldugu yol bıle bark bahcelerın ordan cımento kamyonları kullanıyor ismen yazın lutfen yayınlayın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

281i yahu? Akıl mantık var!

Ne
24 Haziran 2016 Cuma 18:25

281.cd kadar ot füşsün başınıza, ne sacma bı teklıfınız var bee!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla ve Havaalanı

İsmail Bey
24 Haziran 2016 Cuma 12:32

SD Havaalanı ve Eğirdir yolu üzerindeki Barla kavşağı da tehlike saçıyor. Her iki yer de Isparta'nın en işlek ve en hızlı geçilen güzergahlarından. Fakat kavşakları şehir içine bile yapılamayacak kadar tehlikeli ve kontrolsüz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

mehmet boyacı
24 Haziran 2016 Cuma 11:55

sayın vekılım ddy 281 yol neden iki sanayı birleşmiyor yarın yol inşahatı başlayınca iki sanayı halı ne olacak örnek yerler var ayda bir tıren gelmiyor iki sanayı calışan sayı 4500 daha üzeri ve 15000 anadoku mh oturanları 142 cd oturan herkez faydalanacak saygılarım la esnaf bayram müjdesi beklıyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol açılması

ESNAF
24 Haziran 2016 Cuma 11:54

Sayın vekilim 2500 sanayi esnafı gül sanayi ve yeni sanayi sitesinin birbiriyle bağlanmasının istiyor.Bunun da çözümü gül sanayi içinden geçip yeni sanayi üniversite anadolu mah. ve çünür mah. ile bağlantıyı sağlayacak 281. cadde dir. sayın vekilim bu yolun açılmasındaki tek engel demiryolunun olmasıdır. sayın vekilm bu yolun açılması migros kavşağındaki trafiği rahatlatacaktır. 281. caddenin açılması için desteğinizi bekliyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla