17 Ağustos 2017 Perşembe 00:44

NEDEN KIRDINIZ? NE İSTEDİNİZ?

NEDEN KIRDINIZ? NE İSTEDİNİZ?
17 Temmuz 2017 Pazartesi 17:27

NEDEN KIRDINIZ? NE İSTEDİNİZ?

Isparta Belediyesi tarafından Cumhuriyet Caddesi'ne yapılan bisiklet yoluna kimliği belirsiz kişi veya kişilerce zarar verildi.

Kentin en işlek caddelerine yapılan bisiklet yollarına zarar verilmeye başlandı. Cumhuriyet Caddesi'ndeki bisiklet yoluna kimliği belirsiz kişi yada kişilerce zarar verildi. Sabah yolu görenler ise isyan etti.

BAŞKAN GÜNAYDIN SAHİP ÇIKIN DEMİŞTİ!

Isparta Belediye Başkanı Günaydın bisiklet yolları yapılırken şu ifadeleri kullanmıştı: “Bisiklet yollarına başladık. Halkımız ilk etapta park olaylarından dolayı sorun yaşıyoruz düşüncesine girebilirler. Ama buna biraz sabredip bu planlamalara, düşüncelere Isparta olarak hep birlikte sahip çıkarsak şehrimiz her zaman yaşanabilir kentler arasında yer alacaktır ve örnek olacaktır. Halkımızdan da bu projelerimize sahip çıkmalarını ve anlayış göstermelerini istirham ediyoruz. Bunu ilk başlangıç sayıyoruz. Şehrimizde bisiklet kullanımını da artırmak istiyoruz. Yakın zamanda şehrimizin belli noktalarında bisiklet kiralama istasyonları da kuracağız. Kısa zamanda bu bisiklet yolumuz üniversiteye kadar gidecek. Şimdiden bisiklet yollarımızın ilk başlangıcı hayırlı olsun diyorum”

Aa
19 Temmuz 2017 Çarşamba 00:18

Tek eksiğimiz bir bisiklet yolu ve kaldırımlardaki heykeller idi. Daha ne istiyoruz. Siz Bomba32 de haber yaptık diye o buluyorsunuz. Hastanelerin çevresini düzenleyemeyen, trafik sorununu çözemeyen bir başkan olsa da önemli değil heykellerle Isparta ya değer katıyor ne de olsa.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

mal indirmek

ıspartalı
18 Temmuz 2017 Salı 18:53

mal indireceksen onun belli bir saati olur 24.00dan sonra indirirsin olur biter.paşalarımız her şey istediği saatte istediği şekilde olsun istiyor.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

merve
18 Temmuz 2017 Salı 18:41

Geçen gün bu bisiklet yolunda başımdan bir olay geçti bunu size aktarmak istiyorum bir beyefendi "motoruyla" bisiklet yolundan geçiyordu bizde orada karşıdan karşıya geçiyorduk hiç ara vermeden kornasina bastı durdu biz karşıya geçerken bizde ****et nazik bir şekilde buranin bisiklet yolu olmadığını buradan bu şekilde geçemeyecegini ve bizi bu şekilde rahatsız edemeyecegini belirttik sonra ne mi oldu neredeyse bizi dovecekti beyefendi artist artış hareketler falan güçleri anca kadınlara yeter zat

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mine
18 Temmuz 2017 Salı 17:38

Bebek arabasıyla, sıcakta, soğukta, karda kışta otoparktan çarşıya ve aynı yolu geriye. Birde alışverişlerimiz var ise, sizde ne kadaf zevkli. Ama yaşasın BISIKLET yolu.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnafa Sorun Onlar Söyler.

Ahmet
18 Temmuz 2017 Salı 13:38

O Bölgede mal indiren bindiren esnafa bir sorun bakalım kim kırmış adamlar koca koca kamyonlarla üzerlerinden geçiyor.Kimsede sesini çıkarmıyor. O kadar yola o kadar geniş bisiklet yolu yapılıncada böyle olmaması anormal olurdu zaten...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

hukuk
18 Temmuz 2017 Salı 11:45

Kural varsa yaptırımı da olmalı. Biz yavrum niye böyle yaptın dedikçe bu ülkede hiçbir şey olmaz. Tespit edin verin bir para cezası. Bir de kamu malına zarar vermeden açın iki tane dava. Bak o zaman sokaklar nasıl tertipli düzenli oluyor

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mantıklıyapyapacaksan

kayı boyu
18 Temmuz 2017 Salı 10:26

o evdeki vatandaş arabasını nereye park edecek? siz belediye olarak apartmanın altına otopark projesi verdiniz mi? siz belediye olarak o semte özel büyük bir otopark yaptınız mı? siz sayın belediye başkanı o insanların araçlarını koyabilecekleri bir altarnatifiniz oldu mu? eeeeeeeeeeeeee bunun vebali var ama.

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arabalar

Ispartalı
18 Temmuz 2017 Salı 09:54

Türkiye'yi çok bilmem ama bu şehirde trafik tam bir çile. Değişik şöförlerimiz var. Yayaya böcek kadar değer vermeyenler, sinyal kolunun yerini bilmeyenler, elini kornadan çekmeyenler, motoru ve bisikleti araç saymayanlar, aragaz verip bağırtmayı makas atmayı marifet sananlar, hastası yaşlısı varmı demeyip gürültü yaptıranlar... Eğer kul hakkına inanıyorsak bu saydıklarımın hepsi kula hakkıdır. Lütfen daha anlayışlı ve kibar olalım.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

prof. Aston Martin
18 Temmuz 2017 Salı 08:12

gerçekten yazık ama şu da akla gelmiyor mu: bunları yaparken harcadığınız paraya mı yazık, buna zarar verilmesi mi...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cano
18 Temmuz 2017 Salı 07:51

Söylesem faydası yok, sussam gönül razı değil.. okadar çok düşüncesiz saygısız insan varki.. bırakın yolu, kaldırımlar bile araba motorsiklet dolu.. yav kaldırıma niye çıkarıp parkediyosun be adam.. birde evim cadde üstünde, malum hava sıcak pencereler açık.. gecenin yarısı külüstür arabalar motorlar bağıttıra bağıttıra geziyorlar.. malesef kanunla kimseyi İNSAN yapamıyoruz..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bmç
17 Temmuz 2017 Pazartesi 22:43

Böyle şeyler Isparta ya çok bile kendini bilmeyen maganda dolu her yer

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muh isimli

Ispartali
17 Temmuz 2017 Pazartesi 21:56

sayin Muh isimli kardesim evet engel koymuski bisiklet yolunu senin gibiler isgal etmesin diye ne yazikki onu dahi kiriyoruz

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muh
17 Temmuz 2017 Pazartesi 21:30

Kıranlara laf etmeyin oraya öyle şeyi koyana kaf edin. Görende bisiklet dolu sanar ıspartada. Şerit yap amenna boyayla çiz ama niye engel koyuyosun??? Adam uçarakmı mal indirsin

4 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

17 Temmuz 2017 Pazartesi 21:23

Esnaflar görmemiş mi?

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnafın Araçları

Serdar
17 Temmuz 2017 Pazartesi 21:17

o güzergahta ki esnafların araçları mal indirip bindirirken kırmışlardır Belediye hadi gereğini yap millet görsün

37 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mimar sinan Caddesi

Hüseyin
17 Temmuz 2017 Pazartesi 19:05

Mimar sinan caddesi kesinlikle araç trafiğine kapatılmalı. trafik ve sinyalizasyonla ilgili deneyimli bir firma ile çalışma yapılmalı.

23 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ehh gari

salih
17 Temmuz 2017 Pazartesi 19:00

ordaki esnaflara sorun ya görmüşlerdir tabi kendilerinden ise söylemezler

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan sayan
17 Temmuz 2017 Pazartesi 18:42

Cumhuriyet Cad. Ve mimarsinan cad. Esnafları kaldırım ve yollar babanızın malı değil dükkan sizin sadece akşama kadar kapının önüne arabayı park edince çok mu mutlu oluyorsunuz belediye bı calissa biraz kaldırım diye bişey kalmamış merkezde millet yoldan yürüyor

29 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gereksiz

Vatandaş
17 Temmuz 2017 Pazartesi 18:14

Kamu malına zarar vermek büyük ayıp. Ama bu yolun yapılmasıda bir o kadar gereksizdi. Şimdi bu yorumu beğenmeyenler en geç bir yıl içinde görecek ki. Bu bisiklet yolları kaldırılacak. Peki bisiklet burayı kullanmayıp normal yolu kullanırsa suçlu olacakmı. Yorum sizin

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

özgür
17 Temmuz 2017 Pazartesi 17:59

Bunu yapanların bir an önce gerek mobese kayıtlarından gerekse gören bilenler lütfen ihbarda bulunsun yapanlar cezalandırılmalıdır .

33 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla