visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 21:55

NE YAZIK Kİ ÖNLEYEMEDİK

NE YAZIK Kİ ÖNLEYEMEDİK
27 Mayıs 2016 Cuma 19:48

Sav Kasabası'nda yaşanan sahte peygamber olayının ardından Sav Belediye Başkanı Mustafa Avşar açıklama yayınladı.

Sav Belediye Başkanı Mustafa Avşar ise açıklama yayınladı: Dün akşam (26.05.2016) kasabamız konferans ve düğün salonunda gerçekleşen konferans SAV halkı tarafından tepkilere neden olmuştur.

Program öncesi bahsi geçen kişiler bizlere ulaşarak dini program, semazen gösterisi, ilahi dinletisi vb.. Etkinlik yapacaklarını ve hiçbir ücret talep etmeyeceklerini söyleyerek bize başvurdular.

Bizler dinine bağlı kişiler olarak bu tarz etkinlik düzenleyenlerin hep yanında olmuşuzdur ve olmaya devam edeceğiz.

Fakat görüyoruz ki bize bahsedilen etkinlik içeriği dışında farklı çalışmalar yapılmıştır.

SAV halkının dini bilgilerini saptırmaya yönelik çalışmalar ne yazık ki önlenememiştir. Nedeni ise bizlere yanlış bilgi verilmesi ve benim adı geçen konferansa davet edilmemem.

Sav Belediye Başkanı olarak Sav halkından özür diler, bu tarz olayların yaşanmaması için elimizden geleni yapacağımızı temenni ederiz.

Ayrıca ilgili kişiler hakkında gerekli işlemler il müftülüğü tarafından yapılacaktır.

 

Saclı
06 Temmuz 2017 Perşembe 23:01

Sen neysin peki ?? Herşeyi doğru biliyormuş gibi yorum yapıyorsunuz sizde kimsiniz?? Şimdiye kadar gelen hangi Başkan bu kadar ilerletti vicdanınız konussun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam kendinden bile bi haber

başkan mışşş(savlı)
28 Mayıs 2016 Cumartesi 18:02

orda burda şov yapma ,şişe kırma be adam.

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen nasıl başaknsın?

zeynep
28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:40

Artis gibi pozlar vereceğine bu adamlar orayı kullanmadan araştırsaydın! Senden belediye başkanı olmaz. Şimdi özür dilyor. Özrün kabahatinden büyük.

0 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla