visitor analyticsvisitor analytics

NE VAR NE YOK YİNE BOMBA GİBİ GELİYOR

NE VAR NE YOK YİNE BOMBA GİBİ GELİYOR
08 Nisan 2015 Çarşamba 18:25

ISPARTA'nın en çok izlenen programı Ne Var Ne Yok bugün yine bomba gibi geliyor.

Gazeteci Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'ün her hafta Kanal 32 Televizyonu ekranlarında sunduğu ISparta'da Ne Var Ne Yok programında bu hafta siyasi partilerin milletvekili adayları canlı telefon bağlantısı ile programı katılacak. Ayrıca bugün yaptığı açıklama ile Türkiye gündemine oturan Mehmet Aybatılı'da programa canlı bağlanacak.

Çarşamba akşamlarının vazgeçilmez programı Ne Var Ne Yok bugün akşam saat:21:00'da sakın kaçırmayın!

güller diyarı artık uyuma

hayallerim vardı
09 Nisan 2015 Perşembe 10:08

ıspartamız sahipsizmiş gibi gözümüze zorla dayatılıyor.yeter demek için neyi bekliyoruz.bir gün hatırlanıp sonra unutulmak ve uyutulmak.ıspartamız titreyip inşaallah kendine gelecek mhp chp ıspartada ders verecek.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nankörlük

vatandas
09 Nisan 2015 Perşembe 08:49

Yorumlar haberler hepsi negatif ya bu kadarmi düşmanlık olursaniz vicdanını koyun hicmi faydaları Olmadi. Yada sizin istediğiniz nedir. Ya da hangi işinizi gormedilerde günlerdi r kişileri tartışıyorsunuz. O zaman herkesin bi beklentisi menfaati vardı da olmayınca yerden yere vuruyorUz.. Eleştiri yapilabilir ama bu kdar bigün seni yapılmaz.kisileri değil olayları tartışmaliyiz. kisilere değil davaya bakmak lazım...aAhmet mehmet meseleyi si değil memleket mesele si olmalı

0 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

lütfen dinle

Mehmet kurt
09 Nisan 2015 Perşembe 00:14

ıspartalı arkadaşlarım, dostlarım , sevdiklerim , sevmediklerim; akp ne temayül , ne halk , ne camia , nede ıspartayı dinleyip aday göstermiştir. Akp adayları tamamen rant, cıkar , karşılıklı menfaat ilişkileri üzerinden aday gösterilmişlerdir.bu secimlerde mhp ve chp nin adayları gercekten güçlü ve ıspartayı savunabilecek insanlar . Elinizi vicdanııza koyun ve ısparta için oy kullanın . Akp adayları tamamen fiyasko ve tamamen çıkarsal ve menfaatsel !!!

53 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp yeter

harun
08 Nisan 2015 Çarşamba 19:07

Kurulduğu günden beri AKP ye oy vermiş birisi olarak;.AKP iktidarının ISPARTA ya kazandırdığı bi eser olmadığını sağır sultan biliyor.MHP belediyede başarılı iktidarıda iyi yapar.

29 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla