visitor analyticsvisitor analytics

MUMCU VE SIRLI GÖZALTINDA

MUMCU VE SIRLI GÖZALTINDA
07 Eylül 2016 Çarşamba 01:06

MUMCU VE SIRLI GÖZALTINDA

FETÖ/PDY soruşturmaları aralıksız sürüyor. Yalvaç Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturmalar kapsamında bir inşaat firmasının sahibi olan Kadir Sırlı ile belediyede görev yapan ve bir süre önce açığa alınan memur Mustafa Mumcu'yu gözaltına aldı. Emniyet Müdürlüğü ekipleri talimat üzerine 2 şahısı adreslerinden alarak gözaltına aldı.

Her 2 şüphelinin Emniyetteki ifadelerinin tamamlanmasının ardından Adliyeye sevk edileceği haber verildi. Öte yandan FETÖ/PDY soruşturması kapsamında önceki gün gözaltına alınan Hakkı Kurucu bugün öğleden sonra Adliyeye çıkarıldı. Savcılık tarafından sorgulanan şahıs daha sonra Sulh Ceza Hakimliğine sevk edildi. Mahkeme şahısı adli kontrol şartı ile serbest bıraktı.

NURETTİN ARKAN - YALVAC

Himmm

Yalvaç
08 Eylül 2016 Perşembe 20:36

Valla bu yalvaci kutlamak lazım.buranın nüfusu kac ya.Daha disarda kalan varmı.alal bitmiyor.ne yargilama var ne birşey.bunun hesabını soranda yok.hak hukuk heyyt.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay vay vay

mehmet aktan
07 Eylül 2016 Çarşamba 15:43

Bu kadir sırlı var ya ooooooo çek proje fotokopilerini bire bin kazandı belediyeler şahıslar benim duyduklarım

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha.

Vatandaş
07 Eylül 2016 Çarşamba 13:42

Asıl işadamı geçinen, ortalığı ve akpartiyi karıştıranlar duruyor.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alınır wrkan ve diğerleri

Gurbetten yalvaçlı
07 Eylül 2016 Çarşamba 11:14

İnşallah bu hadise ile bütün mumcular temizlenir.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İş adamı

B.y
07 Eylül 2016 Çarşamba 07:24

Algülüm ver gülüm = iş adamı, biz neyiz çiş adamı mı. Hırsızlık iş adamlığı olmuş,hangisinin anlı terlemiş,risk almış devletin kaynakları al gülüm ver gülüm, ama ahiret var hesap var. Misgale zerretin şerren yerah var, Allahın adaleti var. Hak yiyenler hem bu dünyada hem ahirette kahruperişan olsun.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak ediyorum

Ak adam
07 Eylül 2016 Çarşamba 01:57

Sıra Erkan ve Sabri ye ne zaman gelecek?

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla