visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:32

MUMCU ISPARTADA

MUMCU ISPARTADA
19 Nisan 2014 Cumartesi 17:55

Memleketi Yalvaç’a gelen ANAP eski Genel Başkanı Erkan Mumcu Akköprü’de gençler tarafından karşılandı. Dostlarını ve Belediyeyi ziyaret eden Mumcu hafta sonu Isparta’da olacak

Memleketi Yalvaç’a gelen ANAP eski Genel Başkanı Erkan Mumcu Akköprü’de gençler tarafından karşılandı. Dostlarını ve Belediyeyi ziyaret eden Mumcu hafta sonu Isparta’da olacak

Kapanan Anavatan Partisi Genel Başkanı ve eski bakanlardan Erkan Mumcu memleketi Yalvaç’a geldi. Eşi Işın Mumcu ile birlikte Yalvaç’a gelişinde Akköprü mevkiinde gençler tarafından karşılanan Erkan Mumcu, kadim dostu Talip Uyaroğlu’nun işyerine gelerek muhtarlığa yeniden seçilmesinden dolayı kendisini kutladı. Burada biraz dinlendikten sonra belediyeye geçerek yeni başkana hayırlı olsun dileğinde bulundu.

Mumcu, akşam saatlerine kadar Yalvaç’ta bazı ziyaretlerde bulunduktan sonra buradan Isparta’ya döndü. Hafta sonunu Isparta’da geçirecek olan Mumcu daha sonra İstanbul’a dönecek.

ahmet
20 Nisan 2014 Pazar 22:05

ibrahim göçer,atilla kurtul,ibrahim can,hasan büyükçam

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet savran
20 Nisan 2014 Pazar 19:53

iyi günler erkan mumcu sevdalısı birisiyim kendisi babamın da yakn arkadaşıdır fakat kendisine ulaşmam gerek ama ne iş yapıtgını nelerle ugraştıgını bilmiyorum bilgisi olan varsa yardımcı olablir mi

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
19 Nisan 2014 Cumartesi 15:46

ERKAN BEY ISPARTANIN HALİNİ GÖR ARATTILAR SİZİ BİR AN ÖNCE DÖNÜN?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla