visitor analyticsvisitor analytics

MÜLAKATA GİDİYORLAR!

MÜLAKATA GİDİYORLAR!
27 Nisan 2015 Pazartesi 13:10

20 Nisan tarihinde yapılan SDÜ rektörlük seçimlerinin ardından ilk 6'ya giren adaylar 29 Nisan'da mülakata alınacak.

20 Nisan'da yapılan rektörlük seçimlerinin ardından YÖK'tesüreç devam ediyor. Yüksek Öğretim Kurulu ilk 6 sırada yer alan adayı 29 Nisan Çarşambagünü mülakata alacak.

YÖK'te yapılacak mülakatın ardından belirlenen 3 adayCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onayına sunulacak.

8 Adayın yarıştığı 934 öğretim üyesinin oy kullandığıseçimlerde 923 oy geçerli sayılırken 4oy boş 7 oy geçersiz sayılmıştı.

İşte YÖK'te mülakata alınacak adaylar;

Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı:315 oy

Prof. Dr. Hasan İbicioğlu:271 oy

Prof. Dr. Fatih Gültekin:142 oy

Prof. Dr. Raşit Altındağ:89 oy

Prof. Dr. Erdoğan Küçüköner: 75 oy

Prof. Dr. Turhan Yavuz:18 oy

atın bakalım iftiraları

dervişoğlu
28 Nisan 2015 Salı 11:18

Yorumları okudum, maşallah bütün paralelciler buraya doluşmuş. İlker Çarıkçı'ya paralel imajı oluşturmaya çalışıyorlar. Ancak gerek hükümet gerekse Cumhurbaşkanı herşeyin farkında. Allah'ın izniyle İlker hoca rektör olarak atanacak. Ondan sonrasını siz düşünün paralelciler.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

sdü
28 Nisan 2015 Salı 09:19

valla yeni rektör kim olur bilmiyorum ama gelecek rektör sdü de köklü bir değişiklik yapmalıdır idari yönetimden tutun bölüm başkanlarına kadar hepsinin değiştirilmesi lazım sdü de paralel yapı hala köksalmış durumda sonradan akp li gözükenlerinde tespit edilmesi lazım.sayın ısparta ak parti vekili madem akp lisiniz neden çocuklarınız paralelcilerin okulunda okuyor?bukadar yanar döner olmayın ankaraya başka ıspartaya başka oynuyorsunuz.!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

parelel
28 Nisan 2015 Salı 09:14

bence bu hocalar iyice araştırılmalı akp li kim varsa kimin geçmişi temizse o hoca olmalı bıktık artık bu paralel yönetimden badem bıyığı bırakan hemen kadroya geçiyor kadroya geçtikten sonrada bıyıklar kesiliyor.akp li vekillerde kulisler kurup mhp ve parelelcileri destekliyor yok böyle bişey pez vallahi

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

ibicioğlu
28 Nisan 2015 Salı 09:11

hasan ibicioğlu tekrar rektör olursa yine sağlık hizmetleri myo da yabancı dili olmayan hiçbir akademik duruşu ve bilimsel yayını olmayan tıp doktorlarına açılan yar.doç kadrolarını arttırırmı yoksa hepsinin kadrolarına sonmu verilir bilinmez ama cemaat adı altında iyi kadrolaştılar en basit memurundan öğretim üyesine bütün parelelcileri doldurdular sdü de kökten iyi bir temizlik şart.!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektör

rektör
28 Nisan 2015 Salı 09:05

ibicioğlunun cemaatci olduğu biliniyor o bir gerçekte,ak partili vekillerin çarıkçıyı desteklemeleri ne kadarda utanç verici çarıkçı mhp kökenli ve paralelcilerle arası ****et iyi yoksa çarıkçıdamı sondakika akp li oldu.sdü de akp li öğretim üyesi yokmuş gibi mehp chp ve paralelcilerin isimleri zikrediliyor hala çok yazık

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurtlar Vadisi SDÜ

Polat Çarıkçı
27 Nisan 2015 Pazartesi 23:02

Çarıkçı'nın rektör olarak atanması durumunda Isparta'da "KURTLAR VADİSİ SDÜ" filminin çekimleri 9 mayıstan sonra başlayacak. Filmin baş rolünde oynayan Çarıkçı aslında paralel yapı tarafından paralel ile mücadele eden grup içerisine yerleştirilmiştir.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Turhan Yavuz'un oyları

Hayri
27 Nisan 2015 Pazartesi 22:53

Turhan hocam, senin en az 50 sağlam oyun vardı. Fakat seçimde 20 nin altında kaldın. Bu nasıl açıklanabilir? Son gün acaba kaymalar mı oldu? Olduysa nasıl oldu?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben Nerde Yanlış Yaptım...

Selami Basan
27 Nisan 2015 Pazartesi 19:52

Kulislerde Akyıldızın Fatih üniversitesine geçmek için temasta bulunduğu söylentileri dolaşıyor. Haydi hayırlısı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhacir

Sonuç Belli Hasan Geliyor..
27 Nisan 2015 Pazartesi 19:49

hasan hoca, söförüne çoktan elma kasaları ve gülar ürünlerinden oluşan hediyelerini hazırlattı. Hem hoca "cem uzan" taktiğini uygulamayı düşünüyor. Kısacası artık zenginim zaten, ikinci dönemimde okul için çalışacağım diyecektir..

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paraleller oyları Hayırına vermişler

Pazarlık yok
27 Nisan 2015 Pazartesi 18:24

Paralel arkadaşlar çok hayırseverdiler. İlkerle pazarlık etmemişler, hayırına vermişler. İlker den zerre bir şey istememişler.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Seçim

Halil
27 Nisan 2015 Pazartesi 17:59

Neden İlker Çarıkçı rektör olarak atanmamalı:-İlker Çarıkçının atanması durumunda CHP, MHP, paralel yapı başta olmak üzere çok başlılık ve iktidar kavgaları ve buna bağlı her türlü intikam, haksızlık, hukuksuzluk, yağmanın olacağı ve İlker Çarıkçınında hakim olamayacağı SDÜ de tarihinde olmadığı kadar bir kaos ortamı ortaya çıkacaktır.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Seçim

Halil
27 Nisan 2015 Pazartesi 17:59

Neden İlker Çarıkçı rektör olarak atanmamalı:-Cumhuriyet mitinglerine otobüs otobüs akademisyen taşınmasında organizatör olan ve şimdiki CHP milletvekili eski rektör Lütfü Baydar’ın vekili olan Murat Ali Dulupçu’nun desteklediği bir adaydır.– istemem yan cebime koy hesabı SDÜ de paralel yapı oylarının büyük bir kısmının gittiği adaydır.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasrettin Hoca

Kedi Ciğer
27 Nisan 2015 Pazartesi 17:54

İbicioğlu 250 den fazla öğretim üyesi aldı, çoğu cemaatten. İlk seçimde 288 oy almıştı. 288+250 = 538 eder. Hadi 138 ini düşelim 400 temiz oy alması lazım ibicioğlunun. Cemaat İbicioğlunu sattı ise İlker ile anlaşmış görünüyor. Kedi burda ise ciğer nerde, ciğer burda ise kedi nerde. Yarın YÖK te soracaklar İlker bey'e kediyi ciğeri. Eğer ilk üçe girmeyi başarırsa, Sayın Cumhurbaşkanımız böyle numaraları yemez. Adama kediyi ciğeri ahiret suali gibi sorar.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çarıkçıya

Cemaat teveccühü
27 Nisan 2015 Pazartesi 17:46

Cemaat İlker hocaya teveccüh ****ermiş, ****ce anlaşıp pazarlık yapmamışlar, tabi inanması zor

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şaşırtıcı sonuç

H armakan
27 Nisan 2015 Pazartesi 17:23

Ya Say'ın ibicoğlu okadar adam Aldı dışardan çoğunun cemaatten olduğuna dair iddalar var bu kadar az oy alması şaşırtıcı

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASD

HADİ BAKALIM
27 Nisan 2015 Pazartesi 15:19

HASAN İBİCİOĞLU BENCE GECER BU SEÇİMİ HAYIRLI OLSUN .

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla