visitor analyticsvisitor analytics

MÜJDE O YOLDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

MÜJDE O YOLDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI
24 Eylül 2016 Cumartesi 11:38

MÜJDE O YOLDA ÇALIŞMALAR BAŞLADI

Isparta Valisi Şehmus Günaydın'ın daha önce talimat verdiği ve ölümlü kazaların yaşandığı yolda çalışmalar başladı.

 

 İl Genel Meclis başkanı Ali Bolat il Özel idaresine  Yalvaç-Sağır yoluyla ilgili talimat veren Vali Günaydın ''Ölümlü kazaların yaşandığı Yalvaç-Sağır yolunda çalışmalara söz verdiğimiz tarihten önce başladık.''şeklinde açıklamada bulundu. Geçtiğimiz günlerde İl Genel Meclis başkanı Ali Bolat Meclis üyesi irfan korkmaz o yolda incelemelerde bulundu  yolda incelemelerde bulundan başkan Ali Bolat Sayın valimizin talimatıyla  Başlama tarihinden önce başladık artık o yolumuzda canlar yanmayacak  dedi .






ekmek yol su

süleyman göde
26 Eylül 2016 Pazartesi 08:49

emeği geçen duyarlı devlet büyüklerimize teşekkürler en kısa afyon yolun karayolları ağına alınması problemi kökün den çözücek reçete canlar ölmeyecek bölge insanı maddi ve manavi zaman tasarrufu yapabilecek mutlu et mutlu kal

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VALIMIZ CALISIYOR MAASALLAH!

vatandas
24 Eylül 2016 Cumartesi 23:48

ALLAH RAZI OLSUN SÖYLE MILLETIMIZIN MEMLEKETIMIZIN MENFAATINI KENDI MENFEATININ ÖNÜNDE TUTAN DEVLET ADAMLARIMIZDAN KISACASI VALI GÜNAYDINDAN! INSEALLAH IKI GÜNAYDIN IYI GELECEK ISPARTAMIZA! SAYIN VALIM ÜLKEMIZIN EN ÖNEMLI DOGAL GÜZELLIGI EGRIDIRGÖLÜMÜZÜDE KURTARALIM INSEALLAH! YALVACLIYIM; TAAA YALVACTAN EGIRDIRE AKAN CAYIN PISLIGINE ÖYLE ÜZÜLÜYORUMKI; HALBUKI BU CAYDA BULGUR YIKANIR BALIK TUTULURDU COCUKLUGUMDA! TABAKHANE SUYU, LAGIM, BIRDE VATANDAS CÖPÜNÜ CAYA ATIYOR, SONRA EGIRDIRE DÖKÜLÜYOR!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesme

kesmeli
24 Eylül 2016 Cumartesi 20:03

Ya kesmenin 4 yildir yolu yok ambulansı olsada sofer yok ortada kesme li çukurlu yol yok kardeşim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok guzel sagolug skl

Aliihsan bekar
24 Eylül 2016 Cumartesi 19:34

Herkese tskl Hemegi geçen sagolun cçok guzel omur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

Sadık göde
24 Eylül 2016 Cumartesi 13:22

Kara yollarına geçmesini istemekteyiz kullanışlı bir yoldur aynı zamanda Yalvaç Afyon en kısa Yol olup otobüs seferleri vardır kış aylarında madur olunmaktadır ilgilenen devlet büyüklerinden allah razı olsun...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nihayet

Sami
24 Eylül 2016 Cumartesi 13:10

Nihayet başkadı biraz büyüse gidiş geliş asfaltlı yol oldumu süper oluxak afyon 1 30 saat te gidilir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla