visitor analyticsvisitor analytics

MUHTARLAR DİMDİK AYAKTA

Muhtarlar dimdik ayakta
09 Eylül 2014 Salı 13:20

Muhtarlar dimdik ayakta

Muhtarlar Derneği Başkanı Mehmet Gönül, kamuoyunda “Dernekçatırdıyor mu?” şeklinde dolaşan iddiaların gerçeği yansıtmadığını belirtti. Gönül,göreve geldikleri ilk günden bu yana dimdik ayakta olduklarını ve yeni projelere hazırlandıklarınıbildirdi. Muhtarlar Derneği Başkanı Mehmet Gönül, Hızırbey Mahallesi MuhtarıZeynep Yiğit’in dernek üyeliğinden istifa etmesi üzerine ‘Dernek Çatırdıyor mu?’ söylentilerineaçıklık getirdi.

Geçtiğimiz günlerde Ankara dönüşü bir muhtarla şahsi olaraktartıştıklarını ve bunun kamuoyuna “Muhtarlar dernekten istifa etmeye başladı”şeklinde asılsız bir şekilde bilerek yayıldığını ileri süren Gönül, “Dernek üyelerimizleseçimlerden sonra kenetlendik ve yeni hizmetler için yola çıktık. Böyle birortamda bizi yıpratmak isteyenler asılsız söylemlerde bulunuyor. Şahsimeseleler dernek geneline mal edilmek isteniyor. Biz bir aileyiz ve ufaktartışmalar her yerde olduğu gibi biz de oluyor” dedi.

 DERNEKTEN YENİ PROJELER GELİYOR

Geldikleri günden bu yana derneğe kaynak oluşturmayaçalıştıklarını ev bunun için ciddi anlamda mücadele verdiklerini ifade edenGönül, “Derneğimiz manevi anlamda oldukça güçlü. Bunu maddi anlamda da güçlükılmak için gece gündüz çalışıyoruz. Yeni projelerimiz var ve yakın zamandabunları bir bir hayata geçirmeye başlayacağız. Böyle güzel bir ortamı bozmakisteyenler var. Ben onları Allah’a havale ediyorum. Biz buraya menfaatler içindeğil mahallelerimizi hak ettikleri yere getirmek için geldik. Bunu tümüyelerimiz de gayet iyi biliyor. İlimizin büyükleriyle sık sık bir arayageliyoruz. Onlara sorunlarımız ve isteklerimizi

aktarıyoruz. Şu iyi bilinmeli ki Isparta’nın asılyöneticileri muhtarlardır. Çünkü mahallelerin sorunlarını bilirler ve çözümiçin koşturur yeri geldiğinde kendinden fedakârlık ederler” diye konuştu

edi ve büdü

vatantaş (1)
10 Eylül 2014 Çarşamba 11:33

Hızırbey mah.muhtarı gündemi lüzümsuz meşgul edenlerden.Mehmet Gönül de gereksiz ve yanlış açıklamasıyla gündemde kalmasına yardımcı olmuş sağalsun........

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hırslarının sonucu

vatandaş
10 Eylül 2014 Çarşamba 11:03

Hızırbey Mahallesi muhtarının ne kadar kaprisli, mahalleye değil kendine bakan biri olduğu zaman içerisinde anlaşılmıştır. Böyle birinin dernekte olması bile hataymış zaten. Sayın Gönül'ün buna göre yorum yapması gerekirdi.Dernekten istifa etmesine sevinmesi lazım.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülüyorum sana

muhtar adlı yorum yazan
10 Eylül 2014 Çarşamba 10:29

yakında görülecek her şey o bayanı tanırım ben çok doğrucudur vardır elbet istifasının bir sebebi o bayan suskunluğunu koruyor beklediği bir şey var diye düşünüyorum mehmet gönülüde bilirim patafatsızın tekidir kim bilir ne dedi haberin başlığına bak yıkılmamış ayaktaymış neyin ayakdasıymış bu yönetimde kaç kişi var seçim olalı derneğe kaç defa topladın muhtarları yazdığı yazıyı okuyamıyor daha dernek seçiminde gönül 4.sıradaymış nasıl başkan olduş anlamadık

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhtar

Muhtar
09 Eylül 2014 Salı 20:27

Sayın muhtar arkadaşım devam et seninleyiz biz hanımefendiyi çok iyi biliriz gecen dönemden kendi şahşi ihtiraslarını sever

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

krdnz

kml
09 Eylül 2014 Salı 14:24

muhtarların derneği mi olurmuş. bedavadan para toplayıp yönetim yiyiyor.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla