visitor analyticsvisitor analytics

MUHTARLAR AYRI BİR DERNEK KURDU!

MUHTARLAR AYRI BİR DERNEK KURDU!
07 Ekim 2016 Cuma 18:07

MUHTARLAR AYRI BİR DERNEK KURDU!

Isparta'da kuruluşunu tamamlayan Merkez Muhtarlar Derneği,Isparta Valisi Şehmus Günaydın'ı makamında ziyaret etti.

Muhtarların ve mahallelerin sorunlarına çözüm bulmak adına yeni bir oluşuma geçen muhtarlar Isparta Merkez Muhtarlar Derneği çatısı altında bir araya geldi. Turan Mahallesi Muhtarı Sezgin Gülatan'ın başkanlığında kurulan dernek yönetimi ilk ziyaretini Vali Şehmus Günaydın'a gerçekleştirdi.

Başkan Gülatan, derneğin kuruluş amaçları hakkında Vali Günaydın'a bilgi verdi.

Vali Günaydın ise, muhtarların ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek , muhtarlara mahallede herkesin kapısını tek tek çalmalarını, vatandaşla ilgilenmelerini, sorunların çözümü noktasında daire müdürlerinin kapısını sık sık çalmalarını istedi.

Ölecekti

Ahmi
09 Ekim 2016 Pazar 10:46

Çok iyi olmuş yoksa Başkan olamadım diye ölecekti önce mahallesine ne yapmış tamda adamları var yanında

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya sabır

Halk
08 Ekim 2016 Cumartesi 18:51

Bende Dernek kuracam.Eski muhtarları istemeyoz dernegi..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kardeşim

eraai
08 Ekim 2016 Cumartesi 18:49

yeni baskanlıgınız ıspartamıza haırlara vesile olması temennisiyle hayırlı olsun kardesım

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılar Diliyorum

Erol Türközmen
08 Ekim 2016 Cumartesi 11:35

Halka hizmet aşkıyla yanıp tutuşan Turan Mahallesi Muhtarı güleryüzlü Sezgin Bey'in, yönetiminde bulunan diğer muhtarlar ile birlikte önemli hizmetler yapacağına eminim. Yeni kurulan derneğin başarılı olmasını diliyorum.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLISI

BİR DOST
08 Ekim 2016 Cumartesi 06:06

GERÇEKTEN BU DERNEĞİN BAŞINA SEVİLEN SAYILAN SAYGIN OLAN SEZGİN BEYİN GELMESİ BENCE UYGUNDUR.ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN.GEÇEN 2 ÖNCEKİNDE ALEVERE İLE KILPAYI KAÇIRDI.HADİ BAKALIM HAYIRLISI.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhtar mi! O da ne,?

Hakan
07 Ekim 2016 Cuma 22:47

Gerçekten muhtarların ne ise yaradıklarını bu türlü anlamıyorum. Boşa para veriliyor üstüne üstlük mühür başına para alıyorlar nereye gidiyor bu paralar??

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özbey

Aile
07 Ekim 2016 Cuma 22:27

hacer özbey hanım muhtarlar başkanı olmalı.Eşi ile birlikte tam bir vefakarlar.Allah yolunuzu açık etsin.Güleryüzlü insanlar.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx

Melaike
07 Ekim 2016 Cuma 20:43

Derneğin amacı ne bilen varmı ne iş yapar bunlar

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasırga

fırtına
07 Ekim 2016 Cuma 19:45

Sarayın soytarıları ayrışıyor heralde

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESKİYE RABET YOK.. DERNEK NEYİNE

İBO
07 Ekim 2016 Cuma 18:52

ŞEHİR DE HANGINIZ HAKKIYLA ÇALIŞIYOR.VATANDAŞ İN SİZİ GÖRDÜĞÜ BİLE YOK..

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gelecek döneminde benden sana oy yok.

Kapıcı
07 Ekim 2016 Cuma 18:46

Gulatan Muhtar muhtarlığı boyunca seçimden seçime kapıya geliyon kaç kez kapı çaldınız bi derdin var dedin.Eskidin Tursu oldun sende görüyoz.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla