20 Ağustos 2017 Pazar

  • 3,519 TL
  • 4,138 TL
  • 145,43 TL
  • 107.202
ISPARTA 23°

MUHTARDAN VALİ GÜNAYDIN'A TEŞEKKÜR

MUHTARDAN VALİ GÜNAYDIN'A TEŞEKKÜR

Isparta

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın, Isparta Deri Organize Sanayi Bölgesi (OSB) arıtmasından kaynaklanan kötü koku sorununun çözümü için tüm imkanlarını seferber ediyor. Vali Günaydın, "Bu konu Isparta'ya yakışmıyor. Ispartalı hemşerilerimiz bunu hak etmiyor. Bizim için günler değil saatler önemli"demişti. Ve çalışmaların hızlanması için tüm yetkili mercileri seferber etmişti.

Kötü koku sorunu artık yavaş yavaş tarihe kavuşuyor. Halıkent Mahallesi Muhtarı Abidin Yorgancı, kötü kokunun artık eskisi gibi gelmediğini belirterek % 70 azalma var. Sayın valimize mahalleliler olarak çok teşekkür ediyoruz.Ve biliyoruz ki bu sorun tamamen ortadan kalkacaktır dedi. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Muzdarip Vatandas

05 Ağustos 2017 Cumartesi 20:16

Şu anda saat 20.00. Ayazmana mesireliginin tepesindeyim. Koku buraya kadar geliyor. Sorun belli. Çözüm belli. Bu tabakhanenin bu şehirden uzaklaşmasi gerekir.

Muzdarip Vatandas

05 Ağustos 2017 Cumartesi 00:41

Gercekci tek cozum var. Kimse kivirmasin. Tabakhane Antalya yolu 30. Km ye tasinmali

hlise

04 Ağustos 2017 Cuma 19:44

Yerel ve ulusal basında Ispartanın gülü,lavantası,lması,kirazı vs.siyle o kadar reklamı yapılırken bu koku Ispartayı kötüluyor resmen.Bir aydır degişik illerden gelen misafirlerim oldu ,resmen utandım kokudan,bu sıcaklarda kapıyı pencereleri kapattık,lutfen artık,kesin cozüüüm istiyoruz

hlise

04 Ağustos 2017 Cuma 19:39

Koku azalmadı,daha da çoğaldı.Önceden sadece Sav yolu civarında koku vardı,şimdi ise ikamet etmekte olduğum komando kavşağına kadar geliyor.Şehir dışından misafirlerimiz geldi,balkonda oturmak şöyle dursun,pencereleri açamadık.13 yıldır aynı yerde oturuyorum,şu son günlerdeki gibi bir durum yaşamadım,misafirlerimizdrm biz utandık ,uzun uzadıya açıklama yapıyoruz,resmen rezillik.Bir an önce kesin bir care bulunsun artık.

Doğrucu

03 Ağustos 2017 Perşembe 20:12

Sayın muhtar galericiler sitesine gelde azalmışmı gör. Kesinlikle aynı duruyor.

Buram buram b....k

03 Ağustos 2017 Perşembe 15:37

2017 yılında bu koku ,hakikaten binlerce mahalle sakinine yapilan zulümdür.cevreyi kirlet milletin sağlığıyla oyna ispartanin adını b..k kokan şehre çevir olmaz olmaz yakışmaz acilen çözüm gerekiyor.siz tabak esnafı para kazanın ,kazanın kazanında senin yüzünden ben zarar görüyorsam bu zulumdur.sayin valimizden konunun kesinlikle kalıcı çözüme kavuşturulmasını istiyoruz.

Gerçekçi

03 Ağustos 2017 Perşembe 14:41

Ben azalması muhtar bey siz Işıkkent te oturuyorsunuz sanırım.kokudan pencereleri açamıyoruz bıktık artık

SMMM ADNAN KÜTÜK

03 Ağustos 2017 Perşembe 13:34

SEVGİLİ ABİDİN MUHTAR KOKUDA AZALMA FİLAN YOK BEN HALIKENTTE OTURMUYORUM AMA HER GÜN GELİYORUM KOKUDA AZALMA FİLAN YOK KOKUNUN AZALMASI OLMAZ ISPARTA İÇİN YÜZ KARASI ORAYA TABAKHANE KURANLAR CAHİL CÜHELA İNSARLAR TAM 15 KM BİR ALAN BOK KOKUYOR SAV DAHİL VE SAVI 5 KM GEÇ YİNE DEVAM AYAZMA VE HALIKENT GÜLEVLER TÜRÜM TÜRÜM KOKUYOR ÇÖZÜM KÖKTEN YAPILMALIDIR TABAKHANEDE ACİLEN FAALİYET DURMALIDIR ÇÖZÜM BULUNUNCAYA KADAR

Hasan

03 Ağustos 2017 Perşembe 15:18

Anadolu mahallesi, çevre yoluna da (Yakaörenden değilse) o koku geliyor. Hala daha türüm türüm kokuyor. Koku geçmiş falan değil.

Ramazangiller

03 Ağustos 2017 Perşembe 13:16

Sayın Muhtar:"Koku devam ediyor, Arıtma tesisi gerekir" deyin..Yüzdeli konuşulursa sorun çözülmez.İstenmeyen kokunun yüzdeliği olmaz..Muhtar bey ben Kenetpark-Gündoğdu -Cihat Camii Bitişiği- oturuyorum. Keşişleme rüzgar estiğinde siz buraya bir buyurun..Ne olur "koku var"deyin..

muhtar

03 Ağustos 2017 Perşembe 18:00

sayın mahalle sakinim sizin belirtiğiniz bölgedeki kokunun kaynağının mazgallardan geldiği kanaatindeyim.mazgalların temizletilmesinden sonra kokunu azalacağını tahmin etmekteyim.mazgalların temizletilmesiyle ilgili çalışmalarım devam etmektedir.saygılarımla

KOKU

03 Ağustos 2017 Perşembe 09:26

Ahanda buraya yazıyorum. kim ne yaparsa yapsın Tabakhanenin ve Belediye sıvı arıtma tesisinin yeri değişmedikçe Isparta bu b.k kokusundan kurtulamaz.Çünkü kokunun Şehir merkezine gelme sebebi, Dere Boğazından gelen hava akımı.Yer seçimi konusunda sadece arazi fiyatlarını dikkate alırsanız olacağı budur.Eskiden tabakhane şehir merkezinde iken bu kadar koku yoktu.

Hasan

03 Ağustos 2017 Perşembe 15:19

Ben de onu anlamıyorum. Tabakhane eskiden şehirdeydi ve kokmazdı.

Güller Diyarı

03 Ağustos 2017 Perşembe 12:12

aynen katılıyorum. deri osb gibi kötü koku yayan tesislerin yerleşim bölgelerinden en az 15-20 km uzağa yapılması lazım. ne olacak yani 20 km çok mu uzak. vatan mahallesine getirirken hiç mi düşünülmez buralar konutla dolarsa bu insanlar kokudan nasıl duracak diye. çokmu zordu yerleşimin en az 25-30 yıl olmayacağı bir yere taşımak bu tesisi. şimdi karma osb ye çevrildi herkes taşınmasını beklerken :)

eunal

03 Ağustos 2017 Perşembe 08:58

VALİ BEY BU KOKU MESELESİNDE EN MADUR OLAN YER SAV DIR SAVIN KANALİZASYONU BİLE BU HATTA OLMADIĞI HALDE ISPARTANIN BÜTÜN PİS KOKUNU SAV ÇEKMEKTE KOKU YÖNÜNÜ HALIKENTTEN SAVA DÖNDÜRDÜNÜZ SANKİ GECELERİ KOKUDAN UYUNMUYOR YETER ARTIK ÇÖZÜM GELSİN BU KONU HABER YAPILA YAPILA BİTMEDİ TÜKENMEDİ BİRAZ İCRAAT GEREK

yusuf

03 Ağustos 2017 Perşembe 08:40

Ne azalması Allah aşkına koku artık sanayiye özkanlara kadar çıkıyor. Ayazmana mah.de durulmuyor artık ama ne hikmetse vatan mah. de bile evler 300 bin haram olsun.

Hasan

03 Ağustos 2017 Perşembe 15:20

Anadolu ve modernevler de bu kokudan muzdarip. Koku çevre yolunda buram buram.

halıkentli

03 Ağustos 2017 Perşembe 08:23

sn.muhtarım sn valimize tşk.etmeniz ****et güzel.koku inşallah tamamıylşa kalkar.sn.muhtarım halıkent mahallesinin ana yolları ****et güzel.üst yol hariç.ara yollar hele çok kötü.ara yolların ve halife sultan mezarlığının önündeki yollar ne zaman asfalt olacak.bu konularla ilgilkenmenizi biran evvel rica ediyoruz.bld.deki toplantılarda dile getirseniz.önemle duyrulur.

Abidin Yorgancı

03 Ağustos 2017 Perşembe 11:28

sayın mahalle sakinimiz sayın belediye başkanımızla yaptığımız görüşmelerde mahallemizde bulunan tüm ara sokakların asfaltlarının yenilenmesinin programa alındığını ve önümüzdeki günlerde başlanacağı belirtti.

Mahalle sakini

03 Ağustos 2017 Perşembe 06:02

Azalma falan yok maalesef

AOY

03 Ağustos 2017 Perşembe 01:19

69 dur o altmışdokuz :)

Sss

02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:32

Abidin bey kokuyu herhalde Batıkent mahallesinden kokluyor.

Sefercan

02 Ağustos 2017 Çarşamba 23:19

Ne azalması milletle resmen dalga geçiyorlar

Güller Diyarı

02 Ağustos 2017 Çarşamba 21:47

Kesinlikle kokuda azalma filan yok. Vatan Mahallesinde aynı koku devam ediyor ve bu kokunun giderilmesi için trilyonlarla ifade edilen para harcanması gerekiyor deniliyor deri osb tarafından. hatta deri osb kaynak konusunda baka ya başvurmuş. ama sonuçta bir şeyin değişeceğini zannetmiyorum. güller diyarında böylesine bir koku üzücü. sadece kötü koku olarakta bakmak çok yanlış.kromlu ve sülfürlü atık sularının yarattığı kirlilik ve bunların sağlığımıza olan etkilerinin ne kadarını biliyoruz ?

kel oglan

02 Ağustos 2017 Çarşamba 20:34

senden ziyade vatan mahallesi muhtari konuşmali.Vatan mahallesinde icimiz dışimiz b k kokuyor.Bu arada halikent muhtarı uzak bölgede oturuyor demekki. %70 kokunun azaldi denmesi yanlıs ama sn valimizin bu konuda ****ret gösterdigini biliyoruz.

Ihsan

02 Ağustos 2017 Çarşamba 20:29

Vali bey arabasının penceresini açsın güneşin yoğun olduğu saatte gezsin ****arı birde hangi ölçüm cihazı ölçmüş 70 azaldığını onur dünyada mevki makam yok unutmayın

VATAN MH

02 Ağustos 2017 Çarşamba 19:56

Kesinlikle azalma falan yok bu ölçümü hangi cihazla neye göre yapmışlar biz vatan mh olarak kokudan balkonlara çıkamıyoruz cami pencereyi acamiyoruz artik buna gercekten somut adimlar atılıp sonucu muhtara degil vatandasa sormalı..

...

03 Ağustos 2017 Perşembe 15:22

Ölçüm, muhtarın burnuna göre. Bir yerlere şirin görünmeye gerek yok. Herkesin burnu var.

Bir vatandaş...

02 Ağustos 2017 Çarşamba 19:22

01.08.2017 tarihinde 5 dk. bile cam açamadık. Azaldığını söyleyenleri KBB uzmanlarına muayeneye davet ediyorum !

Ali

02 Ağustos 2017 Çarşamba 19:02

Neyin teşekkürü arkadaş hâlâ yoğun koku var koku azalmışmış nerede yaşıyor bu insanlar ???

Vatandaş

02 Ağustos 2017 Çarşamba 18:58

Vatan mahallesi sakinleri olarak kokuda yüzde 70 bir azalma görmüyoruz. Balkon kapısını bazı saatlerde açamıyoruz Vali beyin çalışmalarının sorunu gidereceğine inanıyoruz Kalıcı çözüm istiyoruz

koku mu ?

02 Ağustos 2017 Çarşamba 18:07

Evelsigün akşamüstü kokudan bayılacaktım, kusayazdım.Benim koku almamda sorun var heralde.?!Çalışma yapılıyor deniyor ama ne yapılıyor onu da bi bilsek.Ne gibi bi çözüm üretildi?

Vatandaş

02 Ağustos 2017 Çarşamba 16:42

Teşekkür ederiz Sayın Valim. Inşallah yakında tamamen kurtuluruz bu kötü kokudan.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR