visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:25

MUHALEFETİN SEÇİM VAATLERİ KURU SIKI

MUHALEFETİN SEÇİM VAATLERİ KURU SIKI
06 Mayıs 2015 Çarşamba 10:44

Türk-İş İl Temsilciliği ziyaretinde konuşan Gençay, muhalefete yüklendi. Gençay, “MHP ve CHP’nin seçim vaatleri kuru sıkı. 13 yıldır bu vaatleri neden yapmadılar. Neden önerge vermediler” dedi.

7 Haziran’daki seçimler için hazırlıklarına hız kesmeden devam eden Milli İttifak yetkilileri Türk-İş İl Temsilcisi Sadık Kaya’yı makamında ziyaret etti. Türkiye’de işçiler ve ülke adına yapılması gerekenlerin görüşüldüğü ziyarette Saadet Partisi 1. Sıra Milletvekili Adayı Cevat Gençay, iktidara gelmeleri halinde yapacaklarını anlattı.

Muhalefete de yüklenen Saadet Partisi Milletvekili AdayıGençay, “MHP ve CHP’nin seçim vaatleri kuru sıkı. 13 yıldır bu vaatleri neden yapmadılar. Neden önerge vermediler. Bu vaatleri gerçekleştirmek için havuzsistemi ve denk bütçe gerekiyor. Biz Saadet Partisi olarak verdiğimiz vaatleri yapacağız demiyoruz, biz daha önce Refah Yol Hükümeti’nde bunları yaptık ve tekrar yapacağız. Türkiye’de işçinin, memurun, esnafın ve köylünün yüzü gülecek” dedi.

sende sapan atıyorsun

sparta
06 Mayıs 2015 Çarşamba 16:14

sende sapan atıyorsun ama bilyalarını AKP elinden aldı ne atacaksın şimdi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP YEMİ ÇALIŞIYORSUN.

YUSUF ERDOĞAN
06 Mayıs 2015 Çarşamba 15:57

MUHALEFETE MUHALEFETLİK YAPMAK YENİ ÇIKTI, 13 YIL OLDU. AKPYİ ELEŞTİRSENE CEVAT GENCAY. MİLLETVEKİLİ ADAYIMISIN, AKP NİN YANKURULUŞUMU.?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salkııııııım

Objektif
06 Mayıs 2015 Çarşamba 14:46

Cevat bey seni çoook eskiden beri tanırım, Yöresel bir tabir vardır "hangi taş ne nişanın var" diye. Allah aşkına senin yaptığın siyaset Isparta ya ne kazandırdı. Allah bu boşa geçirdiğin zamanın hesabını senden soracak, hatta boşa konuştuğun kelimelerininde ama bu konuşman maksatlı sende Numan baba gibi kayıcısın galiba, Tabi ya ne gerek var "Talkımı başkası verip salkımı başkası yutmasın" değilmi. Biz mesajımızı aldık demekki seninde arkandan yürünmezmiş.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
06 Mayıs 2015 Çarşamba 13:48

evettt cevat efendi ittifakınız temsil grubu iktidar olan hırsız riyakar din bezirganı akp ile aynı yalaktan su içenlerden olduğunuz için sap yiyerek saman çıkarman normal.Lakin sizede oy vericek yalaktan su içip saman çıkaranlar olacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK

biri
06 Mayıs 2015 Çarşamba 12:15

İlk defa doğru konuşmuş hayret.. MHP acaba neden hiç CHP'ye yüklenmiyor ???

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

SECIM SITRATEJINDE BILE BASARI YOK!

ISPARTA HALKI!
06 Mayıs 2015 Çarşamba 11:12

BUDA SASIRDI KIME SALDICAGINI! HAYIRDIR SECIMDEN SONRA AKP YEMI KAPAK ATACAN ! DEMEKKI IKTIDARDAN MEMNUNSUN MUHALEFETTEN DEGILSIN ÖYLEMI! TABI IKTIDARA DEGIL MUHALEFETE TALIP OLUNCA! AMA BOSUNA SALDIRMA MUHALEFETE ZATEN BU DÖNEM KOALISYON HÜKÜMETI OLACAK! MEMNUNSAN IKTIDARDAN AKP YARARINA SECIMDEN CEKILIRSINIZ OLUR BITER!

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla