visitor analyticsvisitor analytics

MUHALEFET MİLLETE HİZMETTEN KAÇINDI

MUHALEFET MİLLETE HİZMETTEN KAÇINDI
03 Ekim 2015 Cumartesi 12:43

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, 1 Kasım seçimleri ile ilgili AK Parti’nin yeniden iktidara talip olduğunu söyledi. Bilgiç, “Muhalefet partileri değil iktidara talip olmak koalisyon ortağı bile olmak istemediler. Milletten ve millete hizmetten kaçan, sadece söylem üretip bunu eyleme dökmeyen partiler 1 Kasımda gereken cevabı alacaklardır” diye konuştu.

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in organize ettiği Ak Partinin büyük buluşması gerçekleşti.  Eski il başkanları, belediye başkanları, il meclis üyeleri ve yöneticileri Milletvekili Bilgiç’in Barida Hotel’s’de düzenlediği birlik ve beraberlik kahvaltısında bir araya geldi.  Kahvaltıda konuşan Milletvekili Bilgiç, “Bu düzenlediğimiz kahvaltı bir yerde seçim çalışmalarının başlangıcı gibi ama bizbu sefer bütün teşkilatlarımızda organlarımızda görev almış bütün arkadaşlarımızla il ilçe başkanlarımız genel meclis üyelerimiz yönet imler hepberaber olalım sohbet edelim istedik. Onun için bir aradayız” diye konuştu. 


MUHALEFET İKTİDAR OLMAKTAN KAÇINDI

Ülke olarak zor bir dönemden geçildiğini belirten AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, “Maalesef çok arzu etmemize rağmen 7 Haziran sonrası sandıktan çıkan tablo milli iradenin tecellisi hükümetin oluşturulmasıydı. Ancak muhalefet partileri ısrarla koalisyon kurmaktan uzakdurdular. İktidar olmaktan kaçındılar. İktidarın ağırlığını taşımakistemediler. Yeniden seçime gidiyoruz. Bir yandan kararlı bir biçimde hem demokratikleşme ve insan hakları milli birlik ve kardeşlik projemiz düşünce,fikir ve inanç üzerindeki yapmış olduğumuz reformlar devam ediyor. Diğer taraftan da kararlı bir biçimde çeteler ve terör örgütleri ile olan mücadelemiz kararlı bir biçimde devam ediyor” dedi.

SADECE AK PARTİ İKTİDARA TALİPTİR

Her partinin seçimlere girerken iktidar olma mücadelesinin olması gerektiğine atıfta bulunan Milletvekili Bilgiç şöyle konuştu:  “Siyasi partilerin var oluş gereği budur.Ancak gördük ki bugünkü parlamentoda sadece iktidara talip olan tek bir parti var. O da AK Parti. Diğer partilerin bırakın iktidarı koalisyon ortağı dahi olmak istemediklerini geçtiğimiz aylarda hep beraber gördük. Böyle bir tablo içerisinde milletten ve millete hizmetten kaçan sadece söylem üretip bunu eyleme dökmeyen partiler inanıyorum ki 1 Kasımda gereken cevabı alacaklardır.Bugün burada görmüş olduğunuz bu tablo bütün teşkilat mensubu arkadaşlarımızın çoğunlukla burada olmaları da bunun önemli bir göstergesidir.”












ricep nirde la

hadi
05 Ekim 2015 Pazartesi 10:34

ricep nirdesin göremiyom.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hem aglıyor hemde gidiyor

gercek ıspartalı
05 Ekim 2015 Pazartesi 06:59

millet caresizlıkten ak partiye oy veriyor. yokki başka lider biz bu adayları ak partili olarak secme sansımız bile yok.oya gelince saglam bir ekip çıksa gercekten başka partiye oy verecegiz. inanın ak parti demode oldu.ıspartada ise derebogazı yoluyla , konya yoluyla geldi gidiyor.adam başka yerlerde yayla yollarını BİLEŞTİRİYOR. ISPARTADA HALA SÜREYYA DİYOR . KİMSEYİ KALAYA ALMAZ TELEFONA ÇIKMAZ ÇIKSA HAKARETİN BİNİ BİN BU ADAM NASIL AK PARTİLİ AK PARTİLİ OLARAK KABUL ETMİYORUM. ESKİ AK HİÇYOK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSLAMKÖY'lü
04 Ekim 2015 Pazar 21:52

AK PARTİ akp lilerden temizlenmeli.Gemi su almaya başlasın ilk önce bu burjuva takımı gidecek ama şimdi olmayan kurucu üyeler gene orda olacaklar.Bu partiyi kuranlar ellerini değil gövdelerini taşın altına koydular.Geçmişde reise hakaret edenler bizden çok ak partili oldu pardon AKP li.İl başkanı zabun yenilerin bu davaya ne gibi faydaları dokunmuş adı üstünde yeniler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devşirme topluluğu

Hakan
04 Ekim 2015 Pazar 21:34

nerde o eski milli iradeciler nerde gerçek AKP liler nerde rant için AKP ye geçen varsa hepsi orda 2007 ve sonrasındakiler yazık yazık AKP kimlerin eline kaldı. Sayın BAŞBAKANIMIZIN ve CUMHURBAŞKANIMIZIN ve SÜREYYA vekilimin emeklerine yazık çünkü çevresindekiler hep zarar veriyor onlara. İnşALLAH bunlara rağmen AKP birinci parti olur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuhh

hakkı
04 Ekim 2015 Pazar 19:34

ağzınızı bir silin kan emiciler.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yiyiciler

şükrü
04 Ekim 2015 Pazar 14:29

bunlar ancak yemeyi bilir...ısparta ile alakaları yok...boş insanlar bu devran elbet bitecek

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

ali
04 Ekim 2015 Pazar 10:59

O yemeğe katılanlara ve o yabancılara oy vrenlere yazıklar olsun.O yemek onlara zehir olsun.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

benim işçim, benim yerli ve de milli vekilim yok?

benim adamım
04 Ekim 2015 Pazar 00:43

Burhan KUZU'nun garibim recep neyapsın? dediği Recep ÖZEL bu resiklerde de yok listede de yok.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dağdaki keçiden biz sorumluyuz....

falan filan
04 Ekim 2015 Pazar 00:39

Derken; Valiler bizi yanlış anlamış. görevlerini eksk yapmışlar'a geldik. Vurulanlar da kim vurduya gitti, geri gelmeyecekler.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeteri kadar eski değil mi

2004
03 Ekim 2015 Cumartesi 23:59

benim haberim yok mesela bu kahvaltıdan ki eskiler yeniler buluşması gerçekten olmuş olsa o salon almazdı demek ki ya eskiler çağrılmadı yada yeniler çağrılmadı...!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yiyin efendiler

CAFER
03 Ekim 2015 Cumartesi 22:03

SÜTÇÜLERİN KÖYÜNDE AKP YE OY VEREN VATANDAŞ KIŞLA KÖYÜNDEKİ ÇOBAN GÖR BUNLARI KİME OY VERDİĞİNİ BİLSE SİZE SELAM BİLE VERMEZ AMA AH ZAVALLI HALKA DİN İMAN SİZE HAN HAMAM SARAY YİYİN EFENDİLER KARTOZDAKİ KİŞİ UYANIRSA VAY HALİNİZE YİYİN EFENDİLER

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vebal

Eskilerden
03 Ekim 2015 Cumartesi 21:42

Ne mutlu katılmıyanlara.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

barida barida

osman
03 Ekim 2015 Cumartesi 21:37

vay be zenginler yine gönüllenmiş sizin adaletinize yazıklar olsun sizi meclise gönderenlerede kul hakkım komşuluk hakkım haram olsun nerde bi şehit ailsi göremedim göremeyiz onurlu insanların orda yeri yoktur ancak omurgasız ları görürüz hadeeeeeeeeeen maskeniz düştü ..

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskiler kurucular nerde?

partili
03 Ekim 2015 Cumartesi 20:08

ambargo devam ediyor.recep özelin görevini bilgiç devraldı.eskilerden ,cebindeki harçlığını çocuğunun rızkını evinin nafakasını harcayanlar,nerede ?hani? bana iki tane gösterin.yazık!!!ahde vafasızlık bu yine kırdınız döktünüz. arkanızda bir sürü kırık kalp bıraktınız size bir şey diyeyim, o kırdığınız,neferler var ya onlar yine size oy verecek yine sizi iktidar yapacak!siz derdinize yanın.yazıklar olsun yuh olsun akp il teşkilatına...

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEŞ İSİM SAYIN

MÜBAREK İNSAN
03 Ekim 2015 Cumartesi 17:41

Ak Parti Isparta kurucularından 5 isim sayın. Herkesten özür dileyeceğim. Ama 2007 yılından sonra Ak Partiye geçenler tamamı orada. Kısaca salonun çoğunluğu Akp'li.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sırça köşkler de millete hizmet edeceğim diyenler

geleceği çalınan
03 Ekim 2015 Cumartesi 16:49

Ben resimlere baktım, bir tane orada gariban göremedim. Ne gördüm Altın renginde koltuklar da, porselen tabaklar da serpme kahvaltı yapan ve bizleri din ile aldatanları gördüm. Sayın editör kardeş yürekliysen bu yorumu yayınlarsın, 5 yıldızlı otel de kahvaltılı seçim başlatacaksın, yaptığın israfı görmeyeceksin, hadi bee

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK PARTİYİ AYAKTA TUTAN GARİBANLAR NEREDE?

MAHMUT AKSU
03 Ekim 2015 Cumartesi 14:54

Resimlere bakıyorum gözlerim partiyi ayakta tutan gerçek dost ve yüreği temiz saf kardeşlerimi arıyorum yoklar.onlara hak vermiyor değilim onların burada işi olmaz olamaz onlar kendi kuru soğanlı sofralarında daha mutlular. hırs nedir bilmezler, yolsuzlardan hırsızlardan hesap s****ım diye yola çıktılar bir gün Rabbimin huzurunda bu hesabın sorulacağını bilirler şükrederler beklerler ama artık çalınan çırpılanın çocuklarının geleceği olduğunu anladıklarında gereğini hiç tereddüt etmeden yaparlar

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimler vardı, kimler yoktu.

Davut
03 Ekim 2015 Cumartesi 13:53

Fotoğraflardan anlaşılmıyor.Ama eskilerden pek kimseyi göremedim.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla