visitor analyticsvisitor analytics

MÜDÜR PERSONELİNİ UYARDI

MÜDÜR PERSONELİNİ UYARDI
12 Temmuz 2014 Cumartesi 17:07

MÜDÜR PERSONELİNİ UYARDI

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürü Enis Bilir, geçtiğimiz günlerde görev halinde iken bir arada olan polis memurlarını uyardı. Bilir, görev başındayken ekiplerin bir araya gelerek aynı noktada beklememeleri gerektiğini söyledi.

Mimar Sinan Caddesi üzerinde görev başındayken iki ayrı polis ekibinin yan yana gören Şube Müdürü Bilir’in, "İki ekibi yan yana olmasın,herkes ayrı ayrı çalışsın" diyerek uyarılarda bulundu. 

Isparta'da hızla artan araç sayısı ve park sorunu nedeniyle trafikte zor anlar yaşandığına dikkat çeken Müdür Bilir, trafik polisleri olarak kendilerine çok büyük iş düştüğünü söyledi. Trafiği rahatlatmak için sürekli hareket halinde olan trafik polislerinin güvenli ulaşım için yoğun bir tempoda çalışıyor olduklarını belirtti. Bilir, bu kapsamda personeline zamanzaman daha dikkatli olmaları gerektiği konusunda uyarılarda bulunuyor.

şikayet

Mehmet Durmaz
18 Ağustos 2014 Pazartesi 14:42

kol kırılır yen içinde diye bir atasözümüz var tam bu konu ile ilgili sen müdürsün personelin bir hata yaptıysa firça atabilirsin bunu anladık ama bunu şova döküp internet ortamında haber yapıyorsan bu müdürün ne kadar basit şeylerle uğraştığını gösterir aynı gün içinde sağlık sebebiyle kafası dalgın olan bir sürücüye kipa önünde 90 km hız radar cezayı 700 tl para cezası yazılırsa ben cezayı yazanı değil yazdıranı allaha havale ediyorum,

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

baş gövdesiz olmaz

ayşe soyak
14 Temmuz 2014 Pazartesi 22:09

trafik müdürü gövde olmazsa baş bir işe yaramaz .fırça atıp etrafa bagiran değil isguzarligi bırakıp çalışan müdure ihtiyaç var isparta da.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lütfen Tes Yönde İlerleyen Araçlara Ceza Kesin

İbrahim
14 Temmuz 2014 Pazartesi 12:36

Sayın müdürümü azminden dolayı tebrik ederim. Biz ıspartalılar ters yönde ilerlemeyi marifet sanıyoruz. Özellikle eski halden bağlar mahallesine çıkan yolda ve eski sanayide kargoların olduğu ters yönlerde ihlal aralıksız devam ediyor. Lütfen başkalarının canı yanmadan ihlali yapanların canını yakarmısınız.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

RESMEN SHOW

Özgür GÜVEN
14 Temmuz 2014 Pazartesi 12:05

Tamamen show amaçlı hareket müdürünki.Bu ne şimdi memurlar bu uyarılar olmasa işlerini yapmıyorlarmı.Bence müdür kendini fazla önemsemiş hepsi bu.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇALIŞIN ÇALIŞIN

Salih
13 Temmuz 2014 Pazar 18:26

Bu Isparta polisini tebrik ediyorum. Çok çalışıyorlar çok. Bunları demekki sürekli ezeceksin ki çalışsınlar. Bakın adamların terfilerini vermediler, üst kademeler çıkmaların engelliyorlar, en üste çıktıktıkları yerde vali-kaymakam bunların hep üstünde olacak, ama maşallah bunlar okadar aşağılanmaya itilip kakılmaya rağmen kendilerini parçalıyorlar çalışcaz diye.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik Cezası

herkül
13 Temmuz 2014 Pazar 16:33

Trafik Polisi arkadaşların ceza kesme konusunda daha duyarlı olmalarını rica ediyorum.Sav Yolu Pürlü otomativ önünde 78 km ile radar cezası yedik.Para kolay kazanılmıyor yaf 172 TL cezayı sürücülere köserken vicdanlı olun siz den bu para çıkacak olsa çoluğumun çocuğumun rızkı diye yüreğiniz parçalanır.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğer bu başarıysa başarısızlık nasıl olurdu ki..?

Ispartalı
13 Temmuz 2014 Pazar 10:19

Bizim trafik ancak sav yoluna çevre yoluna radar kuruyor. Şehir içinde ancak araç içerisinde anons edip geçip gidiyor. Gittikten sonra adam yapacağını yine yapıyor. Bu mu koordinasyon....Eğer buysa boşuna devletin mazotunu bari yakmasınlar. Haa bu arada ne trafik ne de asayiş nerde bir ekip aracı gördüysem sinyal vermeden dönüş yapıyorlar.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 2 ay

1 2 ay
13 Temmuz 2014 Pazar 06:08

EN FAZLA 1 2 AY VERİYORUM SİZE ONDAN SONRA SİZİNDE FORSİNİZ KALMAZ MERAK ETMEYİN REKLAMA GEREK YOK YAPIOSAN YYAPARSIN İŞİNİ :)

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

Vatandaş
13 Temmuz 2014 Pazar 03:39

Halka otobüslerini kim denetliyo trafik müdürünü hiç görmedik halk otobüslerini durdurup denetledigini burdan duyurulur yetkilileri

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halıken mahallesi hız kontrolu.

halıkenli
13 Temmuz 2014 Pazar 01:27

Sayın müdürüm halıket mahallesi ana cadde üzerinde eksozları acık yarış arabaları ve bazı araclar aşırı hız yapıyorlar bunların denetimlerini artırırsanız çok seviniriz çünkü çok huzursuz oluyoruz çoçuklarımız için çalış malarınızda başarılar dileriz.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

sanayı başkan
12 Temmuz 2014 Cumartesi 21:23

başta valim ve emniyet müdürüme ve personeline calişmalarından dolayı teşekkür devamın isteriz

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Enes Müdürüm Tektir

Türk
12 Temmuz 2014 Cumartesi 17:49

Enes Müdürümü Isparta'da ki çalışmalarından dolayı takdir ve tebrik ediyorum.

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla