visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:14

MÜDÜR ATAMALARINDA SON DURUM

MÜDÜR ATAMALARINDA SON DURUM
27 Kasım 2014 Perşembe 23:28

Hem bakanlık hem okullarda yapılan sınavlar süreci etkiledi

Okullarda görev yapacak müdürlerin atama süreçleri tamamlanamıyor. Çünkü, önceden bakanlıkta olan tercihlerin ilanı, şimdi illere devredildi. Ancak, bakanlık sistemi henüz çalıştırmadı.  Okul Müdürü atamalarında yaşanan bu sorunun önümüzdeki günlerde giderilmesi bekleniyor.



IYAŞ SELÇUKLU O.O. MÜDÜRÜ

Duyarlı'ya ilave
28 Kasım 2014 Cuma 18:20

Kadro IYAŞ SELÇUKLU O.O.Müdürü, Görev Yeri İL Milli Eğt.Müd.Yard. Milli Eğitim Müd.Yardımcılığı için başka birini bulamadılar da sadece o okulun Müdürü mü yeterli idi.Kendisini tanımayız ama biz okulumuza MÜDÜR'lük yapmak için atanan,Gerçekten MÜDÜR'lük yapacak bir MÜDÜR'ün bulunmasını istiyoruz.Bu bizim en doğal hakkımız değil mi? Bu durumu yetkili ve etkili Bürokratlar nasıl karşılıyor.Onlar için de bu durum gerçekten normal midir?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eşitlik,Eşitlik,Eşitlikkkkkkkkkkk

Veliiiiiii
28 Kasım 2014 Cuma 18:09

Isparta daki okullar sadece Ülkü,Nazmiye Demirel,Yılmaz Şener,Naşide Halil GELENDOST okullarından mı ibaret. Buralardaki çocuklar seçkinlerde diğerleri önemsiz ve gereksiz mi. Eşitlik,Hak-Hukuk nafile. Herkes bir yolunu bulmuş Adalet hak getire. Adil olmayan,Eşit olmayan ve belirli bir zümreye hizmet eden her kim ise hakkımız onlara zehir zukkum olsun.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAŞ SELÇUKLU O.O. MÜDÜRÜ NEREDE?

Duyarlı
28 Kasım 2014 Cuma 17:58

Okullara atanamayan Müdürleri soruyorlar ama peki IYAŞ SELÇUKLU O.O.na atanan Müdür Bey nerede. Benim anladığım kadarıyla Milli Eğt.Müdür Yrd. imiş.Kadro garanti ama hiç mi bu okulu ve öğrencileri düşünmezler.Kendi vicdanları rahat mı? Okuldaki bütün veliler de çok merak ediyorlar bu durumu.Hakkımızı helal etmiyoruz bu gibi Müdürlere ve bu duruma izin verenlere. Tabiki onların hak ve hukuktan ne anladıklarını da doğrusu çok merak ediyoruz.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atma Canım

Yeliz
28 Kasım 2014 Cuma 17:30

Başka İller nasıl açıkladı kardeşim, sözün gelişi Antalya açıkladı ve birçok İl. Şunun sebebini adam gibi söyleyin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HADİ HAYIRLISI

ISPARTALI
28 Kasım 2014 Cuma 12:58

Bu atamalar Isparta için hayırlı olur inşallah. Artık bundan sonra şikayeti bir yere bırakıp atanan arkadaşlara yardımcı olmak gerekir. Bu eleştiriler eğitme katkı sağlamadığı gibi eğitime zarar verir. Haksız atamalar olmuşsa eğer Yüce Mevlaya havala eden. Bunun ceremesini bu dünya görmezlerse elbet ahireti var. Ama bir an önce eğitimle uğraşın derim. Çünkü bu çocuklar bizim.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan riya

EĞİTMİCİ
28 Kasım 2014 Cuma 10:32

hakkımı haram ettim Allah a iman eden her kul bunu bilir haram zıkkım olsun dün milli eğitimde şube müd olan kişiler cadde gezerken kimse selam vermiyor herkes onların yaptığı şeylerden dolayı yüzünü çeviriyor bu gün ise Allah a havale ettim Rabbım SORSUN BU DAVA UĞURUNA ÇEKTİĞİMİZ HER CEFANIN ECRİ ALLATTAN YAZIKLAR OLSUN

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAMIZA YAZIK

ALAYBEY
28 Kasım 2014 Cuma 09:54

Siyaseti bir yere bırakalım. Ama dürüst olalım. İçinde zerre kadar Allah korkusu olan bir insan. Bu atamaların doğru ve hakkaniyetli olduğunu söyleyebilir mi. Hak ve adalete boş verin. Malum sendikadan olsun ama yeterli kaç tane öğretmen müdür oldu Allah rızası için söyleyin. Olan Ispartamıza oluyor. Yazık bu genç nesle. Bazıların umrunda mı. Çünkü onlar bugün var yarın yok.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

relax

meb
28 Kasım 2014 Cuma 01:11

Kusura bakma kardeş ama eskilerin ne tecrübesi varmış.Merak ettim.Haa bu atama çok mu adil onu bilmem ama.Eski eskimiştir.Emekli olsunlar okulu kendi malımış gibi gören bilgisayar kllanmasını bile bilmeyen Eskilerden bazıları.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHU YA YUMRUK

TAFİK
28 Kasım 2014 Cuma 01:00

TAFİK ATANAMAYINCA MİLLİ EĞİTİME GİDİP MÜDÜR YARDIMCISI AHU? İLE TARTIŞMIŞ YUMRUK ATMIŞ DİYORLAR. AMA DİYORLAR BAKIN DİYORLAR.BEN NAZMİ DE OLACAĞIM DİYE MİLLETE İLAN ETTİM AYLAR ÖNCE ÇİÇEKLERİM GELDİ DERNEKTEN, ESKİ OKULUMDAYKEN GİZLİ GİZLİ ÖĞRENCİ YÖNLENDİRDİĞİM DERSANEDEN DEMİŞ. ŞİMDİ BEN ÇİÇEKLERİMİ NASIL ALIP GİDERİM ŞEYİME ARDIMA BAKA BAKA DEMİŞ. HASTANE YAKININDAKİ OKULDAN OTOGAR YAKININDA Kİ OKULA MÜDÜR YARDIMCISI OLUP MÜDÜRLÜĞE BAKACEKMİŞ. YİNE MÜDÜR OLAMADIM DİYE CANI SIKKINMIŞ YAZZIK.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla