visitor analyticsvisitor analytics

MOTOSİKLET YAYAYA ÇARPTI!

MOTOSİKLET YAYAYA ÇARPTI!
16 Haziran 2016 Perşembe 19:12

MOTOSİKLET YAYAYA ÇARPTI!

ISPARTA’DA meydana gelen kazada 1 kişi yaralandı.
Kaza İstanbul Yolu üzerinde eski Emniyet Müdürlüğü binasının önünde meydana geldi. İ. K. P. yönetimindeki motosiklet karşıdan karşıya geçmeye çalışan Refik Karaçeşme’ye çarptı. Kazada yaya yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından hsataneye kaldıralan Karaçeşme tedaviye alındı. 

Öte yandan motosiklet sürücüsü ise gözaltına alınırken, kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.





Happala çocukları

Objektif
17 Haziran 2016 Cuma 16:20

Isparta her yıl bu mevsimde yüksek sesli yarış motorları insanları rahatsız ediyorlar. Olabildiğince hızlı ve trafiğe rağmen hatalı sürüş yapan soytarılar, bu şekilde can yakıyorlar. Özellikler İstanbul cad. Mimarsinan c. Aksu C.ve Cumhuriyet C. sıkıntı yapıyorlar. Bu arada ışık ne olursa olsun yaya yola indiyse trafik durur bu bir kuraldır.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

motorsiklet düşmanlarına

bir motorsiklet sürücüsü
17 Haziran 2016 Cuma 02:28

olayı gören biri olarak yorum yazıyorum buraya sadece olayı okuyup atıp sallayan biri değilim. iki motorsiklet kırmızı ışıkda normal bi şekilde kalktıktan sonra sağını solunu kontrol etmeden karşıya geçmeye çalışan yaya kazaya sebebiyet verdi. Motorsiklet sürücüsünün hatası yok değil oda adamın durmayacağını fark ederek arkasından geçmeye çalıştı. panik yapan yaya geriye atladı ve motorsikletin önüne atlamış oldu. Bu kazayı yapan bi arabada olabilirdi.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Motorsiklet terörü

124. cad. motor yarışları
16 Haziran 2016 Perşembe 23:26

124. caddede her gün akşam 21.00 dan sonra motorsiklet yarışları düzenleniyor ve tamamı plakasız. Lütfen haberlerinize ekleyerek yetkililere duyuralım. Bugün bu vatandaşımıza olan yarın bize olabilir.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

denetimlerartmalı

hız motorları
16 Haziran 2016 Perşembe 23:24

bu sürat motorlarının sehir içi seyahatlerine izin verilmemeli.heran bi tehlike ,çarpılan küçük çocuk da olabilir ,ölümüne sebebiyet verilebilirdi.

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla