visitor analyticsvisitor analytics

MİTİNG ALANI DOLDU

MİTİNG ALANI DOLDU
15 Mayıs 2015 Cuma 14:35

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli Isparta'da.

Isparta mitinginde Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı hedef alan MHP lideri Bahçeli, ''Erdoğan, pusulayı şaşırmış, rotayı kaybetmiştir, anayasayı çiğnemeye devam ediyor'' dedi.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Isparta mitingini Hükümet Meydanı'nda gerçekleştirdi. Isparta'da 'Devletin başına devlet gelecek' sloganlarıyla karşılanan Bahçeli, yaklaşık 5 bin kişiye hitap etti. Bahçeli,Isparta'dan tüm İslam aleminin Miraç Kandili'ni kutlayıp geçen gün rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Ispartalı 9'uncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'e de 'geçmiş olsun' diyerek acil şifalar diledi.

''HIRSIZLIKTA SUÇÜSTÜ BASILMIŞTIR''

AK Parti'nin aldığı yetkiyi layıkıyla kullanamadığını belirten Bahçeli, yıllar içinde ümitleri soldurduğunu, heyecanları budadığını söyledi. Yıkım olduğu ve milli birliğin sakatlandığını kaydeden Bahçeli, “Milliitibarımızı sarsmıştır. Rezalet olmuş Türkiye'nin önünü perdelemiştir. Çözülmeolmuş varlığımızı sorgulamıştır. Kriz olmuş ekonomiyi dar boğaza sürüklemiştir.Müzakere olmuş PKK ile masaya oturmuştur. İhanet olmuş vatan ve bayrak düşmanlarıyla kucaklaşmıştır. Taşeron olmuş küresel cinayet şebekesine yol açmıştır. Haram olmuş hırsızlıkta suçüstü basılmıştır" şeklinde konuştu.

''KAÇAK, KARANLIK SARAY''

Erdoğan ve Davutoğlu'nun Türk ve Müslüman katilleriyle iştuttuğunu belirten Bahçeli, “Büyük Ortadoğu Projesi'ne yardım ve yataklıktan gurur duyan Erdoğan'dır. Sizler işsiz ve yoksul gezerken evlatlarına gemiler alan,soygundan servetler alan Erdoğan'dır. Sizler bir öğün aç diğer öğün tok haldeyken, Ankara'ya 1 milyar 370 milyon liraya kaçak, karanlık saray diken Erdoğan'dır. Sizler geleceğinizi borçlanırken devletin kasasını boşaltan,hazineyi yağmalayan soyguncuları koruyan yine Erdoğan'dır" dedi.

KUR'AN-I KERİM ELEŞTİRİSİ

Erdoğan'ın maneviyat üzerinden başkanlık propagandası yaptığını belirten MHP Genel Başkanı Bahçeli, şöyle konuştu:

“Batman'da, Diyarbakır'da, Siirt'te, Mardin ve dün de Van'da olduğu gibi eline Allah kelamını alarak AKP'ye 400 milletvekili istiyor. KürtçeKuran Erdoğan'ın dilindedir. Diyanet, başörtüsü Erdoğan'ın propagandamalzemesidir. Anayasa'yı çiğnemeye devam ediyor. Erdoğan, pusulayı şaşırmış rotayı kaybetmiştir. Kürtçe Kuran ne demektir? Bu nasıl bir edepsizliktir?Erdoğan bu günahlarının bedelini iki cihanda da nasıl ödeyecektir? Erdoğan'ın Kuran-ı Kerim göstereceği yer Müslüman Türk milletinin huzuru değildir.Milletimiz zaten Kuran'la yaşamaktadır. Asırlardır Kuran'la nefes almaktadır.Erdoğan Kuran'ı gitsin Müslüman düşmanlarına göstersin. Yapabiliyorsa İslam düşmanlarına kuranı öğretsin. Bunlar münafıklık alametidir. Bu olanlar yoldan çıkmanın görüntüsüdür."

''DİN BEZİRGANLIĞI''

Bu din bezirganlığını Ispartalı'nın hoş görmeyeceğini,Allah'ın ise hiç affetmeyeceğini belirten Devlet Bahçeli, “Erdoğan'a dokunmak ibadettir dediler peygamber ilan ettiler. Kendisini anasını babasını eşini çocuklarını kurban edecek kadar ileri gittiler. Haşa Allah'ın bütün vasıflarınıüstünde topladığını iddia ettiler. Sözüne peygamber sözü dediler. Seçildiğişehirleri mübarek ilan ettiler. Efendimizin AKP amblemli nüfus cüzdanını yaptırdılar. Bunların hepsi hafızalarda ve kayıtlardadır. Şimdi sorarım size.Dinimizi siyasallaştıran gafillere haddini bildirecek misiniz? Yeri gelip papaz cüppesi giyen yeri gelince imam kılığına bürünen ikiyüzlülere dersini verecekmisiniz?" diye konuştu.

''MHP HİÇBİR ŞEYDEN KORKMAZ''

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Güneydoğu programlarında muhalefete sataştığını söyleyen Bahçeli, “Erdoğan hiç çekinmeden edep tanımadan muhalefete sataşmayı sürdürmektedir. '3.5 yıl kaldılar bırakıp kaçtılar' diyecek kadar bayağılaşmış ve çirkinleşmiştir. Erdoğan'asesleniyorum. MHP asla kaçmaz. Hiçbirşeyden korkmaz. Sadece ve sadece egemenliğin sahibi aziz milletimize gider ve iradenin tecelli etmesini ve de yenilenmesini bekler. 2002'de yaptığımız budur" açıklamasında bulundu.

ERDOĞAN'A ŞEREF ELEŞTİRİSİ

Konuşmasında sık sık Erdoğan'ı hedef alan Bahçeli,eleştirilerini şöyle sürdürdü:

“Erdoğan'a millet nedir diye sorsak, '36 etnik yığın' der.Erdoğan'a demokrasi nedir diye sorsak, 'vasıta' der. Erdoğan'a milli irade nedir diye sorsak, AKP'ye oy verenleri gösterir. Erdoğan'a şeref nedir diye sorsak, 'ilk kez duyuyorum, nerede satılır, hangi villada bulunur' diye cevap verir. Erdoğan Cumhurbaşkanı olmasına rağmen bize yavru muhalefet demeyi sürdürmektedir. Bize yavru diyen, seni asıl kimler yavruladı, hangi küresel tezgah ve projeden doğdun, gel önce bunu aydınlığa kavuştur."

''KAÇINILMAZ HESAPLAŞMA İÇİN 24 GÜN KALDI''

13 yıllık bozgun ve buhranı kazıyıp atacaklarını belirten Bahçeli, “Engelleri yıka yıka iktidara yürüyoruz. Biz yürüyoruz, onlar korkuyor, telaşlanıyor, kabus görüyor, tir tir titriyor. Fakat korkunun ecelefaydası yok. Kaçınılmaz hesaplaşma için sadece 24 gün kaldı. Erdoğan, 24 gün daha gez, 24 gün daha ye, iç, dolaş. 24 gün daha devletin uçaklarıyla uç, sanal açılış törenlerinde kinini kus, milletin imkanlarını kullan. 24 gün daha sefanı sür, 24 gün daha saltanatına devam et. Van'da diyor ki, Cumhurbaşkanı'nın önünükimse kesemezmiş. Cumhurbaşkanı olan birisinin önünü elbette kimse kesmez,kesmeyi aklından geçirmez. Ne var ki, sen ahlaken ve vicdanen artık Cumhurbaşkanlığı'nı çoktan tartışmaya açtın. Bu nedenle 7 Haziran'da bizzat Türk milleti önüne çıkacaktır. Emaneti veren, almasını da çok iyi bilecektir" diye konuştu.


uzmanı

hesap
16 Mayıs 2015 Cumartesi 21:15

terbiyesiz bahçeli bi gitte önümüze bakalım

1 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

RECEP ÖZELİN GAZETESİ

VATANTAŞ
16 Mayıs 2015 Cumartesi 16:46

BOMBA 32 OLMUŞ RECEP ÖZELİN GAZETESİ YARIN MİLLET VEKİLİ OLAMAZSA SİZ DÖNERSİNİZ

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

lanet olsun yandaş medya

efe karahan
16 Mayıs 2015 Cumartesi 09:45

chp mitinginde 7 otobüs vardı dışarıdan mitinge insan getiren akp mitinginde ise 26 otobüs vardı dışarıdan gelen. peki kim dün yabancı plakalı 1 otobüs ve 1 minübüsten başka ayabancı araç gören varmı yok. olamaz çünkü ıspartaya dün mhp adı altında 2 araç girdi ve oradakiler parayla toplanan değil gerçek milliyetçilerdi. siz daha orda 5 bin kişi vardı yok paralı yok taşıma insan bunlar boş seçimlerde hile hurda olmasın bakalım akp iktidara gelebiliomu.

26 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boşşşş

Hasan Basri
16 Mayıs 2015 Cumartesi 06:52

ulen bu iş mitingle konvoyla olaydı Hasan balamanla yusuf ziyanın aday olduğu ilk dönem bi konvoy vardı ısparta yıkılmıştı ama seçimi akp e kazanmıştı. Gaza gelmeyin ipragaza gelin:)))

5 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAK HELE

SENGETLİ
16 Mayıs 2015 Cumartesi 01:19

Başbakan gelse 50 bin kişi yazarsınız. Gözünüzde Görmüyor ARtık 5 bin kişi ye hitap etti yazıyorsunuz SIKIYORSUNUZ YALANI AKP Yandaşı BOmba32

27 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

YIKILIYOR!

vatandas
16 Mayıs 2015 Cumartesi 01:01

GERCEKTEN MEYDAN YIKILIYOR! MHP BU MILLETI ORAYA PARA KARSILIGI TOPLAMIS OLAMAZ!

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

palavra

:))
16 Mayıs 2015 Cumartesi 01:00

burdurdan antalyadan buraya bu mitinge insan gelmesi taşınması imkansızdı palavra atma bide kendine mhp li diye yazmış saf.Isparta sonrası lider burdura geçti oradan Antalyaya...yani oradaki teşkilatlar ısparta dolu görünsün diye kendi mitinglerini riske mi attılar?cail adam bari takip edip yazaydın

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

5 BİN Mİ 15 BİN Mİ?

Volkan 25
15 Mayıs 2015 Cuma 22:24

Ya Allah aşkına Taraf olmayın Bomba 32 Ekibi şu alanda 5 bin mi var yoksa en az 15 bin mi?

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyaset

Esnaf
15 Mayıs 2015 Cuma 21:26

esnaf nederse odur görün kahvede sanayıde koşe başı al habarı

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

hüseyin
15 Mayıs 2015 Cuma 21:20

Bir AKP üyesi ve hep AKP ye oy vermiş birisi olarak bu seçimde oyumda desteğimde MHP.

42 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok ya

şahoğlu
15 Mayıs 2015 Cuma 21:17

sokrates anlaşıldı sen kardeşlerdesin,kendi mitinginizi tasvir etmişsin farkında olmadan,bu,ıspartalı ülküdaşların mitingiydı,ve onlar birbirine 'ülküdaş' derler.Ben dediğin illere ait plaka göremedim.Zaten mhp lilerde har vurup harman savuracak kadar helal kazanılmamış para yok!

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP li

hedef turan
15 Mayıs 2015 Cuma 20:41

çevre illerden ve özellikle burdurdan gelen kardeşlerime teşekkür ediyorum. akp ye ezilmedik

5 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

lamı cimi yok

lamı cimi yok
15 Mayıs 2015 Cuma 20:30

lamı cimi yok acık ve net MHP gümbür gümbür geliyor. Zalimlerin tahtlarını yıkmaya geliyor.

32 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

evt

vatandaş
15 Mayıs 2015 Cuma 19:23

üçüde 1 er alır birisinide çok çalışan parti alır bu kesin sonuç

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

noktalı yorumcu

Sidreli
15 Mayıs 2015 Cuma 18:48

Sen ispatlayabildin mi rüştünü peki? İnsanların giydiği pantolonuna eteğine kadar karıştınız. Şimdi hangi mitinglere katılınıp katılınamayacağına kadar uzanmak mı istiyorsunuz? Artık kıyı göründü noktalı bademler.

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gençlerden Korkmayın

ersoy
15 Mayıs 2015 Cuma 18:23

Gençler idealist olur, haram lokma yemez, dalga dalavere bilmez, ülkesi milleti için canını seve seve verir. Gençler geleceğimizdir, rüştünü ispat etmişlerdir, kokunun ecele faydası olmazmış. Cumhurbaşkanımız ne güzel söyledi, Hırsızlık babadan oğula geçer. Gençlerden korkmayalım..

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

koptuk geliyoruz

şahoğlu
15 Mayıs 2015 Cuma 17:54

Meydanda ne ortaokul öğrencileri ne de zorla getirilen orman işçileri vardı,hatta keçiborludan getirilen öğrenciler de yoktu,samimi ve coşkulu bir kalabalık vardı,hepsinin ıspartalı olduğu da mitingden sonra mahallelere yönelişten belliydi,devlet imkanlarıyla kalabalık toplanmamış,Allah razı olsun yetim hakkı yemeyen mhp lilerden,müthişti ,Devleti özlemiş Isparta.

36 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
15 Mayıs 2015 Cuma 17:37

Şöyle bakıyorum da rüştünü henüz ispatlamış gençlerle dolu ortalık. Neyin ne olduğunu henüz bilmeyen, özenti içinde olanlar.. yazık ...

6 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

hani benim recebim

dursun
15 Mayıs 2015 Cuma 17:28

recep özel meclise bu dönem gidemeyecek ya isa dinçtürk ya büyükelçi.

61 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalabalıktı hem de çok

dursun
15 Mayıs 2015 Cuma 17:27

akp konya burdur ve antalyadan oluk oluk adam getirdi. ben ce en başarılı miting mhp nin oldu. ak partinin mitinginden daha kalabalık ve coşkuluydu.

53 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla