visitor analyticsvisitor analytics

MİNİK BARIŞ’IN YAŞAM SAVAŞI

Minik Barış’ın yaşam savaşı
31 Ocak 2015 Cumartesi 22:01

Minik Barış’ın yaşam savaşı

Şimdi ekranlara minik Barış’ın yaşam mücadelesini getiriyoruz ekranlara. Özel Şifa Hastanesinde 26 haftalıkken 900 gram doğan minik barış, birçok hastalıkları da beraberinde atlattı. Yeni doğan ünitesinde gördüğü 3 aylık tedavinin ardından şimdi 3 kilo 200 gram oldu.


Çok nadir mi?

Hatice Bayrak
02 Şubat 2015 Pazartesi 22:17

Yapmayın arkadaşlar, bu Türkiye'de ilkmiş gibi haber yapmışsınız. Ekibin ellerine sağlık. Bu iş tabiki ekip iş ve yenidoğan yoğun bakımlarında ekibin başında Yenidoğan uzmanı olmadı. Röportaj veren doktor bey yenidoğan uzmanı mı onu anlayamadım?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılı

isimsiz
02 Şubat 2015 Pazartesi 15:50

ben bu haberi cok başarılı buldum. özellikle doktor beyi ayrıca tebrik ederim. ordaki sağlık calışanlarında emegi cok fazladır. böyle hastanelere ihtiyaç var. sağlıkla büyüsün

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İLGİNÇ

Levent Bilir
02 Şubat 2015 Pazartesi 15:46

Bence bu tarz haberler ile basının meşgul edilmesi bana saçma geliyor bir çok merkezde artık ELBW (1000 gram altında doğan bebekler yaşatılmakta ve taburcu edilmektedir önemli olan bu bebeklerin işitme görme

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOMEDİ

AYŞE BÜYÜKSURUÇ
02 Şubat 2015 Pazartesi 14:40

artık Türkiye şartlarında 26 haftalık doğup ve 900 gram doğan bebeğin yaşama olasılığı yüzde 90. Bu bomba bir haber değil. Kaldıki o hastanenin yenidoğan uzmanı yok. Bu bebeklerin orada takibi doğru değil. Sadece hasta yaşatmak değil sekelsiz ve sağlıklı bebek yaşatmak marifet.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla