visitor analyticsvisitor analytics

MİNİBÜS İLE OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

MİNİBÜS İLE OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI
24 Ocak 2015 Cumartesi 22:57

Isparta-Antalya Karayolunda meydana gelen trafik kazasında 1'i ağır 5 kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre saat 23:00 sıralarında Isparta -Antalya karayolunun 30 kilometresi Eğirdir yol ayrımında Arif Çetin’in kullandığı 32 HR 562 plakalı panelvanla Aykut Akkoç’un kullandığı 32 PC 226 plakalı otomobil çarpıştı. Kazada otomobil sürücüsü Aykut Akkoç ağır yaralanırken, Arif Çetin ile pan elvandaki Havva Çetin, Huriye İrem Çetin ve Nazlı Parmaksız isimli yolcular yaralandı. Yaralılardan 4’ü ambulanslarla Isparta’da çeşitli hastanelerde bir yaralı da Bucak İlçe Hastanesin’de tedav ialtına alındı 







DUA İSTİYORUZ ALLAH RIZASI İÇİN!!

Nazlı Parmaksız
27 Ocak 2015 Salı 14:16

Allah rızası için dua ediniz,Allah rızası için.Yoğun bakımdaki ağır yaralı Aykut Akkuş hayati tehlikesi devam ediyor,beyin kanaması durmuyor hala komada. Peygamber Efendimiz(sav) yüzü suyu hürmetine Allah rızası için bir Fatiha yollayınız şifa için. Kimin duası kime geçer bilinmez. Allah rızası için. Allah şimdiden hepinizden razı olsun.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUBLE YOL ISTEMIYORMUSUNUZ !!!

ISPARTA
25 Ocak 2015 Pazar 22:14

DUBLEYOL ISTEYEN VATANDASLARIN YORUMUNU BEGENMIYEN OKURLAR, ALLAH KORUSUN LAKIN KENDINIZE O YOLLARDA BIR SEY GELECEGINI BILSEYDINIZ GENEMI AYNI DAVRANIRDINIZ ACABA? GÖZÜ GÖRMIYEN BIR SAHIS BASTONUNU DÜSÜRMÜS, ELDIVANLI ELIYLE YERDEN SERT DONMUS BIR CISMI ALMIS; GÖRENLER ELINDE YILAN TUTTUGUNU SÖYLEMISLER AMA INANMAMIS, NITEKIM GÜNES ORTALIGI ISITINCA ELINDEKI YILAN HAREKETLENMIS VE O SAHSI SOKUP ÖLDÜRMÜS! PARTICILIK YAPARKEN NE YAPTIGINIZADA DIKKAT ETMELISINIZ DEGILMI!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

yolcu
25 Ocak 2015 Pazar 13:53

ısparta lı artık ceza falan çekmeyecek, ısparta yı unutan aklı sıra ceza kesenleri sandıkta istemeye istemeye duble yollar hatırına, bu yolları kullanan ıspartalı hemşehriler hatırına gerekli cezayı vereceğiz, verelim ki gelmeyen ve gelmeyecek yatırımlara verilen sözlere bizlerde oylarımızla ortak olmayalım.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP

ıspartaya verilmiş bir ceza bu!!!
25 Ocak 2015 Pazar 08:50

Ispartanın cezası daha bitmedi!!! Isparta demokrasinin kalesi onun için akp ceza yazdı bizlerde cezamızı cekiyoruz duble yolumuz bile yapılmıyor ceza nerdenmi kesildi BALAMAN gibi bir adamı halkımıza gardiyan gibi yollayan akp hükümeti ikinci secimde kazanmadığı ve son yerel secimde ıspartanın iki vekililin ayarlayıp aday gösterdiği UZAKTAŞI secmediği için kırmızı kart yedik!!!

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla