visitor analyticsvisitor analytics

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ

Milli EĞİTİM MÜDÜRLERİ DEĞİŞTİ
18 Nisan 2014 Cuma 11:43

Isparta'nın ilçelerin'den Eğirdir ve Yalvaç'ın Milli Eğitim Müdürleri değişti İşte o Müdürler

İŞTE O MÜDÜRLER 

YALVAÇ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ AHMET  KILIÇ

Yalvaç Milli Eğitim Müdürlüğü'ne daha önce de bu görevi yürüten Ahmet Kılınç yeniden atandı.  Milli Eğitim Yasası'nda yapılan değişikliğin ardından gerçekleşmesi beklenen atamanın bugün yapıldığı ve beklendiği gibi Şube Müdürü Ahmet Kılınç'ın atamasının yapıldığı öğrenildi.

Yalvaç'ın eğitiminin yeniden Yalvaçlı bir idareciye emanet edilmesi memnuniyet yarattı. Bu görevle ilgili birikime sahip olması nedeniyle de isabetli bir atama yapıldığı yorumları yapılan yeni Milli Eğitim Müdürümüz Ahmet Kılınç'ı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Eski Müdür Mustafa Ergül'ün de kadrosunun bulunduğu Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü'ndeki eğitim uzmanı kadrosuna döndüğü öğrenildi.

İŞTE YENİ EĞİRDİR MİLLİ EĞİTİM  MÜDÜRÜ

 

Eğirdir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Murat Aydın atandı. Eski İlçe Milli Eğitim Müdürü Yılmaz Boztoprak ise İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nde Eğitim Uzmanı olarak görev yapacak.

Daha önce Eğirdir'de birçok okulda yöneticilik yapan ve son olarak da Eğirdir Sağlık Meslek Lisesi Müdürlüğü görevinde bulunan Murat Aydın Bakanlık ataması ile Eğirdir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine getirildi.İlçe Milli Eğitim Müdürü Yılmaz Boztoprak ise

Isparta Milli Eğitim Müdürlüğünde Eğitim uzmanı olarak görev yapacağı edindiğimiz bilgiler arasında.

BOMBA 32 / Kemal Erben

 

doğrucu
22 Nisan 2014 Salı 06:08

yorum yaparken yalakalığı ve bir yerler kapabilme tavırlarını bırakabilsek keşke...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sami
18 Nisan 2014 Cuma 21:05

Ahmet hoca olmassa yanlış olurdu.Milli eğitimde yıllardır tek başına çalıştı.çözemediği bir mesele görmedim.Yalvaçın kısır tartışmalarına kurban etmesseler yalvaçta radikal çözümleri eğitimde görürüz.sana şimdiden kolay gelsin ahmet hocam.yalvaç zor yer sen bunu bizden iyi bilirsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan hüseyin
18 Nisan 2014 Cuma 19:29

AHMET BEY BAŞARILI BİR YÖNETİCİ.UMARIM BU DEFA FIRSAT VERİLİR DE YALVAÇTAKİ DEĞİŞİMİ HEP BERABER İZLERİZ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALVAÇLI
18 Nisan 2014 Cuma 19:09

SENDİKACILAR BİRAZ EĞİTİME ÖNEM VERİN AKLINIZ FİKRİNİZ AHMET TE MEHMET TE SİYASİLERE BIRAKIN BU İŞLERİ BU AHMET EĞİTİMİ YERİNDE SAYDIRIR BİZ ONADA RAZZIYIZ?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali bilici
18 Nisan 2014 Cuma 17:53

murat aydın çalışkan, dürüst ve mütevazidir . hastanenin kreşini ne hale getirdi. eğirdirde okullar basamak atlayacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan korkmaz
18 Nisan 2014 Cuma 14:50

Ahmet kılınç tan milli eğitim müdürü olursa bizim deli halil de vali olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deniz KILINÇ
18 Nisan 2014 Cuma 13:26

Murat bey dürüstlüğü ,çalışkanlığı,örnek karakteriyle bu makamlara layık biriydi. Eğirdirimiz için eğitim ve öğretim için hayırlı olsun... Başarılar diliyorum

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbrahim
18 Nisan 2014 Cuma 10:29

Hayırlı Olsun. Başarılar Temenni Ederim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman SARIDOĞAN
18 Nisan 2014 Cuma 07:48

İlçemize ve sayın hocamıza Hayırlı uğurlu olması dileğiyle. Murat hocam çalışkanlığıyla o makamında hakkını verecektir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla