visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLLERİ İL GENEL MECLİSİNE KATILDILAR

MİLLETVEKİLLERİ İL GENEL MECLİSİNE KATILDILAR
09 Ocak 2015 Cuma 18:15

AK PARTİ Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel, İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat ile Özel İdare Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nu ziyaret etti.

Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel ilk olarak İl Genel Meclisi'ni ziyaret etti. Meclis üyeleri ile oturumları izleyen Milletvekilleri birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Milletvekilleri daha sonra İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolatve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nu ziyaret etti. İl Genel Meclis üyeleri ile birlikte fotoğraflar çekilen Milletvekilleri daha sonra ayrıldılar

VEDA FOTOĞRAFI YAYINLANMIŞ

GÜLE GÜLE
11 Ocak 2015 Pazar 10:39

2002 SEÇİMLERİN DE THE RECEP, ISPARTANIN 4 TANE AKP VEKİLİNDEN 2.Sİ İDİ. DAHA SONRA ISPARTADAN ÜÇ VEKİLE DÜŞMESİ VE RECEBİN ATDAN DÜŞMESİNE TANIK OLDUK. ŞİMDİ İKİ TANE ZAR ZOR KALDILAR.YAKINDA YOK OLACAKLAR. BELEDİYE DE BİLE BALAMAN FACİSASI YAŞATTILAR SONRA İSTEMEYE İSTEMEYE DEĞİL SEVE SEVE MHP YE OY VERDİK. DAHA ÖNCE MHP YE HİÇ OY VERMEMİŞTİM, İYİKİ ŞİMDİ VERMİŞİM. ZAMANLAMA MANİDAR DİYE DURUN. KAHROLUN.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hangisi

hangisi
11 Ocak 2015 Pazar 10:26

HADİ BENİM RECEBİM TÜRKÜSÜ ESKİDİ. ANTALYA DEREBOĞAZI GEÇİDİ 60 SENEDİR YAPILACAKMIŞ MIŞLAR İLE DEĞİL DEREBOĞAZI İÇİN KURULAN DERNEĞİN ÇABALARI İLE BU HALE GELDİ. BU İKİ VEKİLİN LAFLA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜTMRSİ KANIMA DOKUNUYOR. GÖLGE ETMESİNLER. BİR DAMLA BAL BİR SÜRÜ SİNEK TOPLAR AMA BİR VARİL ZİFT E HİÇ SİNEK GELMİYOR. ANLAYAN ANLADI. ISPARTALI NEJAT UYGUR :)

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla