visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:53

MİLLETVEKİLİ YÜCE’DEN FLAŞ AÇIKLAMALAR

MİLLETVEKİLİ YÜCE’DEN FLAŞ AÇIKLAMALAR
14 Temmuz 2017 Cuma 22:36

MİLLETVEKİLİ YÜCE’DEN FLAŞ AÇIKLAMALAR

Hain darbe girişiminin yıldönümü nedeniyle AK Parti Isparta Milletvekili Sait Yüce Kanal 32 Haber’e önemli açıklamalarda bulundu. 15 Temmuz’un unutulmayacağını ve unutturulmayacağını dile getiren Milletvekili Yüce, ana muhalefet partisi CHP’ye de yüklendi.

 

Nur talebesi
16 Temmuz 2017 Pazar 22:48

Biz Isparta için millet vekili istiyoruz Said Nursi için değil Said Nursi zamanında Abdülhamit e etmediği kalmayan bir kişi bunlar hep bozuk zihniyetler milletimizi kandırıyorlar lütfen artık Alp şu mantıksız isimlere destek vermesin bunlar bi oyuda yok sadece çok gürültü yapıyorlar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kerim F.
15 Temmuz 2017 Cumartesi 19:48

A ve B beraber yedi içtiler doymadılar sonra sofradakileri bölüşemediler sonra suçlu C oldu bilin bakalım a, b, c yi

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimdir bu?

Barış
15 Temmuz 2017 Cumartesi 13:44

Isparta yı çam ile çıra ile dolaşıp kim varsa ve bu adam kimdir diye sorsanız; kaç kişi tanır acaba?Tanıyanlara da sorsanız bu adamın Isparta ya yaptığı nedir diye...El cevap:Laftan başka bir şeyini duymadık derler her halde.

52 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHİR HASTANESİ BERBAT
15 Temmuz 2017 Cumartesi 11:18

Sayın vekiller.hastaneden takır takır adam çıkarılıyor.daha yeni güvenlikçi çıkardılar.hastanede çalışanlar merak ediyor.neden bu işçi çıkarmaların önüne geçilmiyor.siz millet vekilleri olarak iktidar partisi olarak neden birşeyler yapmıyorsunuz.bu işten çıkarılanlara bir kılıf uyduruluyor.işten çıkarılıyor.bu yapılan zulume ortak olanlar utansın.yakında seçim var.bütün esnaflar madur oldu.bizde ona göre oyumuzu kullanacagız.

317 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

F Karademirci
15 Temmuz 2017 Cumartesi 10:04

lütfen bir daha ithal milletvekili seçmeyelim Isparta'nın bağrından çıkan ve buranın derdini bilen milletvekili istiyoruz

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIZ FETÖYLE DOSTKEN ; ONLAR SIZE MUHALEFET ETMIYORMUYDU!

GECINIZ BUNLARI!
14 Temmuz 2017 Cuma 23:49

KIMSE O PARTIYE BU PARTIYE YÜKLENIP ÜLKEYI GERMESINE GEREK YOK; HERKES KENDISI ICIN BU FETÖNÜN KANSER HÜCRESI OLARAK HER YANIMIZI SARARKEN BIZLER NE YAPTIK NIYE TESHISDE VE TEDAVIDE GEC KALDIK DIYE KENDINI HESABA CEKMELI SAYIN VEKIL. ZIRA BÜTÜN PARTILER SONUCTA MILLETI TEMSIL EDIYOR; PARTILERIN BIRBIRIYLE KAVGA ETMESI MILLETI GERIP BÖLÜYOR ; BUNDANDA TEK KARLI CIKAN TÜRKIYE DÜSMANLARI VE FETÖ !!!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla