visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 05:32

MİLLETVEKİLİ ÖZEL ZİYARET TURLARINDA

MİLLETVEKİLİ ÖZEL ZİYARET TURLARINDA
20 Nisan 2014 Pazar 01:20

AK Parti Milletvekili Recep Özel, hafta sonu geldiği Isparta'da ziyaretlerde geçirdi.

AK Parti Milletvekili Recep Özel ilk olarak Atabey Belediye Başkanı Tevfik Atasoy'u ziyaret etti. Göleti gezen Milletvekili Özel, Başkan Tevfik Atasoy'dan bilgi aldı. Özel daha sonra Avukat Mesut Akar'ı ziyaret ederek başsağlığı diledi. Özel son olarak Doğtaş'ın açılışına katıldı. 

halil yaman
24 Nisan 2014 Perşembe 14:00

sayın vekilim başbakanın dedigi parelel yapıyla ne zaman mücadeleniz ısparta için biz bunun için oy verdik vekilim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

barbaros32
21 Nisan 2014 Pazartesi 00:48

sayın recel özel akp yeyi kazanan tüm belediylerin hepsinden hızlı tren duble yollar ve en öenmlisi bu belediyelere denizi getirerek gemi taşımacılığını arttıracakmış kazanamayan başta ısparta ve diğer bölgelerimiz adına acı bir kayıp hala daha birşey yapacam diye çalışıyor bu ısparta sizden çok çekti hala çekiyor ısmarlama vekiliniz menduh beyide alın gidin artık sayın menduh oğuz gitsin memleketi nevşehirden adaylığını koysun böyle devletin yetkileri ile kendini sevdirip sonra aday olması sanırım ıspartalıda chp önerden artık kime oy vereceğini anlamıştır ayrıca öner vekil seçildi süper emekliliği cebine koydu gitti bu adamların yerine memlektimizde ne okumuş adı sanı duyulmamış maddi yetersizlikten birşey yapamayan adamların seçsek ya bu zatlar zaten üsküdarı geçmiş zaten meclistede bir işe yaramıyor bari bir garip yükselsin kurtulsun biraz hizmeti olsun dimi

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dobra
20 Nisan 2014 Pazar 12:35

Artık gezmende ziyaretinde faydasız. Karşında eski vali Memduh Oğuz var. Bilgiçle birlikte pabuçlarınız dama.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla