visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ ÖZEL LYON'DA

MİLLETVEKİLİ ÖZEL LYON'DA
25 Nisan 2015 Cumartesi 11:55

AK Parti Isparta Milletvekili ve 25. Dönem milletvekili adayı Recep Özel, Genel Merkez çalışmaları kapsamında Fransa’nın Lyon kentine gitti.

Lyon’daki Türk seçmenleri ziyaret edecek olan Özel, aynı zamanda seçim çalışması gerçekleştirecek. Yurt dışındaki Türk seçmenler için oy kullanma işlemi 8 Mayıs’ta başlıyor.

Fransızlar

Ak Ispartalı
25 Nisan 2015 Cumartesi 23:37

Fransızlar nasıl adamlar yahu. Ermenileri türkler kesdi diyorlarmış. Kafyı yemişler. Fransada türkler onların arasında nasıl yaşıyorlar. Gelsinler buraya. Her yer duble yol oldu.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gurbetcilerin sorunlari ...

Gurbetci T C
25 Nisan 2015 Cumartesi 20:08

Sayin milletvekilimiz oncelikle FRANSAYA hosgeldiniz.Kendisiyle bir saat once OYONNAX sehrinde duzenlenen Turk toplumu kermesinde bulunduk. Sayin vekilimize pasaport harclari ve bedelli askerlik bedelinin pahali oldugunu sordum bize verdigi cevap insallah sayin basbakanimiz Almanyanin Dortmund sehrinde gurbetcilerle bulusmasinda mujdeleri verecegini aktardi ..

0 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

asd

yorumlar siliniyor
25 Nisan 2015 Cumartesi 17:25

yorum yapıyoruz siliyosunuz ne biçim iş bu kardeşim takip ediyorum paylaşılmıyor .

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah allah

saygın
25 Nisan 2015 Cumartesi 16:33

Ya arkadaş bunlar cevhermişte haberimiz olmamış şunlara bak ya adamlar yurt dışında ülkeyi temsil falan ediyorlar.Tabi hakları Ispartayı hizmete duyurdular ****ara akıl vermeye gidiyorlar.Kıymetini bilmek lazım canım.Büyük adam bunlar ya

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah allah

saygın
25 Nisan 2015 Cumartesi 16:33

Ya arkadaş bunlar cevhermişte haberimiz olmamış şunlara bak ya adamlar yurt dışında ülkeyi temsil falan ediyorlar.Tabi hakları Ispartayı hizmete duyurdular ****ara akıl vermeye gidiyorlar.Kıymetini bilmek lazım canım.Büyük adam bunlar ya

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE ALAKA

RECEP
25 Nisan 2015 Cumartesi 13:50

Ya adam sen kendi memleketinde bi gez dolaş insanları bi ikna et bu nasıl iş ya da kendi koltuğun garanti deil

32 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müslüman Türkün gücü

Ak Ispartalı
25 Nisan 2015 Cumartesi 12:40

Selvi boylum Recep Özel. Fransızlara müslüman türkün gücünü göster. Ak parti Fransayı da alacak sayenizde.

6 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla