visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ ÖZEL DEVLET HASTANESİ'Nİ ZİYARET ETTİ

MİLLETVEKİLİ ÖZEL DEVLET HASTANESİ'Nİ ZİYARET ETTİ
02 Şubat 2015 Pazartesi 16:49

MİLLETVEKİLİ ÖZEL DEVLET HASTANESİ'Nİ ZİYARET ETTİ

AK Parti Milletvekili Recep Özel ve İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, Kamu Hastaneler Birliği'ne bağlı Devlet Hastanesi yöneticiliğine yeni atanan Uzm. Dr. Hüyesin Yavuz'u ziyaret ederek yeni görevinde başarılar dilediler.



AK Parti Milletvekili Recep Özel ve İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat Devlet Hastanesi'ni ziyaret ederek yeni yöneticiliğe atanan Uzm. Dr.Hüseyin Yavuz ve hastane yönetim kadrosu ile bir araya geldi. Ziyarette konuşan Milletvekili Özel, sağlıkta Türkiye'de çok önemli çalışmalar yapıldığına dikkat çekerek, Isparta lider konumdadır dedi. Milletvekili Özel, hastane yöneticiliğinin çok zor bir görev olduğuna değinerek, "Sizleri güvenimiz ve beklentimiz ile başarılı olacağınız yönündeki inancımız tamdır" dedi.

Hastane yöneticisi Hüseyin Yavuz ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek hastane hakkında bilgiler verdi 





akrabalık

akrabam
03 Şubat 2015 Salı 13:27

Dr Hüseyin Bey, Ali Bolat beyin yakın akrabasıdır diyorlar. Acaba atanmasında bunun etkisi olmuş mudur dersiniz!!!!???

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hemşehrim

gelendost
03 Şubat 2015 Salı 09:19

Allah başarılarını dam etsin.Allah yar ve yardımcısı olsun..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

personel
02 Şubat 2015 Pazartesi 22:52

Hayırlı osun.Allah yolunu açık etsin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sn Ali Bolat

vatandas
02 Şubat 2015 Pazartesi 18:17

Sn Recep Özel vekilim, Sn Ali Bolat baskanim ve Sn Huseyin Yavuz yoneticim.Basarilariniz daim olmasini dilerim.Sizin bu sehre hizmetleriniz herkese ornek olur insallah.

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

basarinizin devamini dilerim

doktor
02 Şubat 2015 Pazartesi 18:13

Ispartamızın en buyuk saglik kurulusunda Ispartali ve yillarca Isparta devlet hastanesinde basariyla gorev yapan Sn Dr Huseyin Yavuz basarilariniz daim olmasini dilerim.Sn vekilim Recep Ozel'e de basarilarinin daim olmasini ve daha uzunca sure Ispartamiza milletvekili olarak hizmet etmesini dilerim.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla