visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 09:45

MİLLETVEKİLİ ÖZEL'DEN TEŞEKKÜR MESAJI

MİLLETVEKİLİ ÖZEL'DEN TEŞEKKÜR MESAJI
08 Haziran 2015 Pazartesi 15:43

AK Parti'den üçüncü kez Milletvekili seçilen Recep Özel, 7 Haziran seçimlerinin ardından teşekkür mesajı yayınladı.

Milletvekili Özel; Değerli Ispartalı hemşehrilerim takdirinize saygı duyuyorum. Bizlere destek veren ve uyaran siz değerli seçmenlerimize desteğinizden ve uyarınızdan dolayı teşekkür ederim. Seçimin ülkemize ve demokrasimize hayırlı olmasını temenni ederim. Selam ve dua ile"diye konuştu

2002 RUHU-2

MÜBAREK İNSAN
09 Haziran 2015 Salı 10:00

Yalakalar gelmeye başladı. Millete zulüm edilmeye başlandı. Çoğundan haberiniz yok ama özellikle sendikalarda karşısındakileri küçük görmeler,hakarete varan sözler başladı. 2003'lü yıllarda sendikaya hakaret edenler sonraları sendikaya hakim oldu. Onurlu insanları küstürüp yerlerine onlar geçti. Müsait vaktinde güvendiklerin insanlarla konuşursan gerçekleri görürsünüz. bu millet neden kaçıyor anlarsınız. Lütfen tedbir alın. İnanın sonumuz ANAP gibi olacak. Allah yardımcınız olsun.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

2002 RUHUNA DÖNELİM

MÜBAREK İNSAN
09 Haziran 2015 Salı 09:52

Sayın vekilim;öncelikle hayırlı olsun. İnşallah Isparta'ya hayırlı işler yaparsınız. Bu seçimde halk sizi uyardı kendinize gelin dedi. Etrafa bir bakın. Şımarımlık, ukalalık,kibirlilik hat safhada. Önceleri Ak Partiyi sövenler,Cumhurbaşkanına hakaret edenler partide yer alıyor. Siz çok iyi biliyorsunuz bu parti kurulurken gece gündüz çalışan,teşkilat kurulurken cebinden para harcayanlar. Teşkilat binasını kendileri boyayanlar nerede. Allah rızası için çalışanların çoğu gitti.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla