visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ ÖZEL'DEN KÖPRÜ SÖZÜ

MİLLETVEKİLİ ÖZEL'DEN KÖPRÜ SÖZÜ
17 Mayıs 2015 Pazar 01:41

MİLLETVEKİLİ ÖZEL'DEN KÖPRÜ SÖZÜ

Aksu İlçesi'ni ziyaret eden AK Parti Milletvekili RecepÖzel, köylerde atıl vaziyette bulunan 2 köprü için tadilat sözü verdi.

Aksu ilçesinde yapılacak olan çalışmalar ile ilgilimuhtarlarla birlikte köyleri gezen Milletvekili Özel, halkın köprü sorunu içinsöz verdi. 







davutoğluna göre o köprünün altından çok sular geçti :)

akp seksen sene önce yapmıştı?
19 Mayıs 2015 Salı 11:32

Davutoğlu derki (Menderes asıldığında MHP neredeydi?). Menderesin asıldığında MHP varmıydı? Şakacıktan Başbakan Davutoğlu sanki '^Nisan da Başbakan koltuğunda unutulan küçük çocuk mu?

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartanın sadece kuzey ilçleri yok

barbaros32
18 Mayıs 2015 Pazartesi 17:16

ısparatanın Aksu-Sütçüler bölgesinin köylerini bir gezseniz doğallığına hayran unutulmuşluğunu da şaşıracaksınız hani herhere hizmet gitti ya buda ıspartayı nekadar ihmal edildiğinin bir göstergesi bu gezilen köyde sanırım ısparta Aksu karacahisar köyü olması gerek yani AYSU suyunun çıktığı köy

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İYİCE BAKIN BİR DAHA ZOR GÖRÜRSÜNÜZ

YERSEN
17 Mayıs 2015 Pazar 21:59

HER ZAMAN Kİ GÖZ BOYAMA POLİTİKASI 15 BIN TL MAAŞ VATANDAŞIN VEKİLİNE VATANDAŞA 750 TL.HER ŞEY YASAK PARASI GÜÇÜ OLMAYANA, PARASI GÜÇÜ OLAN VEKİL OĞLU POLİS KARAKOLUNU İŞTİMAYA ALIR.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORASI NERESI!

vatandas
17 Mayıs 2015 Pazar 02:21

SAYIN VEKIL ACABA BASKA GELISMEMIS 3. DÜNYA ÜLKESI BIR KÖYEMI GITTINIZ YANLISLIKLA ! BU KÖPRÜ NEREDE 2 DÖNEMDIR VEKILLIGINI YAPTIGINIZ ISPARTADA OLAMAZ DEGILMI! SIZ BÖYLE BIR DURUM OLSA COKTAN HALLETMISTINIZ HALNBUKI!

65 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla