visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ HASTANEYİ ZİYARET ETTİ

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ HASTANEYİ ZİYARET ETTİ
23 Nisan 2015 Perşembe 18:13

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve AK Parti İl yönetim kurulu üyeleri, Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ni ziyaret etti.

7 Haziran seçimleri öncesinde Aday Tanıtımı ile start veren AK Parti'de ziyaretler sürüyor. AK Parti Milletvekili ve 1. sıra Adayı Süreyya Sadi Bilgiç ve Kadın Kolları üyeleri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı gününde Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ni ziyaret etti. 

Çocukların bayramı olan 23 Nisan'da hastanede tedavi olan çocukları ziyaret eden Milletvekili Bilgiç geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Hastane yönetimini de ziyaret eden Bilgiç uzun süre sohbet etti. 

çanakkale

akif
24 Nisan 2015 Cuma 18:42

Çanakkale Geçilmez Şeytanlar birleşerek dört bir koldan sardılar Türk'ü tanımadılar, kolay lokma sandılar. Göz koymuşlar alçaklar meğerse yurdumuza Kürt 'ü Çerkez 'i Laz 'ı koştuk omuz omuza. Girdiler boğazlara, kendilerinden emin Düşünmedi küstahlar, bu millet etmiş yemin. Boğazlar ki Vatanın vazgeçmez tapusudur Asla Geçilemeyen güvenlik kapısıdır. Etten duvar Mehmetçik tek vücut ve tek yürek Düşmana karşı durdu; " Allah Allahdiyerek..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tşkr

ahit
24 Nisan 2015 Cuma 18:33

Siz güzel işler yapacaksınız, Biz iyi ki varsınız Allah razı olsun diye dua edeceğiz inş. .. Sizin hakkıyla görevinizi yapacağınızı düşündüğüm için, çok mutluyum. Allah yolunuzu açık etsin.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

Anne
24 Nisan 2015 Cuma 18:01

Bir anne olarak Çocuğumun mutluluğunu görünce çok duygulandım. Çok teşekkür ederim vekilime, Allah yolunu açık etsin.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik

Ayşen balçık
24 Nisan 2015 Cuma 17:59

Yatan çocukların mutluluğunu görmek lazımdı. Onun için tebrik ediyorum.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlam

Ali can
24 Nisan 2015 Cuma 17:57

23 Nisan'ın anlamına uygun bir ziyaret olmuş, katılanları tebrik ederim.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

Murat şengöz
24 Nisan 2015 Cuma 17:55

Helal olsun vekilime, oyum AK Partiye

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

durum feci

durum feci
24 Nisan 2015 Cuma 10:13

siz ziyarete gittiğiniz o hastanede insanlara nasıl kötü davranıldığını biliyor musunuz acaba? bu devirde sayın cumhurbaşkanımızın emirleri ve tarzı ortadayken böylesine kötü muamele eden sağlık çalışanları hala nasıl orada kalabiliyorlar hayret? bence sayın cumhurbaşkanımız duymasın vallahi.

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziyaretçiler

Teşkilat
24 Nisan 2015 Cuma 09:15

Tarkan kardeş, yayınladığın fotoğraftaki bayanların 2-3 tanesi hariç geri kalanların tamamı, vekile durmadan kızıyor, hatta daha da ileri gidip beddua ediyordu, ne değişti de bugün poz veriyorlar? Varsa bir problemin, çıkarsın söylersin, yoksa da adamın arkasından konuşup, beddua etmezsin. Gerçi, onlar da haklı, ekmek davası, alıştılar, çalışmadan, oturdukları yerden yemeye.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

günaydın

günaydın
24 Nisan 2015 Cuma 08:57

insanların üst üste yataklarda tuvaletleri pislik içinde vatandaşa it muamelesi yapan personel bu güzel manzarayımı merak ettiler acaba show yapacaklarına düzgün işleyen bir sistem kursunlar tabi yandaşlarını işe soktukları için kimse kimseye bişey diyemiyor

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

..
24 Nisan 2015 Cuma 06:39

Topal sonunda haataneyede el altından sıyasetı bulastırmıs helal olsun ama ahların hrpsı bırgun cıkar ıscının hakkını yemek neymıs ozaman gorursun..boyle bırılerı arkanda biryere kadar bodoslama gıdıverırsın bıgun ;)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MECLİSE HDP GİREMEZ.

TRAFOYA KEDİ GİRER
23 Nisan 2015 Perşembe 23:58

HDP BARAJI GEÇEMEYECEK. AKP İSE 274 VEKİL SAYISINI GEÇEMEYECEK. HÜKÜMETİ KURAMAYACAK. CHP+MHP VE BAĞIMSIZLAR 276 OLARAK HÜKÜMETİ KURUP, ANLAŞTIKLARI VE DAHA ÖNCE REFERANDUMLA HALK ONAYINDAN GEÇİP ŞİMDİ TORBA YASALAR İLE ASKIYA ALINAN YASALARI TEKRAR MECLİSTEN ÇIKARACAK VE TAYYİP ERDOĞANA GÖNDERECEKLER. TEYYO İADE EDECEK OLURSA TEKRAR MECLİSTEN GEÇİRECEKLER, REFERANDUM VE ERKEN SEÇİM KISKACINA ALIP 274 AKP VEKİLİNİ DE MECLİS DIŞI BIRAKARAK DOKUNULMAZLIKLARINI KALDIRACAKLAR.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

En Anlamlı Ziyaret

Sağlıkçı
23 Nisan 2015 Perşembe 18:35

23 Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle Hastanedeki çocukları hediyelerle sevindiren vekilimizi tebrik ediyorum. Çalışmalarında başarılı Olmasını diliyorum. Allah yaar ve yardımcısı olsun.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla