visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ BAYRAMLAŞMA TÖRENİNDE KONUŞTU

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ BAYRAMLAŞMA TÖRENİNDE KONUŞTU
12 Eylül 2016 Pazartesi 15:37

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ BAYRAMLAŞMA TÖRENİNDE KONUŞTU

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç,  'Asıl olan terör örgütüyle mücadeleye zarar verilmeden bu işlemlerin sonuna kadar sürdürülmesidir' dedi.

Isparta'da Kurban Bayramı'nın ilk günü protokol bayramlaştı. Öğretmenevin'de düzenlenen bayramlaşma programına  TBMM Plan v eBütçe Komisyonu Başkanı AK Parti Milletvekili Süreyya  Sadi Bilgiç, Vali Şehmus Günaydın, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, siyasi parti ve sivil toplum örgütlerinin temsilcileriyle askeri erkan katıldı.

            TBMM Planve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya  Sadi Bilgiç,  Bugün bayramı huzur içinde birlik bütünlük içinde idrak edebiliyorsak bunun 15 Temmuz'da hain FETÖ'ye karşı mücadele veren milletimiz sayesinde olduğunu belirterek, "Tüm şehitlerimize şükran borçluyuz. Şehitlerimize Allah'tan rahmet,gazilerimize  acil şifalar diliyoruz.Allah hepsinden razı olsun. Bu bayram barışa birliğe ve bütünlüğe vesile olur.Bu duygularla hemşehrilerimin bayramını kutluyorum" dedi. FETÖ ile mücadelede sonuna kadar gidilmesinin önemine değinen Bilgiç, "Ülkemiz 15 Temmuz'da büyük bir saldırıyla karşı karşıya kalmıştır ve  direk olarak milleti hedef alan bu terör örgütünden hesap sorulması bu mücadelenin etkin bir biçimde sürdürülmesi ve millete olan vefa borcunun ödenmesi gerekiyor. Milletimiz elinde ufak bir çakı bile olmadan o silahların, tankların önüne kendisin atmış ve şerefli üniformanı altına gizlenmiş terör odaklarına cevabı vermiştir. Burada vatandaşımıza borçluyuz. Temel borç terör odaklarıyla etkin şekilde mücadele vermektir. Isparta'da titiz bir şekilde  Sayın Vali koordinatörlüğünde bu mücadele götürülüyor. Geçenlerde Sayın Cumhurbaşkanımızın, Başbakanımızın açıklamaları oldu. Eğer  bir takım yanlışlıklar yapıldığı düşünülürse bunların düzeltilmesinin yolunun açık olduğunu net olarak ifade ettiler. Ama burada asıl olan terör örgütüyle mücadeleye zarar verilmeden bu işlemlerin sonuna kadar sürdürülmesidir" dedi.    

defolun

defolun
15 Eylül 2016 Perşembe 17:42

Yıllardır fetöcülerin işe geç gelmelerinden bıktık. onların gevşek davranması ve devletin memurlarıyla uğraşmaları diğer memurların motivasyonunu da olumsuz etkilemekte. İşimizi yapamaz hale geldik. Devlet çalışanının mesai saatleri bellidir. İşine geç gelen fetöcü ve onları kollayan fetöcü amirler defolsun gitsin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şaka desin biri

Geray
14 Eylül 2016 Çarşamba 23:11

15 temmuz gecesi , sayın cumhurbaşkanının açıklaması ile sokaklara dökülen milletin arkadında saklanıp, Zafer'i kazanan ların arkasında bağırıp sonradan öne çıkıp vitrin mankeni olmaya kalkanlar bu işi yapamaz.AKP önce içindeki siyasileri temizleyecek bunun içinde acele secim

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ İHBAR HATLARI AÇIKLANSIN

Vatandaş
14 Eylül 2016 Çarşamba 12:41

Sayın vekil, fetöcülerin bir özelliği bilindiği gibi nitelikli sahtekarlık. Bu yüzden kamu kurumlarında ustalıkla saklanıyorlar. Bu fetöcülerin elinden çeken çok mağdur var. Biz vatandaş olarak fetöcüleri nasıl ihbar etmemiz gerektiğini bilmiyoruz. Onları deşifre edecek ihbar hatları daha tanınır, daha etkin ve daha kolay hale getirilsin lütfen. Bu pisliklerden hem devletimiz hem de vatandaşlarımız kurtulsun.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu

Vatandaş
13 Eylül 2016 Salı 13:15

Eğer bir kurum amiri sen fetöcüsün diye fetöcü olmayan bir memuru açığa almışsa, o kurum amirinin fetöcü olduğundan şüphe edilir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öyp,kpss,ales,kpds

Baki yeşil
13 Eylül 2016 Salı 13:02

Bu sınavlar öyp uygulaması da fetoş projesi acilen geriye dönük incelensin. Öyp.liler izin üstüne izin 3 er aylık 5 yıldır fak.uğramadan maaş alıp yatanlar var, kadrosu başka yerde kendi göre başka yerde ama heriki yerden olmayanlar,uyduruk tez konuları,ayarlanmış jüriler,bilimle alakası olmayan kes kopyala yapıştır tezler yazık bu millete yazık bunlara gözyumanlara eyy enstitüler uyumayın önlem alın jürilerin tamamı başka üniversitelerden gelsin,sayıları artsın sapla samanı ayrılsın.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kpss ıptalı

Akkus
13 Eylül 2016 Salı 03:15

15 Temmuz oncesı yapılan Tum sınavların ıptal edılmesını talep edıyoruz.Devletın heryerıne sızmıa olan feto orgutunun 2014 2015 darbe oncesı sınavlardan suphemız vardır.Bazı kurumlar hala 2014 kpss sınav sartı ıle memur almaktadır.Sınavların ıptal edılıp 2016 bayram sonu ıtıbarı ıle yenı sınav sısdemı yonetmelıge gırmelıdır.Atanacak olanların feto baglantısı varmı ıyı arastırılmalıdır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tum Kurumlar

Akkus
13 Eylül 2016 Salı 02:53

Sayın Vekılım bazı kurumlarda ıse gelmeden maas alanlar varmıs.Tum kurum lar ve bunyesındekı bırımlere gırıs cıkıs kımlık okuma cıhazları konulsun ozel guvenlık cıhaz tarama sısdemlerı mecburu olsun her sehırde sokak kamera sısdemlerı kurulsun bomba tehdıt sınyalı tesbıt eden alarm veren meclısde ımkan var ıse degerlendırılıp butce hesabı yapılarak meclısde gundeme tasınabılırmı

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adaletin Bu mu dünya..

Büyük Vebal
12 Eylül 2016 Pazartesi 23:33

Haksız yere içerde yatanlar ne olacak, aklanınca sadece özür mü, ya eşi ve çocuklarının çektikleri, vurulan adi damga?, vebalini kim ödeyecek.. ne zaman suçlu suçsuz ayıklanacak ne zaman?

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ön ayak olmayın yeter

SDÜ
12 Eylül 2016 Pazartesi 18:16

Sayın vekil,Siz Paralelci kişilerin devlet makamlarına atanmalarına ön ayak olmayın yeter.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koku

İsyankar
12 Eylül 2016 Pazartesi 17:28

Sayın vekilim Allah rızası için deri organizeye bir el atin satın belediye başkanı heykel kule asfalt derken koku alma duyusu bitmiş bitik satın vekilim kurtarın bu kokudan saygılar.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla